Modul Workshop ve výuce akademického psaní v anglickém jazyce Irena Reimannová Katedra anglistiky a amerikanistiky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Systém vzdělávání vzdělavatelů dospělých
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Realizace tvorby e-learningových kurzů odborné angličtiny
CASALC Review Odborný časopis České a slovenské asociace učitelů jazykových center na vysokých školách.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Setkání kontaktních osob Praha Marta Rybičková.
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako doplňující výukový materiál pro žáky 3. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika.
Evidence hodnocení studentů aneb jak nepočítat se vším Ing. Tomáš Langer VŠE Praha, VOŠ Publicistiky.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Celoživotní vzdělávání a projektová metoda vyuČování
EDINBURGH NAPIER UNIVERSITY
Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské komise. Tato publikace odráží pouze názory autora a Evropská komise nemůže být zodpovědná za.
Úvodní slovo k Projektu (RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.)
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
1 KURZ ŘÍZENÍ VÝZKUMU A VÝVOJE A VYUŽITÍ JEJICH VÝSLEDKŮ V PRAXI Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Trainee Program SEKUNDA 2013 / 2014 Marie Mourková, Senior HR Business Partner Březen 2013.
Vlastní hodnocení školy
Výstupy z učení a nové metody výuky v současných podmínkách vysokého školství v České republice Eva Lajtkepová, VŠPJ Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských.
Význam odborné praxe v rámci vysokoškolského profesního vzdělávání
„ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ“ 1 Spolupráce technických univerzit s podniky = významná podpora inovací Český národní komitét IMEKO Vladimír Haasz.
STRUKTURA OSNOVY KURZU
Konference projektu APSYS Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe ODBORNÁ JAZYKOVÁ.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Výstupy z učení a národní kvalifikační rámec terciárního.
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
KT Introduction to LINGUISTICS Karel Tahal.
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
CENTRUM JAZYKOVÉ PŘÍPRAVY PdF UP
Procesní řízení realizace projektů (praxe)
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Lucie Rohlíková Jana Vejvodová ZČU v Plzni
Streaming pomocí technologií FLASH
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
Technologie ročník, učební obory:strojní mechanik obráběč kovů
4 Normovaný systém managementu kvality podle ISO 9001
DATABÁZOVÉ SYSTÉMY. 2 DATABÁZOVÝ SYSTÉM SYSTÉM ŘÍZENÍ BÁZE DAT (SŘBD) PROGRAM KTERÝ ORGANIZUJE A UDRŽUJE NASHROMÁŽDĚNÉ INFORMACE DATABÁZOVÁ APLIKACE PROGRAM.
Environmentální výchova a
CMS Moodle Petr Korviny Témata příspěvku úvod o CMS Moodle úvod o CMS Moodle tvorba kurzu tvorba kurzu správa kurzu (z pohledu lektora,
Ukázka struktury standardu Příloha článku Ověření standardů kvality komunitní školy − dílčí výsledky mezinárodního projektu.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
259 Vybrané kapitoly z didaktiky 195 Vybrané kapitoly z didaktiky
Pedagogická fakulta Masarykovy university v Brně Katedra pedagogiky
Specifika jazykové přípravy na Univerzitě obrany s podporou ICT
Teoretická informatika Základní informace k předmětu Literatura Závěrečná práce Zkouška.
ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Katedra managementu Ing. Patricia Jakešová
Ediční a publikační činnost na UK
Úvod do psychologie
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Podpora vzdělávání na vysokých školách: Mezinárodní zkušenosti a doporučení Petr Pabian, Univerzita Pardubice, Telč, Podpora.
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Za akademický rok 2012/2013 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Katedra managementu ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Ing. Patricia Jakešová
Příspěvek k workshopu Propagace moderních výukových metod MUDr. Jitka Feberová, Ph.D. knihovna.cuni.cz.
Centrum jazykového vzdělávání Language Centre. VZNIK A ČINNOST CJV bylo zřízeno rozhodnutím Akademického senátu Fakulty humanitních studií na návrh děkanky.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Výsledky učení v pedagogické činnosti vysokých škol Představení metodiky.
MOOC – definice a rámec kvality Lucie Rohlíková Moodle Moot 2016.
Teoretická informatika II
Institut Celoživotního Vzdělávání
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a. s.
učitelská mobilita Univerzita v Groningenu, Nizozemí
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Obecné informace o kurzu
Metodický postup práce
Kreditní systém studia
Úvod do psychologie II. přednáška
Mikroekonomie I Všeobecná (celková) rovnováha
Volnočasová pedagogika
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách
Transkript prezentace:

Modul Workshop ve výuce akademického psaní v anglickém jazyce Irena Reimannová Katedra anglistiky a amerikanistiky

Kurz Project 2012/2013: obsah a cíle Učení se (z chyb) druhých Rozvoj autonomie Problémové učení Celoživotní učení

Kurz Project 2012/2013: počty

Workshop

Možnosti hodnocení Rubrika Akumulační hodnocení Komentáře Počet chyb

Workshop ‘Introduction’

Workshop 1 ‘Introduction’: rubrika  libovolný počet úrovní u jednotlivých kategorií

Workshop 2 ‘Theoretical part’: akumulační hodnocení  Kombinuje dílčí známky a komentáře (umožňuje přiřadit různou váhu odlišným aspektům hodnocení)

Workshop 3 ‘Practical part’: akumulační hodnocení

Workshop 4 ‘Final draft’: akumulační hodnocení

Výhody a nevýhody  Hodnocení proces i produkt: teoretická část, praktická část, celkový produktteoretická část praktická částcelkový produkt  Technické problémy (ukládání dat v průběhu poskytování zpětné vazby – 1 student)  Počty studentů ve Workshopu Introduction40 Theoretical part40 Practical part37 Final draft39 Počet studentů zapsaných v kurzu43

Výhody a nevýhody ? Přidělování do dvojic, skupin: ruční, náhodné, naplánováné ? Hloubka, kvalita a váha vzájemného hodnocení studentů

Zdroje DENSCOMBE, M. The Good Research Guide. New York: Open University Press, MOODLE PROJ course materials. ROHLÍKOVÁ, L. – VEJVODOVÁ, J. Vyučovací metody na vysoké škole. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012.