Jirka Škvor KOMETA, KOMETA2. KOMETA těleso sluneční soustavy KOmplexní MEtodika TAjemného rozdělování finančních prostředků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

BEZPEČNOST ÚSPOR VE II. A III. PILÍŘI Ministerstvo financí ČR.
ERASMUS+ (2014 – 2020) Petra Riou ZO DIFA JAMU
Iva Horová: Zpřístupňování eVŠKP na AMU Brno Seminář Systémy pro zpřístupňování eVŠKP Zpřístupňování eVŠKP na AMU specifika a problémy.
Jirka Škvor KOUSNU, KOMETA2 & SEN KOMETA těleso sluneční soustavy KOmplexní MEtodika TAjemného rozdělování finančních prostředků KOnečně.
Jirka Škvor KUKAS, KOMETA, KOMETA2.
Výpočetní technika Akademický rok 2011/2012 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Alena Paulová.  Předpis č. 420/2004 Sb.  Obsah  § 1 – předmět úpravy  § 2 – předmět přezkoumání  § 3 – hlediska přezkoumání  Postup při přezkoumání.
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
1 Dotace MPSV jako zdroj financování zaměstnanců v sociálních službách Praha, květen 2014 Mgr. Antonín Shejbal Odbor sociálních služeb.
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského
Financování výkonu státní správy územních samosprávných celků
Statistika RF, výroční zpráva, kontrola plnění RF Vít RICHTER Národní knihovna ČR 23. dubna 2002 Brno.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
ČVUT V PRAZE Fakulta stavební Katedra TZB ČVUT V PRAZE Fakulta stavební Katedra TZB TZB20- Vytápění Regulace, automatizace a měření ve vytápění.
MALÁ MATURITA 9.ROČNÍKU ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov.
Regionální funkce 2010 Výkazy a výroční zprávy Sekce SDRUK pro RF Praha, NK ČR
Společnost s ručením omezeným
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
1 Dspace na AMU – Ostrava 2012 AMU = DAMU + FAMU + HAMU Dspace na AMU Jakub Ivanov PhDr. Iva Horová.
HODNOCENÍ VÝZKUMU A VÝVOJE A JEJICH VÝSLEDKŮ V ROCE → Hodnocení VaV.
Hodnocení pedagogické činnosti studenty 2005/2006.
Zapracování připomínek Evaluace a technická pomoc RPS Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Odbor Rámce podpory Společenství, Evaluační jednotka strukturálních.
Řešení soustav lin. rovnic
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí CZ.1.04/2.1.00/ Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha.
Hovory s děkanem host: rektor ČVUT prof. Havlíček
Metodika Metodika hodnocení výsledků VaV 2010.
Umístění komunikačního klienta v síti S síť KK DB M.
Analýza dojížďky studentů na VŠB – TU Ostrava
Architektura databází DBS=SŘBD+DB
Vítejte na Přírodovědecké fakultě
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Téma Hypotézy ve výzkumu
ZÁPIS STUDENTŮ VŠTE ČERVENEC 2015 TÁBOR.
Sluneční soustava.
Seminář MD ČR, Alena Heinišová Ekonomické hodnocení investičních akcí na SŽDC, s.o.
Aktuální informace (pro RK vedoucích pracovníků a pracovníků přímo řízených organizací) Mgr. F. Dobšík (30. duben 2013)
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Ministerstvo pro místní rozvoj Odbor politiky bydlení.
Informace o speciálním vzdělávání Liberec, 24. srpna 2015.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Porada pro vedoucí školních jídelen říjen 2011 Bc. Eva Martinková odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský úřad Libereckého kraje.
Metody hodnocení veřejných projektů Jana Soukopová
Zkušenosti z inspekční činnosti ve školách s prvním stupněm Mgr. Miroslav Pospíšil, ČŠI Jihlava, leden 2011  hodnocení ŠVP  poznatky z inspekční činnosti.
Zdanění provozu motorových vozidel v ČR Autor: Lucie Fialová Vedoucí práce:Mgr. Marta Hortová Oponent:Mgr. Hana Bartošová České Budějovice, červen 2016.
23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Hotel Tatra, Velké Karlovice Manažerská nadstavba IS Milan Šorm.
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Roman Němeček ŠKODA AUTO a.s. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Financování a účetnictví základních škol
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Technické znalectví a pojišťovnictví
Fond rozvoje sdružení CESNET
Základní pojmy v automatizační technice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice Ústav podnikové strategie Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Autor BP: Miroslava Sobotovičová.
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ
Využití digitálních technologií při výuce
Schůzka fakultních cvičných učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podpora pedagogické praxe u předmětů odborné praxe studentů FZS TUL
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
REKVALIFIKAČNÍ ARCHIVNÍ KURZ
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
Akreditace NMS Podklady Poděbrady
Stabilita a vzpěrná pevnost prutů
Transkript prezentace:

Jirka Škvor KOMETA, KOMETA2

KOMETA těleso sluneční soustavy KOmplexní MEtodika TAjemného rozdělování finančních prostředků

KOMETA složitá metodika nejasné vstupní údaje chybné vstupní údaje neprůhledné zpracování ruční zpracování

KOMETA

KOMETA: VÝROČNÍ ZPRÁVA

KOMETA2: DĚKAN zjednodušit zprůhlednit menší zvýhodnění anglické výuky lokální nespravedlivosti

KOMETA(2) pedagogické výkony objednané předměty vedoucí funkce vedení doktorandů + studie, dizertace (anketa) chod katedry pobyt doktorandů rozdělení mzdy, INV

KOMETA2 - KOMISE pedagogové senátoři lobbbisté … já: technický pohled, ověření dat! vstupy (KOS) peníze na katedry

KOMETA2: DISKUSE zvýhodnění jazyků povinné předměty – počet skupin malotřídky, velkotřídky bezpečnosti …

KOMETA2: DISKUSE rozdíl ZK – KZ Z jen za docházku? ZK ústní – za body během semestru? doporučení komise: ústně doporučení rad: body Kzk = 1,0 0,8 0,2

KOMETA Kometa Mzdy NEI INV Kč

KOMETA2 Kometa Mzdy NEI INV Mzdy NEI INV

KOMETA2: MZDY

KOMETA2: NEI, INV

KOMETA2: CO K136? polepšíme, pohoršíme? problém ověření: nemáme správná data mzdy ± NEI, INV větší změny

KOMETA, KOMETA2 DOTAZY…?