Czech Internet Forum, 22.11.2007 Petr Bednář, Global Inspiration – Stream.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fakta o vývoji vlastnictví bytů v ČR za posledních 10 let Stanislav Drápal, Český statistický úřad Praha, 18. září 2012.
Advertisements

Změny cen zemního plynu v ČR od 1. dubna 2008 Tomáš Varcop člen představenstva, RWE Transgas, a.s. Pro zákazníky skupiny RWE s kvartálním stanovením ceny.
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
TRENDY OBCHODU A NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ fakta o trhu a o spotřebitelích
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal.
Český statistický úřad, pracoviště České Budějovice
INTERNET.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Studie dobrovolných aktivit ekologických NNO Tomáš Růžička
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Jaroslav Jíra, GfK Czech Quo vadis PR? Public Relations Summit 2009 GfK CzechPR Summit
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Budou chodit do knihoven? Průzkumy dospělé populace 1996 – 2007 – 2010 a nová koncepce rozvoje knihoven ČR Národní knihovna ČR.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Význam agenturního zaměstnávání pro flexibilitu pracovního trhu
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Pojmy a interpretace.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Strategie značky a komunikace
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
První registrace nových osobních automobilů v zemích EU + EFTA za období 1990 až 2014 (z ) První registrace nových osobních automobilů Kontakt,
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Čtenáři a čtení v ČR v roce 2007 Výzkum dospělé populace nad 15 let Vít Richter Národní knihovna ČR Brno
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Internet versus tisk Klubový večer SPIR Klub Avion.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Petra Skotnicová MASS MEDIA RADIO MAGAZINE TELEVISION INTERNET NEWSPAPER COMICS.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.
Zdravotnické ukazatele v ČR. Kromě zcela obecných ekonomických ukazatelů je měření a hodnocení kvality zdravotní péče typické výskytem zcela specifických.
EDUCATION AT A GLANCE 2015 Country Notes a klíčová data pro ČR Převzato dne z internetové stránky ministerstva školství:
Analýza sociálně vyloučených lokalit v ČR Tisková konference.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Hospodaření obcí v roce 2016
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Čisté investice do rozhlasové reklamy
leden 2010 ZNAČKY Z PORTFOLIA VINAŘSKÉHO FONDU POHLEDEM OBYVATEL ČR
Transkript prezentace:

Czech Internet Forum, Petr Bednář, Global Inspiration – Stream.cz

 Ve třetím čtvrtletí letošního roku Google UK překonal inzertní výnosy jedničky britského televizního trhu – ITV1 – a stal největším příjemcem inzertních peněz ve Velké Británii:  Google: 327 mio GBP  ITV1: 317 mio GBP  V celoročních výsledcích si ITV1 ještě udrží prvenství, ale podle temp růstu je to letos naposledy:  Google: + 43,5 %  ITV1: - 7 %  Stane se to i u nás? Kdy?

Po č et č eských u ž ivatel ů internetu Počet uživatelů internetu v ČR dosáhl 4,28 miliony lidí. Penetrace je 45 % (populace 12 – 79 let). Denně internet navštěvuje víc jak 2 miliony lidí, tedy každý pátý Čech. Za poslední dva roky se počet uživatelů internetu zvýšil o víc jak milion osob. Zdroj: NetMonitor Nárůst o 766 tisíc za jeden rok Nárůst o 478 tisíc za jeden rok

Penetrace internetu ve sv ě t ě Penetrace internetu se i v nejvyspělejších zemích pohybuje kolem 70 %. 45% penetrace v ČR je mírně pod západoevropskou úrovní. Indie a Čína se i přes podprůměrnou míru penetrace stávají silnými internetovými mocnostmi. Zdroj: NetMonitor, eMarketer

Pr ů m ě rná denní doba strávená na internetu Průměrný uživatel internetu na něm stráví 1 hodinu a 21 minut denně. Za posledních 18 měsíců ATS vzrostlo o 42 %. Zdroj: NetMonitor

Doba strávená s jednotlivými mediatypy denn ě Televize sice stále vede, ale od roku 2002 došlo k poklesu o půl hodiny denně. V červnu 2007 dále poklesl televizní ATS na 2:47 hodiny, což je o 8 procent méně než před rokem. Skupiny, kde sledovanost TV klesá nejvíce: muži 25 – 34, silné kulturní vyžití. Nárůst sledovanosti: velmi slabá životní úroveň. Údaj o času stráveném čtením časopisů – 5 hodin týdně – je převzat z výzkumu na Slovensku. Zdroj: NetMonitor, ATO, Mediaresearch, údaj o času stráveném s časopisy je za Slovensko

Frekvence u ž ití internetu za m ě síc Již asi jedna třetina všech uživatelů chodí na internet téměř denně. Klesá podíl 6 až 15 dní strávených online. Stabilní podíl občasných uživatelů (a – 5 dní) představuje zřejmě nově příchozí uživatele. Zdroj: NetMonitor

Vybavenost broadbandem Broadbandové připojení má doma již více jak polovina uživatelů internetu. Broadbandoví uživatelé stráví na internetu až o 100 % delší čas než dial-up uživatelé. Mediameshing Zdroj: NetMonitor

 Rychlé broadbandové připojení se stává dominantní podobou domácího připojení. Oproti dial-upu to neznamená jen nárůst rychlosti, ale od základu to ovlivňuje způsob práce s internetem  Broadbandoví uživatelé jsou na internetu mnohem častěji a mnohem déle (podle různých výzkumů o 50 až 100 %). Dial-upBroadbandWireless broadband Planed sessionsSpontaneous accessUbiquitous access Daily communicationFrequent check-insWherever connection Important tasksUseful tasks and entertainment Always on

 Media meshing is when consumers begin an experience in one medium, then shift to another – and maybe even third – to complete information, perspective or emotions.  Broadband internet doesn‘t replace traditional media. Instead broadband consumers started multitasking – checking s while listening to music, hearing an interesting news story on the radio and going to the web for details…

 Nokia game  TV – chat v průběhu sportovního přenosu  TV – seriál – starší díly, upoutávky na další díl, profily herců a postav, chat s herci  Day Break  Prison Break mobisodes – Toyota  Survivor  Matrix

Internet jako reklamní médium – struktura reklamních výdaj ů Internet dosáhl 6 % z celkových reklamních výdajů do médií. Podle odhadů přesáhne podíl internetu 10 % do roku Do dvou let by měl internet předběhnout rádia. Tyto odhady nepočítají s P P C reklamou. Pokud ji započteme, dostáváme odhad 2,35 miliardy Kč utracené za internetovou reklamu v roce 2007 Source : OMD, 2007 estimations Celkový reklamní koláč: 22,3 miliardy Kč v roce 2007

Source: OMD Růst reklamního trhu Podíl internetu

Finan č ní ukazatele vybraných mediálních hrá čů Televize díky duopolním trhu vykazují nadprůměrnou ziskovost. Seznam stejné ziskovost dosáhl na vysoce konkurenčním internetovém trhu. Svým obratem se Seznam přiblížil středně velkým hráčům na printovém trhu. Pozn.: finanční údaje jsou převážně za rok 2006, hodnoty spíš orientační než přesné.

OnlineUV za denUV za měsíc Seznam ,3 mio Novinky ,83 mio iDnes ,77 mio Centrum ,76 mio PrintProdaný nákladČtennost Blesk ,55 mio Deník ,2 mio MF Dnes ,11 mio TelevizeDenní zásahPrůměrná sledovannost v primetime Nova5,8 mio1,27 mio Prima4,4 mio0,55 mio