Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kde to jsem? Where am I?. Už jsem v tomhle obchodě někdy byl? Have I been in this store before?
Advertisements

Cvičení 3: Přítomný čas prostý a přítomný čas průběhový
Sloveso BÝT – přítomný čas
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Present Perfect Continuous Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Before they call him a man? Než se stane ČLOVĚKEM How many roads must a man walk down Jak mnoho cest musí člověk projít.
Life´s what you make it! Lekce 11 Present Perfect Continuous Tense review Birth, marriage, and death Good news, bad news.
Question tags Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Reported speech – nepřímá řeč Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Počitatelné – nepočitatelné Některá podstatná jména můžeme počítat:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Medvídek Pú.
STOPPING BY WOODS ON A SNOWY EVENING. Whose woods these are I think I know. His house is in the village though. He will not see me stopping here To watch.
First Conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_08 Název materiálu: Modální slovesa – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské.
Odpověď na otázku „why“:
Zero conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Modální slovesa VY_22_INOVACE_07 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Interrogative pronouns VY_22_INOVACE_05 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
How many roads must a man walk down Jak mnoho cest musí člověk projít Before they call him a man? Než se stane ČLOVĚKEM.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_12
Must / can´t + have Practising Expressing certainty in the past.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Menu Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7g_3 Téma: Sloveso to be - hra Číslo.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Radim Kříž Text messages Text messages are short written messages between mobile phones. Text messaging is sometimes called SMS (short messaging service).
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Time Expressions Used with Present Perfect Tense Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Hot Rods Holy Mother of Pearl!!! Wait till you see the Harley with a V8!!* , revised , Thanks Mary! Music added 3/21/12 by Hylott *That.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
My family NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_ Jazyk anglický TEMA: My family ČÍSLO.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_ Jazyk anglický TEMA: Free time – my hobbies.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_ Jazyk anglický TEMA: Free time – sports and.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_5_London (5) Téma: 4C_Aj 7.tř.
The Tomsons American TV Family. N´t  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE  ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ  projekt v rámci vzdělávacího.
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
TO HAVE MÍT – VLASTNIT NĚCO Long form I have got You have got
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
First Conditional – tvar a použití
Tematická oblast ANGLIČTINA: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Digitální učební materiál
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru)
Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru)
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Vloženo: much_many.ppt Začátek. Vloženo: much_many.ppt Začátek.
Translation 04/05 Richard si už dlouho na nic nestěžoval. Richard hasn‘t complained for a long time. On nedělá svou novou práci dlouho. He hasn‘t been.
Transkript prezentace:

Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru) Jedna z písní symbolizující 60. léta, dílo rockového básníka Roberta Zimmermana (Bob Dylan). Hymna mladých američanů i světové veřejnosti napomohla nakonec i k ukončení neblahé války ve Vietnamu. Pro správnou synchronizaci s hudbou je doporučeno nepoužívat myš

Píseň “Blowin’ in the Wind” zkomponoval Bob Dylan ve svých 21 letech. V roce 1962... Době krize, válek, rasové a náboženské diskriminace, společenských konfliktů, násilí, nepřátelství... Píseň nastolila řadu filosofických otázek o míru, válce, slitování, svobodě. Dává naději tato témata řešit s nadhledem, který ji pomáhá udržovat při životě ještě víc než 45 let od doby vzniku.

How many roads must a man walk down Jak mnoho cest musí člověk projít Before they call him a man? Než se stane ČLOVĚKEM

Before she sleeps in the sand? How many seas must a white dove sail Kolik moří musí bílá holubice přeletět Before she sleeps in the sand? Než může spočinout na pobřeží?

How many times must the cannonballs fly Kolik ještě musí proletět střel Before they are forever banned? Než budou odsouzeny k zániku?

Odpověď příteli vane ve větru... The answer my friend, is blowing in the wind... Odpověď příteli vane ve větru... The answer is blowing in the wind. Odpověď vane povětřím.

Before it is washed to the sea? How many years must a mountain exist Kolik jen let musí pohoří stát Before it is washed to the sea? Než se v moři rozpustí?

How many years can some people exist Kolik let musí člověk žít Before they’re allowed to be free? Než svobodný zaslouží být?

How many times can a man turn his head And pretend that Kolikrát může člověk odvrátit zrak And pretend that he just doesn’t see ? A předstírat, že prostě nevidí?

Odpověď příteli vane ve větru... The answer my friend is blowing in the wind... Odpověď příteli vane ve větru... The answer is blowing in the wind. Odpověď vane povětřím. .

Before he can see the sky? How many times must a man look up Kolikrát jen musí člověk vzhlédnout Before he can see the sky? Než zahlédne nebe?

How many ears must one man have Kolik uší musí člověk mít Before he can hear people cry? Aby uslyšel lidský nářek?

How many deaths will it take ‘till he knows Kolik smrtí bude potřeba, než pozná That too many people are dying? Že tolik lidí umírá?

The answer is blowing in the wind. The answer my friend is blowing in the wind... Odpověď příteli vane ve větru... The answer is blowing in the wind. Odpověď vane povětřím.

...The answer is blowing in the wind... Odpověď vane povětřím... Music: Bob Dylan – Blowin’ in the Wind Sing by: Peter, Paul & Mary Translation by Jardys Kedrys