Šmeralova 12, 170 00 Praha 7 Vavrečkova 5262, 760 01 Zlín | Experiment v marketingovém výzkumu Seminář UTB, 7.3.2014 PhDr.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Počítač při sběru informací. CATI Computer Assisted Telephone Interviewing - (telefonické dotazování za pomoci počítače)  CATI studio  Speciálně vyškolení.
Advertisements

Regionální kancelář pro Ústecký kraj
Projekt uspěl při výběru v programu „Pomáháme lidem zlepšovat místo, kde žijí“ a byl podpořen Nadací VIA a Nadací České spořitelny částkou Kč.
JAK NEZTRATIT KONTROLU NAD IT V ROCE 2013 PRAHA,
PhDr. Tomáš Soukup, Ph.D Šmeralova 12, Praha 7 Vavrečkova 5262, Zlín | Jak úspěšně oslovit.
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Září 2008 Mobil jako sedmé masmédium Tomáš Zeman.
Netradiční role vysokých škol při podpoře exportu Ing. Viktor Vojtko, Ph.D. Proděkan pro zahraniční vztahy Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Euroregion Bílé-Biele Karpaty Zlín, Prezentace k semináři cestovního ruchu TENTO MIKROPROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKOU UNIÍ, Z PROSTŘEDKŮ.
B. Workshop Josefa Vojty: Neuromarketing, FMK C ÍLE Můj: přesvědčit vás, že všichni respondenti nemusejí lhát Tohoto modulu: Seznámení se a osvojení.
CzechInvest Koncepce podpory investic
Nové vzdělávací moduly pro řízení inovací a VaV v průmyslových firmách reg. č. projektu CZ.1.07/3.2.11/ Obsah vzdělávacích modulů projektu TS Ing.
Bc. Pavla Kusáková1 Trojanovice Aktivity, úspěchy a projekty v TO Beskydy-Valašsko Konference MSK -Dovolená a region Ostrava.
Kristýna Radinová Tereza Musilová
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Pedagogika volného času II Vladimír Jůva
CAR CLUB – Seminář CQS 30. října 2012 PŘEHLED AKTIVIT Společnost CAR CLUB s.r.o. byla založena v roce 1997 Do roku 2005 se soustředila na školení obchodníků.
Mapování kreativních průmyslů na krajské a místní úrovni: metodika v podmínkách České republiky Pavel Bednář.
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Konference Škola ve firmě – firma ve škole
Odborná komise pro informační vzdělávání a informační gramotnost na vysokých školách Pilotní průzkum informační gramotnosti vysokoškolských studentů.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_05.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Aktuální stav EVVO Společná prezentace MŠMT a MŽP.
2. pracovní seminář internetizace knihoven Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Ing. Dana Kreizlová patentový a známkový zástupce Od tvorby k využití Název projektu: Rozvoj CTT na UTB ve Zlíně Registrační číslo projektu: CZ.1.05./3.1.00/
JAK POZNAT HODNOTNÉ ZÁKAZNÍKY …cílíme přesně 1. Obsah  Teorie zákaznické hodnoty  Vyrábění zákaznické hodnoty 
Náhradní rodinná péče v České republice a zkušenosti přímých aktérů Postoje české společnosti k náhradní rodinné péči Projekt Centrum podpory NRP je realizován.
GWEB2 MGR. VLASTISLAV KUČERA 2. PŘEDNÁŠKA. Obsah přednášky  Prvky rozdělující obsah  article, aside, nav, section  header  footer.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
Technologické Inovační Centrum Regionální podpora inovací Žilina,
Dej svým nápadům šanci - Technologické inovační centrum s.r.o.
Experti do škol 29th November 2014 Jaroslav Ambrož 29th November 2014.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
TRENDY A BUDOUCNOST FINANČNÍHO PORADENSTVÍ V EVROPĚ 9.ŘÍJEN 2013 Ing. Tomáš Síkora, MBA, výkonný ředitel VYBRANÉ DOPADY NOZ DO POJIŠŤOVNICTVÍ.
Jak uspořádat kvalitní vzdělávací kurz. ! Představení společnosti Pohled na kvalitu kurzu ze strany realizátora Pohled na kvalitu kurzu ze strany účastníka.
Aktivita č.2: Podnikání a právo
SDRUŽENÍ PRO DOPRAVNÍ TELEMATIKU ČR Platební karty ve veřejné dopravě Doc. Dr. Ing. Miroslav Svítek President SDT ČR.
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Spotřebitelský výzkum
Možnosti spolupráce studentů s TIC s.r.o. Bc. Daniel Vaněk Technologické inovační centrum s.r.o.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Srovnání marketingového přístupu Státní technické knihovny a firmy Medistyl, spol. s r.o. Pracovní skupina: Jan Rylich a Tomáš Tománek.
DKV část 31 Design kvantitativního výzkumu 4. část ( ) Jiří Šafr UK FHS Historická sociologie (LS 2010)
Peněžní ústavy Petr Machala. 1.Každá domácnost, firma i stát musí každý měsíc platit řadu služeb. a)Které provozní náklady platíte u vás doma? b)Jakým.
MARKETINGOVÝ VÝZKUM TABÁKOVÝCH VÝROBKŮ Monika Ferdová Radka Hejzlarová Petra Stádníková Kristýna Voborníková VSRR 3. ročník, cvičení - středa 15:45hod.
Jakub Špork 20. prosince O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Statistická významnost a její problémy
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Metodologie 2 Lekce 1 Lenka Slepičková.
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Základy pedagogické metodologie Kateřina Vlčková Katedra pedagogiky PdF MU PS 2015.
B-inside s.r.o. Šmeralova 12, Praha 7 Vavrečkova 5262, Zlín | Výzkum spokojenosti klientů 9x jinak Tomáš.
Efektivní komunikace – cesta k úspěchu Modul II - Komunikace
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Výzkum vývoje profesní orientace žáků SŠ ve Zlínském kraji
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Co říká česká veřejnost?
Transkript prezentace:

Šmeralova 12, Praha 7 Vavrečkova 5262, Zlín | Experiment v marketingovém výzkumu Seminář UTB, PhDr. Tomáš Soukup, Ph.D

| Experiment v marketingovém výzkumu2 Rozdělení do 2 skupin

| Experiment v marketingovém výzkumu3 K čemu experiment

| Experiment v marketingovém výzkumu4 K čemu experiment? kauzalita tři podmínky kauzality otestovat skryté aspekty

| Experiment v marketingovém výzkumu5 Hypotézy Video 1: Reklama zvýší emoční vztah ke značce Velkopopovický kozel Reklama zvýší preferenci piva před jinými alkoholickými nápoji Video 2: Product placement novin Blesku zvýší Top of Mind a spontánní znalost Blesku Product placement platební karty ve filmu zvýší oblíbenost placení platební kartou Video 3: Reklama omezí negativní postoj mladší populace k Lidlu (Lidl je i pro mě) Video 4: Product placement auta Mercedes zvýší Top of Mind a spontánní znalost značky Mercedes

| Experiment v marketingovém výzkumu6 Kódování dotazníků

| Experiment v marketingovém výzkumu7 Metodologie experimentu Klasický experiment Náhodný výběr Chyby v experimentálním designu Upravený experiment

| Experiment v marketingovém výzkumu8 Společné vyhodnocení

| Experiment v marketingovém výzkumu9 Další aspekty experimentování Pro co je experiment vhodný a pro co ne Etické aspekty Nedostatky / nevýhody experimentu Nejdůležitější typy zkreslení v experimentu Micro-socialální experimentování

B-inside s.r.o. Šmeralova Praha Vavrečkova Zlín IČ: DIČ: CZ tel.: (Petr Fusek, výkonný ředitel)