Modul Workshop ve výuce akademického psaní v anglickém jazyce Irena Reimannová Katedra anglistiky a amerikanistiky
Kurz Project 2012/2013: obsah a cíle Učení se (z chyb) druhých Rozvoj autonomie Problémové učení Celoživotní učení
Kurz Project 2012/2013: počty
Workshop
Možnosti hodnocení Rubrika Akumulační hodnocení Komentáře Počet chyb
Workshop ‘Introduction’
Workshop 1 ‘Introduction’: rubrika libovolný počet úrovní u jednotlivých kategorií
Workshop 2 ‘Theoretical part’: akumulační hodnocení Kombinuje dílčí známky a komentáře (umožňuje přiřadit různou váhu odlišným aspektům hodnocení)
Workshop 3 ‘Practical part’: akumulační hodnocení
Workshop 4 ‘Final draft’: akumulační hodnocení
Výhody a nevýhody Hodnocení proces i produkt: teoretická část, praktická část, celkový produktteoretická část praktická částcelkový produkt Technické problémy (ukládání dat v průběhu poskytování zpětné vazby – 1 student) Počty studentů ve Workshopu Introduction40 Theoretical part40 Practical part37 Final draft39 Počet studentů zapsaných v kurzu43
Výhody a nevýhody ? Přidělování do dvojic, skupin: ruční, náhodné, naplánováné ? Hloubka, kvalita a váha vzájemného hodnocení studentů
Zdroje DENSCOMBE, M. The Good Research Guide. New York: Open University Press, MOODLE PROJ course materials. ROHLÍKOVÁ, L. – VEJVODOVÁ, J. Vyučovací metody na vysoké škole. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012.