Что я люблю делать ? Что я делаю ?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
* Jedná se o aplikační software, který umožňuje střih a další zpracování videozáznamů a jejich export do různých formátů, případně i finalizaci DVD. *
Advertisements

 the19th century  50 km north-east of Prague  Mladá Boleslav, Mnichovo Hradiště, Hodkovice nad Mohelkou, Kopanina, Železný Brod, Semily, Nová Paka,
Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Berlín Absolventská práce Autor: Andrea Paroubková Třída: IX.A Školní rok: 2011/2012 Datum odevzdání:
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_14 Název výukového.
AMERIKA USA – Zajímavosti III2-Z7-I-14
Школа 1 Расписание уроков 2.
Přídavná jména Anotace: Zopakování slovní zásoby. Pomocí doplňování písmen do tabulky zjistí nová slovíčka, jejich význam pak hledají v anglicko-českém.
Vzdělávací oblast-obor-tém. okruh Umění a kultura, člověk a zdraví Hudební výchova – populární hudba Název materiáluPoznej zahraniční kapelu AnotacePopulární.
55.1 Časování sloves – čas budoucí
51.1 Slovesa Co dělají děti na obrázku?
ENEMIES OF THE LATE ROMAN EMPIRE - dějepis Radek Holcepl - EDUCAnet ČB Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
I odpady označené č. 7 Je-li jeden kontejner, dáváme sklo bez ohledu na barvu. Vratné zálohované sklo vracejte zpět do obchodu.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
NEUTRALIZACE.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
DUM - Digitální Učební Materiál
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Český jazyk a literatura Ročník: 6. ročník Anotace: O Jánošíkovi životopis, jazyk.
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy:Střední odborná škola obchodní s.r.o., Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
1. Datum vytvoření: Téma: Slovesa Cíl prezentace: Základní názvosloví a mluvnické kategorie Časová dotace: 45 min Anotace: Výukový materiál.
KVETE A VONÍ VY_32_INOVACE_Čt z 1
VY_32_INOVACE_Čt z 1 PLAVE KOPE Bc. Zuzana Uhrinová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_123_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř
Zpracováno v rámci projektu E-grow
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Zem8_13 Sada DUMZeměpis 8 PředmětZeměpis Název materiálu Státy jižní Evropy Anotace V prezentaci žák určuje.
Umíš počítat ? Pojď se to naučit ... Нет. Да, да, да.
AMERIKA Křížem krážem Amerikou III2-Z7-I-20
Vzdělávací oblast-obor-tém. okruh Umění a kultura, člověk a zdraví Hudební výchova – populární hudba Název materiáluPoznej české zpěváky 3 AnotacePopulární.
Označení DUM Fi- DUM Autor
SPRÁVNÉ DRŽENÍ TĚLA Ideálního držení těla nohy jsou volně u sebe, kolena a kyčle nenásilně nataženy. Pánev je v takovém postavení, aby hmotnost trupu byla.
Uživatelé sítě Operační systémy sítí Windows NT, Novell NetWare, UNIX Pro řízení sítí jsou dnes nejrozšířenější systémy.
VY_ 32_INOVACE_HV.27 Vzdělávací oblast-obor-tém. okruh
Свободное время.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
CHEMICKÁ VAZBA.
SACHARIDY. SACHARIDY - CUKRY jsou přírodní látky většinou rostlinného původu v molekulách jsou obsaženy atomy C, H, O obsahují jednu karbonylovou skupinu.
EVROPSKÉ JAZYKY. DOTAZOVANÝCH OSOB 25. VE VĚKU OD 17 DO 60 LET. 80% ŽENY A 20% MUŽI.
Přírodopis 6.třída úvodní hodina
CHEMIE CHEMICKÉ ROVNICE.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.55 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Řekněte „oook“! Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Říjen 2012 Výukový materiál je určen pro žáky 8. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř PaedDr. Miroslava Drahorádová ČASOVÁNÍ SLOVES TYPU МОЧЬ / ПОМОЧЬ VY_32_INOVACE_5C16.
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - II
HYDROXIDY.
SKLOŇOVÁNÍ OSOBNÍCH ZÁJMEN
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
ZEMĚ NAŠE PLANETA Dílna 4 SKUPINOVÁ PRÁCE V CENTRECH AKTIVIT PŘI ZÍSKÁVÁNÍ POZNATKŮ PRACUJEME SPOLEČNĚ A UČÍME SE: -ROZDĚLIT SI MEZI SEBOU ÚKOLY -ZAPOJIT.
AMERIKA Podnebí III2-Z7-I-04
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Dopravní značky.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách oznamovacích, slovní zásobu tematického okruhu volný.
Zpracoval: ing. Pavel Králík
Aa. астра август аптека автомобиль aэропорт Адам.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Zvratná slovesa v ruštině
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k vyvození písmen Б, б, Д, д,З, з, И, и,
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ, SLOVESA
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Čtení písmen А, а, М, м, Н, н, Э, э, Я, я
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Что я люблю делать ? Что я делаю ? Slovesa Что я люблю делать ? Что я делаю ?

Новые слова - глаголы играть рисовать танцевать говорить понимать делать читать писать отвечать учить знать любить

играть играть я играю на гитаре ты играешь он, она играет мы играем 1 играть играть на гитаре я играю ты играешь он, она играет мы играем вы играете они играют 2 играть в мяч

рисовать я рисую ты рисуешь он, она рисует мы рисуем вы рисуете 3 я рисую ты рисуешь он, она рисует мы рисуем вы рисуете они рисуют

танцевать я танцую ты танцуешь он, она танцует мы танцуем вы танцуете 4 я танцую ты танцуешь он, она танцует мы танцуем вы танцуете они танцуют

говорить ??? !!! я говорю ты говоришь он, она говорит мы говорим вы говорите они говорят 5 6

понимать делать я понимаю ты понимаешь он, она понимает мы понимаем вы понимаете они понимают я делаю ты делаешь он, она делает мы делаем вы делаете они делают

читать читать книгу я читаю ты читаешь он, она читает мы читаем 7 я читаю ты читаешь он, она читает мы читаем вы читаете они читают читать журнал, газету 8

писать я пишу ты пишешь он, она пишет мы пишем вы пишете они пишут 9 10

отвечать я отвечаю ты отвечаешь он, она отвечает мы отвечаем вы отвечаете они отвечают 11

учить знать я учу ты учишь он, она учит мы учим вы учите они учат я знаю ты знаешь он, она знает мы знаем вы знаете они знают

любить Я люблю читать журналы. я люблю ты любишь он, она любит мы любим вы любите они любят Я люблю своих друзей. Я люблю мороженое. 12

Что мы делаем ? Он пишет ? Да, он пишет. Нет, он не пишет. Что делают ребята ? Танцуют они ? Нет, не танцуют. Они играют в шахматы / в футбол. 13 14

Что кто любит делать ? Спрашивай и отвечай. Что кто любит делать ? Что кто делает ? Что вы любите ? Пишут они ? Ты читаешь ? Мы понимаем … Я не знаю ...

Použité obrázky 1 - http://learn-to-play-guitar.maxupdates.tv/wp-content/uploads/2010/05/Good-Acoustic-Guitar-Player.jpg 2 - http://img.cas.sk/img/4/fullwidth/284641-img-medved-ladovy-budapest-zoo-lopta.jpg 3 - http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQQlzIosDiV5riZ-kTJ4vQB4fm9hWsGcvQR 5QeplM_W1dz_jwBOoEMumyKZaw 4 - http://files.curimura.webnode.cz/200000114-afe97b0e39/tanec2.jpg 5 - http://deosum.com/Images/komunikace.gif 6 - http://i.metro.cz/12/031/mecl5/RAB41b586_Fukushima_cropped_1_Mizuho_Fukushima.jpg 7 - http://i.idnes.cz/11/032/cl6/OB39b762_profimedia_0012753963.jpg 8 - http://www.katerinaalavedraduchoslav.estranky.cz/img/mid/18306/katuska-si-cte.jpg 9 - http://g.denik.cz/60/74/prijmacky_skola_studenti_2604021_denik-380.jpg 10 - http://www.iprostejov.cz/obrazky/student.JPG 11 - http://oidnes.cz/12/042/cl6/JB427acc__MG_0959.JPG 12 - http://duels.cz/galerie/zmrzlina.jpg 13 - http://polabinychess.eu/soubory/002a.jpg 14 - http://www.sportvital.cz/Images/Sporty/V%205.jpg

Slovní zásoba - slovesa a slovesné tvary Foneticky správně číst, psát, tvořit a používat slovesné tvary; tvořit jednoduché věty. Klíčová slova: slovesné tvary v přítomném čase 7. ročník / 13 let Zpracovala: Mgr. Martina Tréglová