Reklamní nabídka 2008/2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
aneb KORFBALOVÉ ŠÍLENSTVÍ
Advertisements

Nabídka pro partnery. Nabídka pro partnery Co jsou světové gymnaestrády Světové gymnaestrády pořádá Mezinárodní gymnastická federace (FIG) jedenkrát.
Bruslařský klub Mladá Boleslav patří mezi nejstarší hokejové kluby v ČR, v roce 1908 se stal jedním ze 12 zakládajících členů Českého hokejového.

Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Atletický klub A. C. Sparta Praha
Atletický klub A.C. Sparta Praha
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
O Radobýlu Sídlo: CF Radobýl Litoměřice o.s., Lidická 12, Litoměřice Web: Rok založení: 1991 Klubové barvy: oranžová, černá, zelená.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Struktura soutěží ČSA  STK ČSA  STK LM ČSA  Komise rozhodčích  Přestupní komise.
FC Waterpipe SP tým Historie 14. Května 2005 Klub založen.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Tréninkový deník Kondiční trénink Jaroslava Chovancová Učo:191699APAK/PR33.semestr.
HC EATON PARDUBICE Hokejový klub.
Komunikace s veřejností Presentace Města Hlučína pro workshop na téma zapojování veřejnosti Praha Americké centrum 24.ledna 2012.
MISTR ČESKÉ REPUBLIKY V SOFTBALLU žen roku 2006 a 2007 hledá partnera pro SPOLUPRÁCI! Softballový klub SK JOUDRS Praha, který patří mezi špičku nejen v.
SK Joudrs Praha je mladý, ambiciózní sportovní klub, který již pět let patří mezi špičkové softballové kluby v České republice. Členskou základnu našeho.
SRDCE NA DLANI 2005 Řada charitativních koncertů na pomoc Fondu Ohrožených Dětí.
Personální managament
We speak English in the Bohemia Region
Staří páni Vyhodnocení sezóny 2010 Trocha statistiky Celkem bylo odehráno 28 zápasů (vloni 27) Mezi a jsme vynechali pouze 1 pátek).
HALOVÝ TURNAJ STARŠÍCH PŘÍPRAVEK KONANÝ POD ZÁŠTITOU PŘEDSEDY ČMFS JUDr. Ivana Haška.
FIRMA SVOBODA DEMOLICE, ZEMNÍ PRÁCE, RECYKLACE Svoboda Park.
Jan Zrůbecký 1IT NĚKOLIK ÚDAJŮ  Rok založení: 1903  Poslední mistrovské tituly: , a  Již od roku 1951nechybí.
Projekty ve sportu Brigita Stloukalová. „Pobytová“ – „rekreační“ akce 1.CO? 2.PROČ? 3.PRO KOHO? 4.KDE? 5.KDY? 6.S KÝM? 7.S ČÍM? 8.JAK? 9.ČÍM SE LIŠÍM?
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
FC Slovan Rosice, o.s. Mgr. Petr Čejka.
Schůze rodičů hráčů FBC Plzeň
Pravidla publicity projektu
FORMÁT SOUTĚŽÍ MUŽŮ ČSRU OBSAH: ZÁKLADNÍ PRINCIPY SOUTĚŽE SOUTĚŽNÍ CYKLUS VZHLEDEM K ROČNÍM OBDOBÍM TRÉNINKOVÁ ZÁTĚŽ HRÁČE V PRŮBĚHU ROKU NÁVRHY.
MISTR ČESKÉ REPUBLIKY V SOFTBALLU žen roku 2006 a 2007 hledá partnera pro SPOLUPRÁCI! Softballový klub SK JOUDRS Praha, který patří mezi špičku nejen v.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Bohemians Historie V roce 1905 byl spolek SK Kotva zaregistrován u C&K místodržitelství s novým názvem AFK Vršovice a přihlásil se u Českého fotbalového.
Mediální komunikace ČD
Dobrý den, jsem Mgr. Zdeněk Šafář * (Trutnov) Kontakt:
COMENIUS FIT FÜR EUROPA ZŠ Mendelova, Karviná, Česká republika ZŠ Hurbanova, Martin, Slovensko Lucas-Cranach-Schule, Gotha, Německo.
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Mezinárodní závody agility Rožnov pod Radhoštěm
HOKEJOVÁ SOUČASNOST U NÁS
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Talent marketingových komunikací
HOKEJOVÝ KLUB VSK TECHNIKA BRNO
Strategie značky a komunikace
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Nový sportovní areál softballových klubů. NAŠE ÚSPĚCHY V ROCE 2005 SK JOUDRS PRAHA Vicemistr - 1.ČSL žen 3. místo - Pohár vítězů pohárů evropských zemí.
Cena za podporu místní demokracie S o u t ě ž O LIDECH S LIDMI.
Nabídka reklamních ploch
Benjamínci TJ SOKOL Dub nad Moravou
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Akademie sportovního aerobiku Radky Hanákové
P R E Z E N T A C E F OR G OLF a PŘÁTELÉ Turnaje For Golf a přátelé 2010 V letošním roce plánujeme 10 – 11 turnajů. V každém turnaji bude soutěžit.
AC SPARTA PRAHA. Tournament of companies Fotbalový turnaj firem  Fotbalový turnaj na Strahově  Pořadatel: AC Sparta Praha  Místo: PRE Tréninkové centrum.
Vize softballových soutěží. Co chceme ? Co je cílem ? Pozvednout a rozšířit povědomí o softballu Vytvořit mediální obraz našich nejvyšších soutěží Vytvořit.
Extraliga juniorů a juniorek Co je cílem ? Extraliga juniorů a juniorek – kvalitativně a prezentačně druhé nejlepší soutěže po Extraligách mužů.
BK Kondoři Liberec.
LEDOVÁ PLOCHA od ,- Kč/ plochy kromě kruhu pro vhazování a ploch BPA.
Marketing klubu a události (Club Marketing and Event Marketing)
FC Slovan Rosice, o.s.. Činnost klubu v roce 2015 Informace v číslech: ● Počet týmů – 11 ● Členská základna – 247 členů ● Roční rozpočet – ,-
SK Slavia Praha pozemní hokej Nejstarší a nejúspěšnější klub v ČR
FC Slovan Rosice, z.s..
turistická oblast v srdci Čech
Badmintonové centrum mládeže Středočeského kraje
BSE České Budějovice o. s.
Badmintonové centrum mládeže Středočeského kraje
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
Badmintonové centrum mládeže Středočeského kraje
Transkript prezentace:

Reklamní nabídka 2008/2009

BASKETBAL PARDUBICE více jak 50letá tradice

O společnosti BK Pardubice a.s. S odkazem na 50letou tradici basketbalu v Pardubicích vstoupil Basketbalový klub Synthesia Pardubice do kvalitativně nové etapy svého působení. Díky úzké spolupráci s pardubickou radnicí využívá od sezóny 2006/2007 pro zápasy A-týmu komfortu ČEZ Arény – jedné z nejmodernějších hal v České republice. Určitě i to přispívá k tomu, že se zápasy pardubického týmu mohou chlubit suverénně nejvyšší návštěvností v Mattoni NBL – zatím posledním rekordním číslem je návštěva 4 250 diváků na zápase s ČEZ Basketball Nymburk (7. ledna 2007). Klub získal na jaře 2007 nového strategického partnera, jímž je skupina Natland a v návaznosti na tento krok se přetransformoval z občanského sdružení na ambiciózní akciovou společnost BK Pardubice a. s Vizí klubu je hrát dlouhodobě kvalitní basketbal na základě jasně daných pilířích rozvoje, profesionálním zázemím a přístupu. O společnosti BK Pardubice a.s.

Projekt má své pilíře Naše vize je založena na tradici. TOP tým mattoni NBL, český pohár, EP Marketing cílíme na návštěvnost, partnery, média… Mládež pevné základy projektu Skauting spolupráce Zázemí fanoušci Charita podpora projektů záštitou, boj proti drogám, nemocnice, postižené děti  4

A-TÝM 2007/2008 aneb bronzová sezona Mattoni NBL bronzové medaile Evropský pohár 3.místo Český pohár 3.místo Návštěvnost: 1.místo v MNBL Reprezentace: zastoupení ve všech kategoriích  5

MATTONI NBL 2007/2008 BK Pardubice – bronzový tým  6

BK SYNTHESIA PARDUBICE 2008 / 2009 soupiska H R Á Č I: Rozehrávači: Sanders Levell /USA/, Gaidamavicius Tomas/Litva/, Grepl Tomáš Křídla: Sýkora Martin /Slovensko/, Sirvydis Virginijus /Litva/, Špaček Jan, Payne Lavell /USA/ Pivoti: Gamma Kamaldin /Chorvatsko/, Šteffel David, Jelínek Jiří, Vošlajer Tomáš, Majerik Peter Mladí hráči: Moravec Luboš, Harčár Pavel R E A L I Z A Č N Í T Ý M: Manažer týmu a tis.mluvčí: Stara Pavel Hlavní trenér: Vojtko Ivan /Slovensko/ Tech.asistent: Grepl Tomáš /licence A v Německu/ Lékař týmu: Mudr. Petráň Bedřich Ved.týmu: Horyna Ivan Masér/fyzioterapeut: Šmíd Jiří Z M Ě N Y: Odešli: Sullivan Philips /USA,UK/, Novotný Jiří, Williams Tarvis /USA/, Svitek Štefan /Slovensko/, Přibyl Marián /ukončil kariéru/   Přišli: Gaidamavicius Tomas /Litva/, Grepl Tomáš /ČR/, Sirvydis Virginijus /Litva/, Payne Lavell /USA/, Šteffel David /ČR/  7

Návštěvnost (doma + venku) …50 000 + PO Celková návštěvnost Mattoni NBL cca 280 000 Jasně nejvyšší návštěvnost v ČR BK Pardubice ČEZ ARENA Nejvyšší návštěvnost doma ze všech týmů MNBL 2007/2008 Nejvyšší průměrná návštěvnost na 1 utkání (1 500) Nejvyšší návštěvnost v play off: 3 utkání – 10 000 lidí, zároveň tedy nejvyšší průměr v play-off Nejvyšší návštěvnost na jednom utkání MNBL (3 500 lidí)  8

Televizní přenosy 11 + stejný počet repríz (více jak 2 200 min) 27.10 TV přenos 8.kolo BK Pardubice - ČEZ Basket Nymburk 09.11 11.kolo BK Kondoři Liberec - BK Pardubice 01.02 25.kolo USK Praha - BK Pardubice 16.03 35.kolo BK Sadská - BK Pardubice 04.04 40.kolo Geofin Nový Jičín - BK Pardubice 09.04 41.kolo 06.05 play-off BK Pardubice – BK Děčín 09.05 BK Děčín - BK Pardubice 13.05 ČEZ Basket Nymburk - BK Pardubice 16.05 20.05  9

Mládež BK Pardubice tradice, líheň skvělých hráčů, špička v ČR CÍL: Koncepce práce s basketbalovými talenty ve všech kategoriích U18 JUNIOŘI (EXTRALIGA) U18 „B“ JUNIOŘI U16 KADETI (EXTRALIGA) U16 „B“ KADETI U14 ŽÁCI U14 „B“ ŽÁCI U13 STARŠÍ MINIŽÁCI U12 MLADŠÍ MINIŽÁCI U11 NEJMLADŠÍ MINI. Trenéři: šéftrenér mládeže + 6 trenérů  10

Základní nabídka reklamních produktů „Naše profesionalita jako nástroj pro Vaši marketingovou strategii.“ propagace na hrací ploše propagace na reklamních panelech u hrací plochy new LED PANELY - REKLAMNÍ ELEKTRONICKÉ PANELY prezentace na kostce v ČEZ Aréně reklama v zázemí haly (VIP místnost, press room, chodby, schody) reklama na dresech a sportovních oděvech hráčů reklama v propagačních a tiskových materiálech klubu automobily hráčů, V.I.P. karty, permanentky na utkání, programy utkání, webové stránky klubu, sponzor utkání sponzor utkání vytvoření sponzorských balíčky (hlavní partner klubu, partner klubu) reklama na internetových stránkách klubu další možnosti- individuální řešení Připravíme Vám cenovou nabídku dle Vašich požadavků nebo předložíme ceník jednotlivých produktů.  11

Reklama na dresech …a ostatním oblečení hráčů A- týmu Dres, trenýrky, WARM UP, tepláková souprava cenové rozlišení dle umístění loga, velikosti a pozici Mediální zásah: tiskoviny, noviny, www- reportáže, tabulky, zajímavosti… TV- přímé přenosy, záznamy, komentáře, reportáže, zpravodajství, statistiky…  12

Reklamní panely v ČEZ ARENĚ NEW LED panely LED panely – nejmodernější technologie pro Vaši prezentaci Mediální zásah: TV přímé přenosy, záznamy, zpravodajství… Fotodokumentace: noviny, www, zpravodaje apod. Akce: Mattoni NBL a další dle smluv (MČR veslování, sportovní rokenrol…)  13

Reklama na palubovce Mediální zásah: TV- přímé přenosy, záznamy, zpravodajství… Fotodokumentace: noviny, www, zpravodaje… Akce: Mattoni NBL a další dle smluv (MČR veslování, sportovní rokenrol…)  14

PREZENTACE na kostce v ČEZ Aréně  15

Ostatní reklamní nosiče V.I.P prostory (reklamní panel) Press room (reklamní panel) Auta hráčů FANSHOP a eFANSHOP Propagační věci Cheerleaders www stránky  16

Tiskoviny, download, IT Ročenka Mattoni NBL Time-out, Years book Programy k utkání Plakáty, karty hráčů Wallpapery Pozvánky, vizitky, hlavičkové papíry, kalendáříky  17

Internetové stránky www.bkpardubice.cz  18

ČEZ ARENA SHOW FANPOT – celosezoní projekt pro fanoušky FANPOT- projekt podpory nárůstu návštěvnosti v ČEZ ARENĚ Za každé překonání rekordu v návštěvě domácího utkání Klub věnuje 20% na charitu ze vstupného Aktuální FANPOT bude viditelný při utkáních a prezentovaný v mediích a na www stránkách Chceme lámat společně s fanoušky rekordy návštěvnosti na basketbal v MNBL, jak na 1. utkání, tak za celou sezonu. SHOW při utkáních jako návaznost na podporu akce FANPOT CHEERLEADERS BREAKDANCE a další Maskot Hymna Nástup hráčů PR akce basketbal do škol  19

Export basketbalu za hranice Pardubic Marketing – chceme oslovit sportovního fanouška i mimo Pardubice, proto spádové oblasti zájmu navazující na středně a dlouhodobou vizi Podpora AKTIV – diskuze a autogramiády hráčů ve vybraných místech Podpora PASIV – plakáty, tiskoviny, média Akce s dopravci, firmami, partnery, představiteli měst a obcí a další  20

ČEZ Arena Pardubice basketbalový chrám České Republiky  21

Proč BK Pardubice? TOP projekt – vize a ambice do budoucna, jasné pilíře Koncepční práce s mládeží – budoucnost ČEZ ARENA SHOW při utkáních AKCE – reprezentace, exhibice, MČR Tradice – více jak 50 let basketbalu Kvalita a profesionalita  22

BASKETBAL PARDUBICE více jak 50letá tradice

Slovo závěrem Miroslav Havlíček předseda představenstva Velice si vážíme vašeho vstřícného přístupu. Věříme, že dojdeme k dohodě o spolupráci, která bude prospěšná pro vás, pardubický basketbal i širokou veřejnost. Jsme připraveni dále upřesňovat možnosti spolupráce, případně společně s Vámi hledat i nové možnosti zviditelnění Vaší společnosti. Rádi Vám předložíme dle Vašich požadavků konkrétní sponzorský balíček. Se srdečným pozdravem za management klubu Miroslav Havlíček předseda představenstva BK Pardubice a. s., V Ráji 311, 530 02 Pardubice Mobil: +420 602 703 709, Fax: +420 466 303 979 konec prezentace