Na poli.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM ROSTLINY ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Advertisements

SADA č. VIII Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 11 Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Název: Co vím.
ZŠ ŠKOLNÍ VRCHLABÍ Vyrobeno v rámci programu MŠMT : EU – OP VK 2010.
Školní potřeby Anotace: Na základě znalosti slovíček školních potřeb pomocí doplňování písmen do tabulky zjistí nová slova v angličtině. Číslo v tabulce.
Na louce.
DUM 18/1 Tady jsme doma Naše vlast.
Příroda v naší zemi Na našem území žijí tisíce živočichů a rostlin.
Počet letounů : 12 Počet vozidel : 3 Počet vrtulníků : 3 Počet lidí : 58 Počet budov : 4 Rozloha : 589 km2 Terminál : bez terminálu.
Zemědělské plodiny DUM 14/1
63.1 Přírodní společenství - pole - zásobník
Přírodověda – 4. ročník ZŠ
VY_32_INOVACE_406, 21. sada, Přírodověda
Krušné Hory Klára Pecháčková 9.B KRUŠNÉ HORY.
UŽITKOVÉ ROSTLINY Prvouka 3. ročník Gabriela Mikulková 2013.
Globální změny Zpracoval: Jakub Mach. Osnova prezentace 1.Úvod 2.Osnova prezentace 3.Skleníkový efekt 4.Globální klimatické změny 5.Konec.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Na poli.
VY_32_INOVACE_31_ Prvouka 3.ročník Polní plodiny
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Pole.
Mgr. Iva Havlíková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_338.
EKOSYSTÉM POLÍ opakování Přírodověda 4. ročník Gabriela Mikulková 2012.
Význam půdy Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
EKOSYSTÉM POLE živočichové
České středohoří.
Dopravní značky.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_146 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Daniela Kemrová Předmět.
V lese – poznávací soutěž
Hospodářská zvířata.
Společenstvo vod Přírodověda 4. ročník.
Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o.
Ovoce.
Užitkové rostliny.
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Polní plodiny Filip Bordovský.
Savci, ptáci, ryby.
Společenstva polí ROSTLINY a ŽIVOČICHOVÉ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pospíšilová Základní škola Kolín III.,
Jiné polní plodiny Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
VY_32_INOVACE_16_ Přírodověda pro 4. ročník
Hospodářské rostliny 4. ročník
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_157 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Daniela Kemrová PředmětBiologie.
Mgr. Věra Vasiljevičová
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě9 - 8 Datum ověření ve výuce: Ročník:9.
Ekosystém – pole Polní plodiny název: VY_32_INOVACE_02_Ekosystem_poleI škola: ZŠ a MŠ Komenského 103, Jilemnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Ekosystém pole Rostliny
AutorMgr. Ludmila Eisová Vytvořeno dne20. března 2012 Odpilotováno dne26. března 2012ve tříděIII.A Vzdělávací oblastČlověk a jeho svět Vzdělávací oborPrvouka.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Polní plodiny – charakteristika, dělení Tématický okruh: Polní plodiny.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníkvěten 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 32) Rozmanitost.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Hospodářské plodiny.
VY_52_INOVACE_63_Zemědělství ČR
Zemědělské plodiny Na polích zemědělci pěstují zemědělské plodiny a luštěniny Jsou základem výživy lidí (obilí, brambory, rýže) a hospodářských zvířat.
VY_52_INOVACE_70_Rostliny polí - učební text
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
CO ROSTE NA POLI - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_52_INOVACE_68_Louky, pastviny, pole-učební text
Užitkové rostliny, které se pěstují na polích nazýváme polní plodiny.
VY_32_INOVACE_32_ Prvouka 3.ročník Pícniny, olejniny, textilní plodiny
Společenstva polí Rostliny
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_17_Ekosystém_pole_plodiny.
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_III.Vu_PĚSTOVÁNÍ.
ROSTLINY Rozdělení rostlin.
Transkript prezentace:

Na poli

- pole je společenství, které je uměle vytvořeno člověkem -rostou zde polní plodiny,které zde zasázel člověk -na poli žijí také polní zvířata

Rostliny

Brambory

Kukuřice

Řepka olejka

Slunečnice

Řepa cukrovka

Pšenice

Oves

Žito

Ječmen

Kmín kořenný

Len setý

Mák setý

Živočichové

Hraboš polní

Koroptev polní

Mandelinka bramborová

Křepelka polní

Skřivan polní

Křeček polní – chráněný

Havran polní

Konec

Odkazy www stránek: Úvod – http://www.gify.nou.cz/kvety2.htm Rostliny- http://www.gify.nou.cz/kvety2.htm Brambory- http://cs.wikipedia.org/wiki/Brambory Kukuřice- http://obrazky.cz/?step=20&filter=1&s=&size=any&sId=09_BTDGxwMEhBf8eLwVX&orientation=&q=kuku%C5%99ice Řepka olejka – http://obrazky.cz/?step=20&filter=1&s=&size=any&sId=09_BTDGxCdFIBfQiBAW7&orientation=&q=%C5%99epka+olejka+ Slunečnice- http://cs.wikipedia.org/wiki/Slune%C4%8Dnice Řepa cukrovka- http://obrazky.cz/?step=20&filter=1&s=&size=any&sId=09_BTDGxC_51BfQb88iv&orientation=&q=%C5%99epa+cukrovka Pšenice- http://cs.wikipedia.org/wiki/P%C5%A1enice Oves- http://www.aros.cz/photos/osiva-a-krmiva/oves_sety_1.jpg Žito- http://obrazky.cz/?step=20&filter=1&s=&size=any&sId=09_BTDGxCoYFBf8A-w8p&orientation=&q=%C5%BEito Ječmen- http://obrazky.cz/?step=20&filter=1&s=&size=any&sId=09_BTDGxOVs5Bf8tMos7&orientation=&q=je%C4%8Dmen Kmín kořenný- http://obrazky.cz/?step=20&filter=1&s=&size=any&sId=09_BTDGxOuZdlPD39eRU&orientation=&q=km%C3%ADn Len setý- http://obrazky.cz/?step=20&filter=1&s=&size=any&sId=09_BTDGxOBwzlP4_KuPU&orientation=&q=len Mák setý- http://cs.wikipedia.org/wiki/M%C3%A1k Živočichové- http://www.gify.nou.cz/z_mys2.htm Hraboš polní- http://cs.wikipedia.org/wiki/Hrabo%C5%A1_poln%C3%AD Koroptev polní- http://cs.wikipedia.org/wiki/Koroptev_poln%C3%AD Skřivan polní- http://cs.wikipedia.org/wiki/Sk%C5%99ivan_poln%C3%AD Křeček polní- http://cs.wikipedia.org/wiki/K%C5%99e%C4%8Dek_poln%C3%AD Havran polní- http://cs.wikipedia.org/wiki/Havran_poln%C3%AD Mandelinka bramborová- http://cs.wikipedia.org/wiki/Mandelinka_bramborov%C3%A1 Smajlík- - http://www.gify.nou.cz/smajlici.htm Šipky- http://www.gify.nou.cz/pc_tlacitka.htm