Volný čas s fyzikou. 14:30 – 16:30 Poté, co přijdeme domů, ohřejeme si oběd, pokud jsme neobědvali ve škole. V mikrovlnné troubě vzniká elektromagnetické.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
účastníci: Z.Jedličková, P.Hatrik D.Chvátalová, V.Huňová. K. Vraštilová.
BIOLOGICKÉ HODINY V NAŠEM TĚLE
Mechanická práce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Fyzika kolem nás Oborové dny
Zájmena a pády Adjust the pronouns between slash marks to fit the context. Remember to use the correct case. Vzor: Pozdravuj od /já/ rodiče. Pozdravuj.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Tepelná výměna prouděním
ENERGIE CO VŠECHNO SKRÝVÁ….
- podstata, veličiny, jednotky
Rychlost, dráha, čas, zrychlení – řešené příklady

Lyžařský kurz ► místo : Soláň – Bzové, hotel Lúka ► ► odjezd : neděle v 13:30 hod, ► sraz v 13:00 hod ► návrat : pátek do.
Jan Tomáštík Michal Vencel Jan Bereznaj
Song Presentations. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Kinematika 8. NEROVNOMĚRNÝ POHYB I. Mgr. Jana Oslancová

Klid a pohyb tělesa Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Týden Vojty Machaly.
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Světlo - - podstata, lom, odraz
Constructions with by Rewrite the following sentences using by constructions. Do not change the aspect. Vzor: Chci hrát tenis. Chtěl/Chtěla bych hrát tenis.
Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Proč je důležité studovat Principy
ENERGIE Energie souvisí s pohybem a s možností pohybu, je to tedy nějaká míra množství pohybu. FORMY ENERGIE Mechanická (kinetická, potenciální) Vnitřní.
Zásady výživy sportovce
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Vodorovný vrh Graf trajektorie Mgr. Alena Tichá.
VELKÁ PARDUBICKÁ Jan Freudl Konec Menu
Konverzace: Který měsíc se vám líbí a proč?. Kolja 3 Otázky a film.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
PROJEKT PŘEDPOVĚĎ POČASÍ Předpověď počasí na
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
BIOLOGICKÉ HODINY V NAŠEM TĚLE
PYRAMIDA Práce a energie
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
DRAMATIZACE VE VÝUCE FYZIKY ANEB UČITEL JE HEREC S JISTÝM ANGAŽMÁ A NEJISTÝM KONCEM.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Přímočarý Křivočarý Rovnoměrný Nerovnoměrný Posuvný Otáčivý
Soutěž pro dvě družstva
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
ZŠ, ZUŠ a MŠ Kašperské Hory, Vimperská 230 Předmět: FYZIKA Ročník: 8.
GRAVITAČNÍ POLE.
OBSAH PŘEDMĚTU FYZIKA Mgr. J. Urzová.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_450.
POŽADAVKY NA ZÁPOČET Z MAEK1 Ing. Martina Hedvičáková, Ph.D.
Fotky a klipárty psů. Fotky a klipárty psů II Fotky štěňátek.
OBSAH PŘEDMĚTU FYZIKA 1 Mgr. J. Urzová.
Fy – sekunda Yveta Ančincová
Rovnoměrný pohyb – test 1
23.1 Mechanická energie a její přeměny
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_158_rov a nerov. pohyb-otázky Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká.
Pohyb a klid Šach Mádl Janatková.
DiFy - P , Fyzika jako vyučovací předmět RVP a ŠVP Časová dotace pro fyziku na ZŠ Význam fyziky pro všeobecné vzdělání.
MOJE VYSNĚNÁ ŠKOLA.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_16 Značky.
Čím bych chtěl být až, vyrostu?
Režim dne I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
FRFŇOCH Dana Mandíková, Zdeněk Drozd
Přeměna polohové energie v pohybovou a naopak
Fyzika 8.ročník ZŠ Mechanická práce, kladky. Creation IP&RK.
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_55_SETRVAČNOST
Transkript prezentace:

Volný čas s fyzikou

14:30 – 16:30 Poté, co přijdeme domů, ohřejeme si oběd, pokud jsme neobědvali ve škole. V mikrovlnné troubě vzniká elektromagnetické záření, které rozkmitá molekuly vody a tím se jídlo ohřívá, protože se zvyšuje energie Začneme pilně studovat, abychom měli pěkné známky a provádíme tedy velkou práci tím, že myslíme.

16:30 – 17:00 Máme splněné úkoly a můžeme se tedy vydat na volnočasové aktivity, třeba na fotbal nebo florbal. Autobus, kterým jedeme, jede určitou rychlostí.

17:30 – 19:00 V tomto čase máme svoje koníčky a sporty.

Fotbal: Při fotbale kopeme do míče, přičemž použijeme sílu, míč koná pohyb nerovnoměrný a po výkopu padá volným pádem dolů. Musíme při něm i dost běhat, a proto máme velký výkon a rychlost. Pokud jste brankář, tak vás bude přitahovat gravitační síla Země.

Florbal: U florbalu je to podobné jako u fotbalu. Jako u fotbalu při střele použijeme sílu a pohyb konáme převážně křivočarý, kdežto míček koná pohyb spíš přímočarý. Běháme tam, a proto musíme mít dobrou fyzičku

Rybolov: Pokud chceme vytáhnout rybu, prut se ohýbá, protože je pružný Při nahození koná vlasec pohyb křivočarý Při smažení ryby vzniká teplo A to nejlepší nakonec je vůně z ryby, když ji jíme

20:00 – 20:55 Napustíme si vanu a když do ní vlezeme, zvýší se hladina, což je Archimédův zákon Stoupnu-li si bosý na kachličky v koupelně, mám pocit, že mě studí, ale pokud bych si stoupl třeba na lino o stejné teplotě jako jsou kachličky, určitě mě to tolik studit nebude – zde se setkáváme s předáváním tepla

21:00 – 21:30 A přichází čas na odpočinek u počítače. Dlouhým díváním se do obrazovky monitoru nás mohou začít zlobit oči, protože monitor vydává určité záření, které očím nedělá dobře

22:00 – 24:00 To na nás čeká ta nejlepší část dne a můžeme se dívat na filmy pro dospělé nebo seriály. Tady se setkáme se zvukem, který ale musí být co nejnižší, aby na nás nepřišli naši drazí rodiče

00:05 – 6:30 A TO NEJLEPŠÍ NA KONEC!! SPÁNEK

Konec! Děkujeme za pozornost. Vypracovali: Jan Kadlček Radim Otrusiník Lukáš Ketman