Prezentace společnosti Honeywell

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
LAO - průmyslové systémy s.r.o.
Advertisements

Prezentace pro studenty a absolventy vysokých škol Prosím o odpověď do pátku na můj . ZEMĚDĚLSKÁ DIVIZE SKUPINY.
Představení společnosti Linet spol. s r.o.
STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ PLZEŇ
CHARAKTERISTIKY SPALOVACÍCH MOTORU Charakteristika spalovacího motoru je grafické znázornění vzájemné závislosti vybraných provozních.
20. května 2009 Prague Gate, Praha – Chodov II. konference Českého institutu manažerů informační bezpečnosti.
Centrum výzkumu a využití obnovitelných zdrojů energie (CVVOZE) Regionální výzkumné centrum.
Opel a stlačený zemní plyn (CNG) Zbyněk Janeček Fleet & CV Manager GM Southeast Europe (Opel, Chevrolet) Branch office Praha Praha,
CZ.1.07/2.3.00/ Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující evropskou vědecko-výzkumnou kariéru Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem - Aplikovaný výzkum prof. Jiřina Jílková Biomedicínský výzkum Ústí nad Labem, 23. května
PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI 2 T AFORGE A. S.  patří do holdingu TATRA TRUCKS, a.s.  zaujímá jednu z vedoucích pozic kovárny zápustkových výkovků v ČR 
NÁZEV: Udržitelné stavebnictví a průmysl Přednášející KAM Sika CZ Vedoucí PS 12 v Czech BCSD FOTO.
Zkušenosti s malou pyrolýzou
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Spolupracujeme se školami
Strojírenství zaměření Automatizační a robotizační systémy
Centrum sdílených služeb GTS Brno cerven 2014 Roman Tesař.
Trvale udržitelný rozvoj v dopravě
Automation and Drives pro velkoobchody TIA na dosah.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Energetický management jako nízkonákladové opatření k dosažení úspor
LCS International, a.s..
 New Technologies for Mechanical Engineering – Centrum nových technologií pro strojírenství  regionální výzkumné a vývojové centrum  založeno na kvalitní.
Vývoj elektročásti mikroturbín na ČVUT
Výzkum, vývoj a výroba palivových článků
Oddělení vodíkových technologií
Prezentace společnosti Metrostav a.s.
Tepelná čerpadla třetí generace
„ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ“ 1 Spolupráce technických univerzit s podniky = významná podpora inovací Český národní komitét IMEKO Vladimír Haasz.
Richard Lipka Katedra informatiky a výpočetní techniky Fakulta aplikovaných věd Západočeská univerzita, Plzeň 1.
Máme spolupracovníky, kteří plní naše vize a odpovídají potřebám společnosti ?
MUDr. Martin Kuba ministr průmyslu a obchodu Průmyslová politika ve vazbě na automobilový průmysl Zasedání rady ředitelů AutoSAP.
CNG SUMMER ECO TOUR 2010 KONCEPT A EVALUACE PROJEKTU.
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
Produktová prezentace
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
UNIV2 Kraje Obchodní akademie, Kostelec nad Orlicí Federal-Mogul Friction Products a.s. Henri Ramczyk.
Motivační program.
PRUŽNOST A PEVNOST Název školy
Projekt: UČÍME SE V PROSTORU Oblast: Stavebnictví
Použití CNG v dopravě Svaz dopravy 5. března 2009 Ing. Jan Zaplatílek.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
OBOR ENERGETICKÉ INŽENÝRSTVÍ
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
Požadavky KOMA-Servis na absolventy pro obor hydrauliky Seminář „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ“ Seminář „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH.
Efektivní využití energie ve vozidlech (32% nyní) – cesty a synergie
Témata pro spolupráci s VUT Petr Hill
Obor: Kybernetika a měření Jaké studium zajišťují katedry typ obor stud./rok bakalářské Kybernetika a měření 150 magisterské Kybernetika a měření - RT,
Firemní prezentace Taforge a.s.
Česká pošta a využití CNG
Projekt 8.B. Co je to ESAB? Společnost ESAB je přední světový výrobce svařovacích a řezacích zařízení a přídavných svařovacích materiálů. Jejich inovační.
ŘEŠENÍ AUTOMATIZACE POMOCÍ ROBOTŮ GEIGER HANDLING
Stroje Zbožíznalství 1. ročník 1. Hnací stroje - mění přiváděnou energii na energii mechanickou - dělíme je podle: a) druhu spotřebované energie na vodní.
Česká asociace pro hydrauliku a pneumatiku (CAHP) Vybrané aplikace tekutinových mechanismů v automobilech 1. března 2016.
Studijní obor AUTOMATIZACE a ŘÍDICÍ TECHNIKA Bc.Ing. Bc. a navazujícího Ing. studijního programu Chemické a procesní inženýrství PROČ? Automatizace a řídicí.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Praha, 5. prosince 2014 Nestlé podporuje mladé. Nestlé: jednička celosvětově i lokálně Tržby ČR&SR 2013Zaměstnanci ,3 mld CZK ,6 Světové.
Výuka oboru DE. O bor O bor Dopravní elektroinženýrství a autoelektronika Odborná zaměření: Automobilová elektronika Elektrická trakce Sdělovací a zabezpečovací.
Elektronické systémy brzdové soustavy , Brno Připravil: Bc. Václav Kočí Obor: Management techniky Ústav: Techniky a automobilové dopravy.
Studium na AF MENDELU Ing. Petr Dostál, Ph.D.
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
Multifunkční pracoviště HCW 4 S s virtuálním modelem a VNCK simulací
Vibrační stůl s nastavitelnou frekvencí a odstředivou silou
Silnoproudá elektrotechnika
Výukové a výzkumné centrum v dopravě
Technologie a řízení letecké dopravy: 1
ČVUT v PRAZE Fakulta dopravní ÚSTAV LETECKÉ DOPRAVY PROFIL STUDENTA
Transkript prezentace:

Prezentace společnosti Honeywell František Šnóbl

Honeywell, aneb Více než… Více než …..stoletá historie – založen 1904 Více než …..ve 120 zemích Více než …..125 000 zaměstnanců

Oblasti celosvětového působení Řešení pro automatizaci a řízení Letectví Dopravní systémy Speciální materiály – divize není v ČR zastoupena

Honeywell v České Republice Honeywell spol. s. r.o. Honeywell Aerospace Olomouc s. r.o. Praha Honeywell International s.r.o. Olomouc Brno Honeywell Prague Laboratory Honeywell spol. s. r.o.- Brno o.z. Honeywell spol. s. r.o. – HTS CZ o.z. Honeywell spol. s. r.o. - Security Products – o.z. Česká republika: více jak 3 000 zaměstnanců Honeywell

Honeywell Technology Solutions Honeywell Technology Solutions (HTS) Czech Republic - Brno

Honeywell Technology Solutions (HTS) – Vývojové centrum Brno Se svými více než 800 zaměstnanci se HTS v Brně se řadí k nejvýznamnějším vývojovým projektům ve střední Evropě: Letecká technika Simulace, vývoj, výzkum a testování elektronických i elektromechanických systémů do civilních i dopravních letadel. Automatizace a řízení Vývoj a testování řídících systémů, ventilů a řídících jednotek do plynových kotlů, ventilů pro teplou a studenou vodu, tlakových a teplotních senzorů, pohonných jednotek klimatizací a termostatů i příslušenství pro zařízení kvality vzduchu. Dopravní systémy Vývoj turbodmychadel do osobních i nákladních automobilů Aero Image 1 – Fly By Wire (ARJ21 / B787) Aero Image 2 – FADEC (Engine Controls for FADEC supported by Brno team Aero Image 3 - Laseref VI Inertial Navigation System released during the month of Dec, 09 : Aero E&T group at Brno / CZ as part of Global G&N team has significantly contributed to successful completion of Laseref VI Inertial Navigation System by performing SW and system V&V activities and managed to finish project according to baseline schedule. With a good Partner value index rating of 7.85 out of 9, team at Brno had built capabilities to support complex functions, improved productivity and supplier oversight rating process initiated as well ACS Image 1 - Water Heater Accessory Module (WHAM) OKTS was granted on September 3rd: ECC Engineering group at Brno / CZ as part of Combustion NA was involved in entire NPI Phase 2 – Phase 5 product development of WHAM hardware and software, including implementation of Modbus communication protocol, meeting OKTS key goal of FPY of 96%. ACS Image 2 - MF74 bypass mixing valve OKTS was granted on August 26th in Mosbach factory (Germany), FPY of 100% ECC WCEU Engineering group at Brno / CZ as part of Water Controls was involved in entire NPI Phase 2 – Phase 4 product development of bypass mixing valve. The key design advantage incorporated in this new product involves more compact, simple, robust & proven design ACS Image 3 - Delta IAQ (Indoor Air Quality) OKTS was granted on June 30th, 2009-08-26 : ECC Engineering group at Brno / CZ as part of Homes NA was involved in entire IPDS Phase 2 – Phase 5 product development of Version 3: Thermostat Delta IAQ software upgrade incorporating some of the advanced & new features into the product meeting OKTS milestone on schedule and meeting FPY of 98.3% ACS Image 4 - Zelix (SATURN OS #’s) – Low torque, sprint return Direct coupled actuator (DCA) with 3 & 5 Nm actuator OKTS was granted on July 20th, 2009 : ECC Engineering group at Brno / CZ as part of Buildings NA was involved in entire IPDS phases from Phase 1 to Phase 5 along with North America engineering group with key involvement in Mechanical Engineering concepts, electronic, software and mechanical accessories design meeting OKTS key goal of FPY of 97%. The key design advantage incorporated in this new product involves more compact, simple, robust & proven design with focus on low cost reusing components from earlier version. ACS Image 5 - Gas Valve OKTS expected during the month of Jan,10 : ECC Engineering group at Brno / CZ as part of Combustion Controls NA was involved in one of the key Combustion NA project „VanHalen“ and it replaces outdated version of the gas valve with gas/air ration regulator. Reuse of parts from existing European version of the product is expected to decrease development cycle time dramatically & CQ test programme was successfuly finished recently – test memo was granted. FQ samples were produced and testing is underway now. IT Solutions & Services Poskytování poradenství, vývoje aplikací, zavádění a podpory IT systémových řešení v oblastech jako např. SAP, IT infrastruktury, počítačových sítí, mobilních aplikací a dalších. Technologie a produkty umožňující úspory energie, snížení emisí a bezpečnost

Honeywell Turbo Technologies

Vývoj technologií pro celý svět Turbo Technologies Popsat, co je to vlastně turbodmychadlo, k čemu slouží a co umožňuje.. Naše technologie šetří energii, snižují emise a zatěžování životního prostředí 8

Hlavní budova – Vývojové centrum Honeywell Turbo-Technologies v Brně Hlavní budova – Vývojové centrum (od roku 2003) Popsat kde sídlíme (Slatina, Technologický park) Testovací laboratoř (od roku 2008) 9

Spolupráce v motorsportu Kdo? Úspěchy Automobilky po celém světě Významné závodní seriály s přeplňovanými motory WRC, WTCC, LeMans, Dakar, CART, F1, Super Truck, etc… 2 plně integrované týmy inženýrů v USA a ČR >10x vítězové WRC, LeMans, ALMS, CART, Indy500 >5x vítězové s USAC & Pikes Peak, IMSA vítězství v Dakar, SuperTruck Honeywell Turbo Technologies “Motorsport” je jedinou organizací na světě, která má vyčleněný inženýring tým a výrobní kapacity speciálně pro podporu programů závodních týmů. Proč? Co? Přispívání k dobrým vztahům s výrobci vozidel Vývoj nových technologií a jejich budoucí sériové využití Rozvoj technického talentu našich inženýrů Rozvoj pozitivního PR a marketingu firmy Soutěžení a zábava, která je přesto profitabilní První turbo s využitím kuličkového ložiska První Marm-247 TW První HK30 housing turbíny První “integrovaný” rychlostní sensor První 1050°C turbo s VNT HTT Motorsport tým podpoporuje závodní týmy již 40 let.

Naším záměrem je splnění požadavků našeho zákazníka. Vývojové týmy v Brně Aplikační inženýring Pokročilé technologie Konstrukce a design Nedávné produktové řady MAN Trucks Scania Trucks IVECO Volvo Trucks Volkswagen Mercedes-Benz BMW Audi PSA Honda Produktové řady a jejich rozvoj Testování prototypů Zajištění kvality a provozní analýzy Produkty VNT pro nákladní vozidla VNT pro mimosilníční vozidla VNT pro užitková vozidla CNG turba pro autobusy Nové generace zážehových motorů - Gen1/Gen2/Gen3 We cover from Brno all shown aspects of product development phases. We have application engineering group covering all the launches for customers shown right. So engineering which is done after business is nominated to us from customer Then we have also we call Product lines & fundamentals this Eng. organization built from so called product engineers are working on pre application faces of product so on new product development in line with agreed technology roadmaps and strategy to serve future customers. Brno has especially focus on Gasoline turbochargers and Large VNT for on off highway CV application. We have also advance technology group which focuses on future product concept development prior it goes to product lines and later application engineering. We also have incorporated in that group kind of self operating product line called “Motorsport” where we are designing and actually building turbos for Audi race cars for famous 24hours Le Mans races and recently we won also similar contract with PSA Then we have design and structure Engineering group and you will se detail presentation later. This group is basically shared in all phases of engineering and some designers are fully collocated with either application or product development engineering groups based on recent needs and workload. Strong part of our engineering is of coarse laboratory you will tour later. 15 Engine dyno cells, 7 Gas stands and 2 shakers with instrumentation workshop. Lab is running 7*24hours with so called HOS. This year we still have in same building also prototype shop but this is going to be changed as of Feb 2011 to Bucharest Manufacturing plant for mainly logistic, and procurement reason. Basically plant with its infrastructure, organization can provide better services then from smaller in scale development center Then last but not least very important part of org is Product assurance and post test analyses where we analyze turbos returned from field and also after our tests. This is important part of our function as this way we have direct access to data from field so we can learn out of those react quickly in solution and learning for future. Naším záměrem je splnění požadavků našeho zákazníka. 11

Duální přeplňování – Koncept vyvíjený v Brně Vozidlo Provoz Gen1 3 sekundy Akcelerace 2.0 L 3000 RPM 25 MPG Gen2 2.5 sekundy Akcelerace 1.8 L 3000 RPM 28 MPG DualBoost 1.5 sekundy Akcelerace 1.5 L 2000 RPM 35 MPG Slide zachycuje evoluci zážehových motorů a jejich vlastností…Tyto projekty jsou vyvíjeny a řízeny našimi inženýry v Brně… This is end of shortened HTS presentation with focus on Turbo business. What I showed you was what for what HTS was established. Some basic historical milestones from Brno site. Then we focused on main activities we do out of here from Turbotechnology perspective. I would really welcome any feedback after your visit as this is very important we are here for customer and would like to learn from him what expectations are us to work on. Down-sizing pomáhá snižovat emise Turbo umožňuje nedělat kompromisy ve výkonu DualBoost Turbo udělalo další krok ve snížení spotřeby a snížení prodlevy turba Inovace zážehových motorů v Brně 12

Parametry Testovacích technologií Engine cells 15 boxů pasivní, motorové, dynamické Točivý moment od 255Nm do 4 400Nm Gas stands 6 boxů Rozsah spalování 10 – 800 kW Průtok spalin v rozmezí 0.015 – 1.00 kg/s Teplota spalin max 1200° C Shaker tables 2 boxy – vertikální a horizontální Vektorová sílá až 55,6 kN Rozsah frekvence až 2500 Hz Rozměry stolu 750x750 mm Pohybový element 42 kg 13

Testování v laboratoři Přípravna motorů Engine cell Kontrolní stanoviště Gas stand

honeywell.jobs.cz Co Vám nabídneme? Test inženýr v laboratoři Pracovní příležitosti pro absolventy Test inženýr v laboratoři Test technik v laboratoři Dlouhodobé praxe pro studenty Brigády v testovací laboratoři Diplomové práce Co Vás zaujme? Technicky náročná a zajímavá práce v oboru Profesní a osobní rozvoj Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů Jak se přihlásit ? honeywell.jobs.cz

Vaše klíče k úspěchu Co od Vás očekáváme? Co u nás najdete? VŠ – ústav techniky a dopravy Současná struktura zaměstnanců podle vzdělání je 95% s magisterským vzděláním a 10% s doktorandským Odbornost v automobilové technice Testování, nové technologie, postupy, patenty Komunikativní angličtina Každodenní práce v mezinárodních týmech Týmová spolupráce Spolupráce s kolegy v ČR i ze zahraničí Ochota učit se novým věcem Neustálé vzdělávání prostřednictvím zajímavých a náročných projektů, technická školení