Šmeralova 12, Praha 7 Vavrečkova 5262, Zlín | Experiment v marketingovém výzkumu Seminář UTB, PhDr. Tomáš Soukup, Ph.D
| Experiment v marketingovém výzkumu2 Rozdělení do 2 skupin
| Experiment v marketingovém výzkumu3 K čemu experiment
| Experiment v marketingovém výzkumu4 K čemu experiment? kauzalita tři podmínky kauzality otestovat skryté aspekty
| Experiment v marketingovém výzkumu5 Hypotézy Video 1: Reklama zvýší emoční vztah ke značce Velkopopovický kozel Reklama zvýší preferenci piva před jinými alkoholickými nápoji Video 2: Product placement novin Blesku zvýší Top of Mind a spontánní znalost Blesku Product placement platební karty ve filmu zvýší oblíbenost placení platební kartou Video 3: Reklama omezí negativní postoj mladší populace k Lidlu (Lidl je i pro mě) Video 4: Product placement auta Mercedes zvýší Top of Mind a spontánní znalost značky Mercedes
| Experiment v marketingovém výzkumu6 Kódování dotazníků
| Experiment v marketingovém výzkumu7 Metodologie experimentu Klasický experiment Náhodný výběr Chyby v experimentálním designu Upravený experiment
| Experiment v marketingovém výzkumu8 Společné vyhodnocení
| Experiment v marketingovém výzkumu9 Další aspekty experimentování Pro co je experiment vhodný a pro co ne Etické aspekty Nedostatky / nevýhody experimentu Nejdůležitější typy zkreslení v experimentu Micro-socialální experimentování
B-inside s.r.o. Šmeralova Praha Vavrečkova Zlín IČ: DIČ: CZ tel.: (Petr Fusek, výkonný ředitel)