Start.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ODDĚLOVÁNÍ SLOŽEK ZE SMĚSÍ
Advertisements

Směsi, jejich třídění, oddělování složek směsí
Třídění směsí Homogenní (stejnorodé, roztoky) Heterogenní (různorodé)
Směsi, jejich třídění, oddělování složek směsí
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Z ZAČÍNÁME Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova, Ostrov.
START.
AUTOR: Ing. Ladislava Semerádová
ZAČÁTEK.
Směs není: moč krev vzduch dešťová voda destilovaná voda.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Směsi Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. VY_32_INOVACE_G
Dvousložkové různorodé směsi Mgr. Helena Roubalová
Separační metody.
Směsi Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
jméno autora Mgr. Eva Truxová název projektu
SMĚSI Látky kolem nás chemické látky směsi např. slaná voda
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvkováorganizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
SMĚSI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Renata Jeřábková Základní škola Kolín III., Masarykova 412 Dostupné na
Směsi, dělení složek směsí
ODDĚLOVÁNÍ SLOŽEK ZE SMĚSÍ.
Metody oddělování složek směsí
Směsi a jejich dělení Mgr. Jakub Janíček VY_32_INOVACE_Ch1r0102.
ODDĚLOVÁNÍ SLOŽEK SMĚSÍ Chemie 8. ročník
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
METODY ODDĚLOVÁNÍ SLOŽEK SMĚSÍ
2.1 Vím, co jsou směsi, jak vznikají, jaké jsou druhy.
zpracovaný v rámci projektu EU
Obecná chemie SMĚSI VY_32_INOVACE_04 - SMĚSI.
VY_52_INOVACE_02/1/1_Chemie
Směsi.
Směsi Opakovací otázky
Oddělování složek směsí
Opakování pro chemiky z 8.tříd
Zdravotnický asistent, první ročník Směsi Disperzní soustavy Autor: Mgr. Veronika Novosadová Vytvořeno: jaro 2012 SZŠ a VOŠZ Zlín ZA, 1. ročník / Směsi,
R.Z. Někdy je třeba jednotlivé složky směsí od sebe oddělit Pak závisí na druhu směsi a na tom, co chceme získat.
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název klíčové aktivity:NOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY V OBLASTI PŘÍRODNÍCH.
Chemické riskuj! Opakování – chemických prvků, laboratorního skla, směsí a oddělování složek ze směsí © Mgr. Petra Vojtěšková, Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice AUTOR: RNDr. Adéla Lipšová NÁZEV: VY_52_INOVACE_01_OPAKOVÁNÍ ZNALOSTÍ 8. TŘÍDY (1.ČÁST) TÉMA: OPAKOVÁNÍ ZNALOSTÍ.
CHEMICKÉ LÁTKY A SMĚSI Složení a třídění směsí © Mgr. Petra Vojtěšková, Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha-východ AUTOR: Ing. Ivana Fiedlerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_ F 07 TEMA: Chemie 8- Různorodé.
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 CHEMIE Směsi – test, 8. ročník Mgr. Jitka Říhová.
Druhy směsí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je David Mánek. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného.
KLASIFIKACE LÁTEK Jak lze rozdělit látky, které jsou kolem nás?
14 směsi VY_32_INOVACE_14 autor:Mgr. Helena Žovincová identifikace:H2-14 třída:8. předmět:Ch anotace:Materiál slouží k probírání a procvičení nového učiva.
RŮZNORODÉ SMĚSI. OPAKOVÁNÍ Jak se liší stejnorodá a různorodá směs? Jak se nazývají kapalné stejnorodé směsi? Jak ovlivňuje rozpustnost pevných látek.
Směsi I Suspenze, Emulze, Pěna, Mlha, Dým, Aerosol
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_C8-002 PředmětCHEMIE 8.ROČNÍK.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_11_05_úvod do chemie Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková.
Oddělování složek směsí -provádí se různými metodami.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_04-15 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
Riskujeme v chemii Směsi a jejich oddělování Soutěžíme před testíkem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je David Mánek. Dostupné.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice
Směsi = smíšeniny dvou nebo více CHL CHL, které směs obsahuje = složky
VY_32_INOVACE_467 Základní škola Luhačovice, příspěvková organizace
Směsi, jejich třídění, oddělování složek směsí
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice
Autor: Stejskalová Hana
Směsi Chemie pro ZŠ 8.ročník.
2.1 Většina látek jsou směsi
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu: CZ. 1
SMĚSI HRA.
Vzdělávací oblast/obor: Člověk a příroda/chemie
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice
VY_32_INOVACE_Slo_I_01 Směsi 1 ppt.
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Uváděj písmenem typ směsi
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Transkript prezentace:

Start

SMĚSI Směs je látka další otázka z velkého počtu malých částic alespoň ze dvou různých složek 1 / 12 ve které vidíme, z čeho je složená rozpuštěná ve vodě

ŠPATNÁ ODPOVĚĎ další otázka zkus to znovu

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ další otázka zpět

Mezi různorodé směsi nepatří žula další otázka sklo 2 / 12 cigaretový dým jahodový kompot zpět

ŠPATNÁ ODPOVĚĎ další otázka zkus to znovu

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ další otázka zpět

? ? Mezi stejnorodé směsi patří kakao další otázka zeleninová polévka 3 / 12 čerstvě natočené pivo špinavá voda zpět

ŠPATNÁ ODPOVĚĎ další otázka zkus to znovu

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ další otázka zpět

? Vyber suspenzi Coca-Cola další otázka pěna na holení chléb bláto 4 / 12 chléb bláto zpět

ŠPATNÁ ODPOVĚĎ další otázka zkus to znovu

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ další otázka zpět

vůně rozptýlená v pokoji Aerosol není ? vůně rozptýlená v pokoji další otázka sopečné plyny 5 / 12 šlehačka mraky zpět

ŠPATNÁ ODPOVĚĎ další otázka zkus to znovu

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ další otázka zpět

Směs připravená rozpuštěním cukru v překapané kávě se nazývá emulze další otázka roztok 6 / 12 kapalina suspenze zpět

ŠPATNÁ ODPOVĚĎ další otázka zkus to znovu

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ další otázka zpět

Vyber metodu k získání smetany z mléka filtrace další otázka destilace 7 / 12 odstřeďování odpařování zpět

ŠPATNÁ ODPOVĚĎ další otázka zkus to znovu

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ další otázka zpět

Vyber metodu k získání helia ze vzduchu filtrace další otázka destilace 8 / 12 sublimace extrakce zpět

ŠPATNÁ ODPOVĚĎ další otázka zkus to znovu

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ další otázka zpět

Vyber metodu k získání barviva z červené řepy filtrace další otázka destilace 9 / 12 sublimace extrakce zpět

ŠPATNÁ ODPOVĚĎ další otázka zkus to znovu

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ další otázka zpět

Vyber metodu k odstranění vody z vařených těstovin filtrace další otázka destilace 10 / 12 odpařování sublimace zpět

ŠPATNÁ ODPOVĚĎ další otázka zkus to znovu

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ další otázka zpět

Pro provedení filtrace potřebujeme chladič teploměr 11 / 12 další otázka savý papír kahan zpět

ŠPATNÁ ODPOVĚĎ další otázka zkus to znovu

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ další otázka zpět

Pro provedení destilace nepotřebujeme frakční baňku další otázka teploměr 12 / 12 savý papír kahan zpět

ŠPATNÁ ODPOVĚĎ další otázka zkus to znovu

SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ KONEC zpět

Správně CELKEM Za 1 Špatně Otázky Restart Obrázky : www.openclipart.org Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova Ostrov Špatně Restart Obrázky : www.openclipart.org Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova Ostrov