OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Advertisements

Zpracovala Jitka Ciprová
Zpracovala Jitka Ciprová
Rostliny 1.třída.
Kvetoucí a nekvetoucí rostliny
Pří_059_Rozmanitost přírody _Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
VY_32_INOVACE_26_ Prvouka 3.ročník Svět kolem nás
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
Živá a neživá příroda 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
VY_32_INOVACE_170 Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
EVVO Prvouka 3. ročník ZŠ „ŽIVÁ PŘÍRODA“
HOUBY.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Zpracovala Jitka Ciprová
Pří_059_Rozmanitost přírody – Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Rostliny.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
VY_32_Inovace_ Svět kolem nás Člověk a jeho svět 3. ročník
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Prvouka - Houby.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_15_Živočichové a rostliny v ročních obdobích Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 15 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Společné znaky rostlin.
VY_32_INOVACE_Sib_III_08 Třídění rostlin Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Blanka Kusá Název:VY_52_INOVACE_PR Téma:Rostliny Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Les - rostliny, houby-prezentace
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Třídění živých organismů
Rostliny Prvouka – 3. ročník
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování učiva v přírodovědě ve 4. ročníku.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Anotace Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_107_Stonek bylin
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN (výklad)
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
Společné znaky a dělení rostlin (opakování)
HOUBY ZŠ a MŠ Kateřinice, okres Vsetín
Autor: Mgr. Iveta Váňová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Živá příroda.
EKOSYSTÉM POLE je uměle vytvořený člověkem
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
EKOSYSTÉM POLÍ opakování Přírodověda 4. ročník Gabriela Mikulková 2012.
Téma: Člověk a jeho svět – Prvouka
Živé organismy.
ROSTLINY Rozdělení rostlin.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Transkript prezentace:

OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník

1.PODTRHNI : ŽIVÁ PŘÍRODA – červeně NEŽIVÁ PŘÍRODA – modře VZDUCH - ROSTLINY - NEROSTY A HORNINY - VODA - ŽIVOČICHOVÉ - PŮDA - ČLOVĚK - SVĚTLO A TEPLO(SLUNCE)   2.Co je jediným zdrojem kyslíku na Zemi? ………………………………………………………………………………………………. 3. Bod mrazu - 0˚C je když: a) zamrzá voda – mění se v led b) taje sníh c) voda se mění v páru 4. Voda se začíná vařit při : a) 0˚C b) 10˚C c)100˚C

Zakroužkuj správnou odpověď 5. Rostliny potřebují k životu : a) světlo, teplo, vzduch b) světlo, teplo, vzduch, vodu, živiny c) světlo, teplo, vodu, živiny 6.Rostliny se pohybují: a) z místa na místo b) nepohybují se c) pouze částmi svého těla

Vypracuj 7. PODTRHNI : KVETOUCÍ ROSTLINY – modře NEKVETOUCÍ ROSTLINY – červeně KOPŘIVA DVOUDOMÁ - PŘESLIČKA ROLNÍ - ŘASY - PÝR PLAZIVÝ - KAPRAĎ - JABLOŇ - HRÁCH - KOPRETINA 8. Rostliny s dřevnatým stonkem nazýváme a) dřeviny b) stromy c) keře

9. Ke každé skupině hospodářských plodin napiš jednoho zástupce. OBILNINY - ……………………………………………… LUSKOVINY - ..…………………………………………… OKOPANINY - …………………………………………… PÍCNINY - ………………………………………………….

Vypracuj 10. Rostliny s dřevnatým stonkem nazýváme : a) dřeviny b) stromy c) keře   11. Rostliny s dužnatým stonkem nazýváme : a) ovoce a zelenina b) dužnina c) byliny 12. Listy jsou zelené, protože obsahují ……………………………………………………………

Vypracuj 13. Podtrhni jedlé houby modře, jedovaté houby červeně. hřib satan - křemenáč osikový - hřib pravý - muchomůrka červená - hřib hnědý - kozák 14.Nakresli nějakou jedlou houbu a popiš její části: