Posudek na dokumentaci o hodnocení vlivu na životní prostředí dle § 9 zákona ČNR č. 244/1992 Sb. stavby Silnice I/44 Rapotín – Červenohorské sedlo – Jeseník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
Advertisements

Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
PROBLEMATIKA ŘEŠENÍ JIHOVÝCHODNÍ ČÁSTI SILNIČNÍHO OKRUHU KOLEM PRAHY
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Rychlost, dráha, čas, zrychlení – řešené příklady
C) Slovní úlohy o pohybu
ZŠ, ZUŠ a MŠ Kašperské Hory, Vimperská 230 Předmět: FYZIKA Ročník: 9.
Statutární město Ostrava Hlavní problémy v oblasti dopravy statutárního města Ostravy •Krácení finančních prostředků •Dokončování rozpracovaných.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
Silniční daň.
49. mistrovství světa ve zpracování textu na počítači
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
občanská koalice Nádraží v centru říjen 2006
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
Environmentální výchova v zemědělských a zahradnických školách CZ.1.07/1.1.00/ Učebnice Ekologie a ochrana životního prostředí.
Vliv dopravy na životní prostředí z hlediska tvorby hluku a vibrací
Jejich současnost a budoucnost… TRAINREPORT,CDJIRIK 23.Března 2011.
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
Veřejné projednání P olitiky územního rozvoje ČR 2008 a Vyhodnocení vlivů PÚR ČR 2008 na udržitelný rozvoj území (včetně Zprávy o uplatňování PÚR ČR 2006)
KONCEPT ÚZEMNÍHO PLÁNU ODOLENA VODA pro veřejné projednání –
Jak doprava zatěžuje životní prostředí
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Rozvoj ITS pro řízení dopravy v intravilánu
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Česká republika 5. ročník
Rozdělení motorových vozidel
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník Výpočet práce, účinnost (8.06)
Ondřej Hynek. Česká republika: Dálnice Hospodářský zeměpis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka,
Dopravní a liniové stavby
Dopravní síť světa 1 B. Fendrych 8.K.
Učebnice Ekologie a ochrana životního prostředí
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
1 Střední škola technická a gastronomická Blansko škola moderních technologií 65 roků od založení školy.
pro integrovaný projekt
Silniční hraniční přechody mezi ČR a Polskem Hraniční přechodcharakterRozsah dopravyProvozní doba Bukovec - Jasnowice1,3P,C,M,OAnepřetržitá Horní Lištná.
EVROPSKá UNIE.
„BOHEMIA EXPRESS“ Speciální servis určený pro silniční dopravce a spedice součástí evropské sítě linek kombinované dopravy spojení Lovosic s 35 nejvýznamnějšími.
Za předpokladu použití psacích potřeb
Doprava.
Interreg IIIA Česká republika–Polsko Olomouc, Hotel Flóra Závěrečný seminář Seminář je spolufinancován EU.
Dopravní a liniové stavby Vývoj měst, místní komunikace
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Daňová soustava Prof. Ing. Václav Vybíhal, CSc.. Téma : Majetkové daně (II) – Daň silniční 1.Poplatník daně. 2.Předmět daně. 3.Základ daně. 4.Sazby daně.
Dopravní průzkum Petr Chocholouš.
Modelování hluku ze silniční dopravy v oblasti městské zástavby
INSTITUT ČISTÝCH TECHNOLOGIÍ TĚŽBY A UŽITÍ ENERGETICKÝCH SUROVIN
RNDr. Jiří Kocián, RNDr. Josef Glos AGERIS s. r. o. Jeřábkova 5, Brno
Elektronická učebnice - II
 V Moravskoslezském kraji žije obyvatel.  Nejvíce obyvatel žije v okrese Ostrava -město ( ) a v okrese Karviná ( ), nejméně.
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE STATUTÁRNÍHO MĚSTA JIHLAVY DO ROKU 2020 VYHODNOCENÍ VLIVŮ NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ A SOUSTAVU NATURA 2000.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Ing. Klára Dostálová, náměstkyně pro řízení sekce regionálního rozvoje Ing. Tomáš Sklenář, ředitel odboru územního plánování.
KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY „BEZPEČNĚ NA SILNICÍCH V PŘÍHRANIČÍ – podpora prevence a společné řešení problémů“
2 Řeka Jizera Největší pravostranný přítok Labe (cca 165 km). Pramen na svahu hory Smrk v Jizerských horách. Soutok s Labem u Lázní Toušeň a Káraného.
Seminář Svazu měst a obcí České republiky , Praha Úloha architekta při rozvoji města Ing. arch. Marek Janatka, Ph.D.
Snižování podpory z hlediska příjmů projektů – pozice OP Doprava
„Program rozvoje územního obvodu Zlínského kraje na roky “ Libor Lukáš statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Dopravní zeměpis, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Střední Morava křižovatka dopravních a ekonomických zájmů
Jeseníky.
Doprava.
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_33_ZEMĚPIS
PUTOVÁNÍ PO STOPÁCH ŽELEZNÉ KORUNY
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Opatření ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v kraji
VY_32_INOVACE_292_Lyžařská centra Jesenicka
Moravskoslezský kraj Nová huť Ostrava. Moravskoslezský kraj Nová huť Ostrava.
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
MOŽNOSTI ŘEŠENÍ NEDOSTATKU PARKOVACÍCH MÍST PRO NÁKL. AUTOMOBILY
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Transkript prezentace:

Posudek na dokumentaci o hodnocení vlivu na životní prostředí dle § 9 zákona ČNR č. 244/1992 Sb. stavby Silnice I/44 Rapotín – Červenohorské sedlo – Jeseník RNDr. Miroslav Martiš, CSc. červen 2003

Tým zpracovatele posudku: Ing. Kateřina Bímová Ing. Radim Hédl RNDr. Jan Jehlička, CSc. RNDr. Miroslav Jetmar, CSc. Ing. Igor Kokojan Ing. Libor Ládyš Doc. Ing. arch. Jiří Löw Dr. Ing. Jaromír Macků, CSc. RNDr. Petr Musil, Dr. PhDr. Ivan Rynda Mgr. Marek Vach, Dr. Doc. MUDr. Jaroslav Volf, CSc. Ing. Vladimír Zdražil

Silniční hraniční přechody mezi ČR a Polskem Hraniční přechodcharakterRozsah dopravyProvozní doba Bukovec - Jasnowice1,3P,C,M,OAnepřetržitá Horní Lištná - Leszna Górna1,3P,C,M,OA,Bnepřetržitá Č.Těšín - Cieszyn1,3P,C,M,OAnepřetržitá Chotěbuz - Cieszyn.1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá Dolní Marklovice - Marklowice Górne1,3P,C,M,OAnepřetržitá Bohumín - Chalupki1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá N - do 15 t celkové hmotnosti Závada - Golkowice2,3P,C,M,OAnepřetržitá Sudice - Pietraszyn1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá N - do 20 t celkové hmotnosti Krnov - Pietrowice1,3P,C,M,OA,B,N1nepřetržitá Osoblaha - Pomorzowiczki2,3P,C,M,OAnepřetržitá Bartultovice - Trzebina1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá Zlaté Hory - Konradów1,3P,C,M,OA,B,N1nepřetržitá Mikulovice - Glucholazy1,3P,C,M,OA,B,N2nepřetržitá Bílý Potok - Paczków1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá N - do 12 t celkové hmotnosti evidovaná v ČR a PR Dolní Lipka - Boboszów1,3P,C,M,OA,B,N1nepřetržitá Náchod - Kudowa Slone1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá Otovice - Tlumaczów1,3P,C,M,OA,Bnepřetržitá Starostín - Goliňsk1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá N - do 6 t celkové hmotnosti Královec - Lubawka1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá N - do 6 t užitečné hmotnosti Pomezní Boudy - Przelecz Okraj1,3P,C,M,OAnepřetržitá Harrachov - Jakuszyce1,3P,C,M,OA,B,Nnepřetržitá Nové Město p. Smrkem - Czerniawa Zdrój1,3P,C,M,OA,B,N1nepřetržitá Srbská - Miloszów2,3P,C,M do 50 ccmdenně (6-22 hod.) Habartice - Zawidów1,3P,C,M,OA,B,N1nepřetržitá Kunratice - Bogatynia1,3P,C,M,OA,B,N1nepřetržitá Hrádek nad Nisou - Porajów1,3P,C,M,OAnepřetržitá Charakter: 1 - hraniční přechod pro občany všech států, 2 - pro občany ČR a PR, 3 - přechod pro malý pohraniční styk (Smlouva mezi ČR a PR o malém pohraničním styku, Praha ) Druhy dopravy : P - pěší, C - cyklisté, M - motocykly, OA - osobní automobily, B - autobusy, N - nákladní doprava, N1 - nákladní vozidla evidovaná v ČR a PR do užitečné hmotnosti 3,5 t (s výjimkou přeprav nebezpeč. nákladů), N2 - nákl. vozidla do 3,5 t evidovaná v ČR v okresech Bruntál, Šumperk a Jeseník a v PR ve Vojevodství Opole. stav k

varianta nulová – současný stav, jezdí se dál po stávající silnici I/44 skrz sídla a přes Červenohorské sedlo, silnice není rekonstruována tři varianty aktivní - pro všechny aktivní varianty je společná novostavba silnice I/44 od Rapotína po závěr údolí Desné v Koutech a od jejího vstupu do údolí Bělé po okraj Jeseníku, další rozlišení nastává jednak mezi řešením rekonstrukcí silnice I/44 přes Červenohorské sedlo (od Koutů po Bělou) a jednak řešeními tunelovými pod Červenohorským sedlem, a to buď východní nebo západní variantou tunelového řešení; společné úseky jsou hodnoceny pouze jednou

„var 0“současná silnice bez rekonstrukce „akt_vých“celá nová silnice i s delším tunelem „akt_záp“jen kratší tunel s navazující mýtnicí „rekonstrukce I/44“ přechod silnice přes Červenohorské sedlo, zrekonstruované na nezbytně nutné parametry silnice I. kategorie, zhruba ve stávající stopě

Uvažujeme dopad ve zhruba 100 metrovém pásu po obou stranách posuzované trasy (tzn. celkem v cca 200 m koridoru) - je jasné, že jiný dopad bude mít vliv hluku a jiný např. dělící účinek nebo vliv na krajinný ráz, specifika prosím však vyjádřit slovně. Délkově je k dispozici dělení po 100 m s tím, že budete-li potřebovat jemnější odlišení, prosím uveďte to do textu, stačí-li Vám hrubější členění, zvolte si podrobnost sami při vybarvování okének.

Míra proveditelnosti varianty projektu ve vztahu ke zranitelnosti krajiny 1 plně přijatelná varianta 2 téměř přijatelná varianta 3 podmíněně přijatelná varianta 4 stěží přijatelná varianta 5 naprosto nepřijatelná varianta Váha, jíž expert přikládá svému hodnocení * mimořádně závažné "+" nepříliš významné NEVÍM chybí mi údaje pro hodnocení IRELEV hodnocení postrádá význam