KNIHA „Moc slova je velká. Kniha je pro duši něčím, čím je pro tělo chléb a víno. Je to vzácný předmět, který můžeme mít doma na dosah ruky.“Ladislav.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Novinky z fondu Sukovy studijní knihovny literatury pro mládež
Advertisements

Služby čtenářům a uživatelům Dětští čtenáři
Besedy pro veřejnost a návštěvníky Knihovny Václava Štecha ve Slaném.
Redukce textů, obsahová analýza, anotace
Pohled do historie vydávání odborné literatury v Českých zemích
Didaktická média v dějepisném vyučování
Pokyny k zadanému úkolu Knižní marketing. Dvě možné varianty 1. Analýza marketingové strategie 2. Tvorba vlastní marketingové strategie.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Digitální publikace a e-knihy v Ústavu pro českou literaturu AV ČR Pavel Janáček, Michal Kosák, Praha,
E-knihy v Nakladatelství Academia. Obecný úvod Počátek e-knih v Nakl. Academia - 2. pol – založena pracovní skupina zabývající se e-knihami - Listopad.
Aneb důvod, proč chodit do Městské knihovny v Praze !
Na internetu: Karel Šimek říjen 2006.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Hledá se Kamarádka knihovna (už podruhé). Kdo jde s námi Generální partner: firma 3M Česko O záštitu nad soutěží požádáno: Ministerstvo kultury ČR Odborný.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Budou chodit do knihoven? Průzkumy dospělé populace 1996 – 2007 – 2010 a nová koncepce rozvoje knihoven ČR Národní knihovna ČR.
Získávání a zpracování informací
Knihovna střední průmyslové školy chemické Stav knihovny Masarykovy střední školy chemické v Praze 1 Umístění Umístění: větší kabinet (českého jazyka)
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Ekonomická gramotnost Dělba práce „Tam, kde dělá každý vše, bída klepe na chýše.“
1. 2 Obsah Nabídka služeb Číselné údaje Oddělení pro dospělé Studovna Hudební oddělení Oddělení pro děti a mládež Městské informační centrum Knihkupectví,
Obec POZDEŇ finalista soutěže Zlatý erb místo v kategorii obce.
Jak se vaří knížka Určeno pro 1.stupeň ZŠ (po úpravě možno i 2.stupeň ZŠ)
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu
Archiv českého webu (Webarchiv) a CC Lukáš Gruber.
Co nám kniha prozradí Zpracovala: Bc. Jarmila Havelková
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
3. ročník, studijní obory SOU Mgr. Smékalová Dagmar „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
1 Marketingový informační systém. 2  Systém všech procedur vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací nezbytných pro kvalitnější.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Inovace filologických studijních oborů v souladu s potřebami na trhu práce Reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Průzkum trhu.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Moderní zdroj statistických informací.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_715 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Písemná práce, tržní ekonomika,
Hledáte práci? Víte jak na to? Tenhle průvodce ANO.
Povinné údaje v knize.
Poznámky pod čarou Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Městská knihovna Čelákovice a její historie. Městská knihovna v Čelákovicích byla založena jako obecní zařízení v prosinci 1920 na podkladě zákona o knihovnictví,
Natáčení videa jako jeden ze způsobů propagace služeb Informačního centra MZLU v Brně Zuzana Streichsbierová Informační den ÚVIS,
Export služeb Drobných,malých a středních podnikatelů ve stavebnictví František Holec prezident Svaz drobných,malých, středních zaměstnavatelů ve stavebnictví.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Muzejní knihovny a Souborný katalog ČR 36. SEMINÁŘ KNIHOVNÍKŮ AMG ČR Slovácké muzeum v Uherském Hradišti PhDr. Eva Svobodová - Jana Militká,
Programy podpory technického vzdělávání v Jihomoravském kraji.
Odbor doplňování a zpracování fondů
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
„Příběh významné pražské klášterní knihovny“.  svazků (?) rukopisy prvotisky (152) staré tisky (8 000)  Specifika: rozsáhlá kolekce astronomické.
České země ve 2. polovině 18. století
Manuscriptorium Evropská digitální knihovna historických fondů.
Alchymista Paulo Coelho.
Muzejní knihovny a Souborný katalog ČR
Struktura poradenského procesu
Procházka po knihovnách
Knihovnická procházka Prahou Petra Ambrušová a Ivana Šnoblová K1
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Mediální konvergence, digitalizace a přesuny symbolického kapitálu: poznámky k současnému českému nakladatelskému poli Katka Kirkosová Katedra mediálních.
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Počet obyvatel na Zemi, přirozená měna obyvatelstva
Transkript prezentace:

KNIHA „Moc slova je velká. Kniha je pro duši něčím, čím je pro tělo chléb a víno. Je to vzácný předmět, který můžeme mít doma na dosah ruky.“Ladislav Fuks Kniha je stále aktuální šiřitel myšlenek, příběhů a informací. Dalo by se očekávat, že v dnešní době, kdy se všechno neuvěřitelně zrychluje a po technické stránce vylepšuje, nezbývá pro knihu v tomto světě místo. Naštěstí to tak není. Spousta lidí si ji ráda vezme do ruky a ponoří se do jejího světa.

Cíle práce získat informace o procesu výroby knihy zjistit názory lidí na téma kniha seznámit se s lidmi z knižního oboru

SOUHRN Kniha jako médium Kniha jako médium Cesta knihy od autora ke čtenáři Cesta knihy od autora ke čtenáři Části knihy Části knihy Knižní trh Knižní trh Knihovny Výsledky dotazníku v knihkupectvích Výsledky dotazníku v knihkupectvích Výsledky ankety v knihovně Výsledky ankety v knihovně

Kniha jako médium Kniha jako médium je stále aktuální. I přes expanzi moderních médií (internet, elektronická kniha) má stále dobré vyhlídky do budoucna. Ze statistických údajů Národní agentury ISBN ČR a Národní knihovny ČR je zřejmé, že počet registrovaných nakladatelů se rok od roku zvyšuje, stejně jako počet vydaných knih. V roce 2003 bylo u nás registrováno téměř nakladatelů a vydáno okolo knih. zpět

Cesta knihy od autora ke čtenáři Kniha prochází čtyřmi subjekty: autor » nakladatel » knihkupec » čtenář Nakladatel spolupracuje se spoustou dalších partnerů, kterými jsou: překladatel, papírna, tiskárna, typostudio, typograf, ilustrátor, editor, média, distributor. 6 základních činností: akvizice rukopisů autorskoprávní agenda redakční příprava výroba knih marketingová příprava a propagace titulů prodej zpět

Části knihy zpět

Knižní trh Je to specifický trh významný pro kulturní rozvoj státu. V řadě zemí je státem různě podporován, například daňovými úlevami. V ČR převažuje import nad exportem knih. Exportují se hlavně polygrafické výrobky českých tiskáren a importují publikace včetně autorských práv. Každá třetí kniha je přeložena z cizího jazyka. zpět

Knihovny Knihovny jsou důležitým kulturním prvkem každého národa. V České republice působí veřejných knihoven a školních knihoven (údaj z r. 2003). zpět

Výsledky dotazníku v knihkupectvích Největší odbyt knih je před Vánocemi. V létě se dobře prodává beletrie (lehké romány), průvodci na dovolenou, mapy, cyklomapy, cizojazyčné slovníky a jazykové učebnice konverzace (nejčastěji angličtina). Na dovolenou si lidé kupují spíše knihy s měkkou vazbou. Klasická literatura se už moc neprodává. zpět

Výsledky ankety v knihovně zpět Jaká literatura je Vám nejbližší?