Moderní věrnostní programy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
…SERVICES…SERVICES…SERVICES... HAMILTON HAMILTON Řešení mobilního přístupu k podnikovým datům.
Advertisements

1 PaySec pro neziskové organizace. 2 Co je PaySec  Internetový platební systém  Založený na předplacené peněžence  Otevřený klientům všech bank.
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
a Internetové dispečinky
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Využití potenciálu mobilního kanálu
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Prémiová automatická objednávka
Platební karty Podstata Embosované a čipové karty Debetní karty
Sleva -73,80 Suma EUR 418,18 Celkem před slevou 491,98
Česká parkovací asociace Praha Technologické prvky řešení dopravy v klidu v podmínkách 21.století.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.
MODELY DISKRÉTNÍ VOLBY 3. cvičení
Tvorba webů pomocí Web CMS Michal Neuwirth Product Manager Kentico Software s.r.o. Ondřej Výšek Samostatný konzultant Optimalizovane-it.
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Česká spořitelna – banka pro franchising!
Aplikace používané pro podporu Trade Marketingu a možnosti jejich použití s různými komerčně dostupnými CRM systémy. BLOK 2: 13/10/2014, Aquapark Čestlice.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
IQ PACK dáváme inteligenci obalům Prezentace projektu Ing. Roman Kortus RFID projektový manažer.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
E - Insurance Management System © 2003 FSS, spol. s r. o. Všechna práva vyhrazena. Financial Support Services Zjednodušení prodeje pojištění.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
„Zkušenosti s eProcurementem ve státní správě ČR“ Ing. Dalibor Wijas, MBA B2B Centrum a.s. Government electronic Marketplace Elektronické tržiště veřejné.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Plzeňská kartastrana 1 eTown s Plzeňskou kartou.
, ShopRoku surfování na internetu web aplikace lokalizační služby cloud premium SMS IVR USSD i-banking NFC karty.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
NEBOLI. Pojem elektronické bankovnictví Podstatou je elektronické jednání mezi klientem a finanční institucí. Podstatou je elektronické jednání mezi klientem.
Platit se dá i jinak než penězi
Češi mají zájem o mobilní platby Zájem o využití mobilního telefonu jako platební karty Zdroj: Advanced Payments Czech Republic 2013; n=498 Ano Možná.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Zubní víla s. r. o. ERP Money S5.  Robustní  Výkonný  Bezpečný  Pro větší společnosti  Řeší specifické požadavky  Garance nejvyšší kvality  Jazykové.
Očkovací centra Avenier (nejsou jen pro cestovatele) Mirka Kohoutková Obchodní a marketingová manažerka Praha Avenier, a.s., Bidláky 20, 639.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
CRM a jeho možné využití
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
Víte proč?.
8. Marketing.
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Finanční trh. Pojmy Úrok- peněžitá odměna za půjčení peněz Úroková míra- velikost úroků v procentech, procentní vyjádření navýšení půjčené částky za určité.
MM – system s.r.o. MM - system s.r.o Prezentace společnosti.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
1 Architektura IS podporující manažerské řízení 9. MEZINÁRODNÍ KONFERENCE O INFORMATICKÉ PODPOŘE PERSONÁLNÍCH PROCESŮ V OZBROJENÝCH SILÁCH A STÁTNÍ SPRÁVĚ.
StringData s.r.o. | Antala Staška 510/38 | Praha 4 | TEL: BENEFLEX VĚRNOSTNÍ PROGRAM Prezentace řešeni.
Elektronické platební prostředky, platební karty, platební systémy Předmět Platební styk, Jaro 2008 Mgr. Bc. Libor Kyncl Právnická fakulta Masarykovy univerzity.
VY_62_INOVACE_ – Přímé bankovnictví Autor Ing. Hana Sůvová
Spolupráce společností Diners Club a MBI o vydávání karet
Měnové právo II 12. dubna 2017 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
American Diamond Traders inc.
TICKET RESTAURANT® CARD
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní platební nástroje
Vymoženosti z měst patří i do menších obcí
Informační systémy podnikové systémy CRM
4D přístup k integraci ve veřejné dopravě
Transkript prezentace:

Moderní věrnostní programy chytřejší, dokonalejší, šikovnější a přesto levnější

Současnost Body a slevové kupóny vlastní slevové kupóny na promo akcích, výstavách, v časopisech, v newsletterech... kupónová „věrnostní karta“ – za nákupy se nalepují body, body se vyměňují za dárky... Karty slevové – sleva v reálném čase, nebo s odkladem – sběr bodů na slevu prostředek masové komunikace – všichni mají nějaké slevy Karty vydávány: na ukázání „čumkarta“ bez registrace nákupu s čárovým kódem – prostá evidence slevy do pokladního systému

Současnost = minulost ? Spousty karet v peněžence nezájem o další karty apatie k věrnostním systémům = takřka nulová možnost komunikace se zákazníky = nulová informace o chování jednotlivých zákazníků

Cíl Věrnostní program není prostředkem ke slevě, ale cestou ke sběru dat pro správnou komunikaci! Každý zákazník musí mít zkušenost (nejen pocit) že je systém skutečně pro něj!!! Cíl: Oslovit nikoli cílové skupiny, definované teorií, ale skupiny konkrétních, reálných zákazníků. Zákazníci poznají že se jich nabídky a výhody opravdu týkají, pokud je opravdu zajímají!

SMART PHONES SMS, mobilní aplikace Komunikace – nikoli jen slevy! web, e-shop www.obchodxy.cz SPRÁVA NASTAVENÍ, OBSAHU, KOMUNIKACE S DRŽITELI KARET VĚRNOSTNÍ TERMINÁL tablet v obchodě SMART PHONES SMS, mobilní aplikace ZÁKAZNÍCI DATABÁZE TRANSAKCÍ WEBOVÁ ADMINISTRACE KOMUNIKAČNÍ ROZHRANÍ SOCIÁLNÍ SÍTĚ Facebook, Twitter... OBCHODNÍCI INFOKIOSKY NEWSLETTER 5

Na technologii záleží Variabilní systém Jednoduše a rychle nasaditelný Nízké náklady na implementaci a provoz Denní užívání systému: - jednoduché pro zákazníky - jednoduché pro obchodníky - jednoduché pro vlastní marketing Kvalitní reporting Segmentované informace pro cílené marketingové kampaně Analýza chování zákazníků Jednoduché propojení s externími ERP a CRM systémy

Vše co od moderního řešení čekáte Komunikace se zákazníky všemi kanály Propojení na sociální sítě Libovolné umístění (web, obchod, e-shop, app...) Body, slevy, výhody Věrnostní účet s kartou i bez karty Více karet k jednomu věrnostnímu účtu (rodina apod.), jedna „karta“ na více věrnostních programů, Webové rozhraní pro uživatele, pro centrální správu a komunikaci Nezávislé na informačním, nebo pokladním systému Otevřený systém, nebo multisubjektový systém

Na identifikátoru nezáleží Žádná karta pouze věrnostní účet – registrace - e-mail + heslo Vlastní věrnostní karta „vlastní“ karty vyrobené s vlastním designem vydavatele a distribuované zákazníkům Čipové karty, nosiče s RFID čipem (přívěšky atd.) Karty s čárovým kódem Externí karty a NFC-zařízení Smart telefony, tablety atd. Studentské a městské karty – Plzeňská karta, Opencard, ISIC... Permanentky, podnikové karty... Karta tedy může být nahrazena i mobilním telefonem, tabletem, nebo jiným NFC

Zákazníkům kdykoli k dispozici! web, e-shop mobilní aplikace - lokační aplikace Facebook Twitter atd. - Infokiosky - uživatelské rozhraní aplikace

Systém zákaznických karet Payback - příklad moderního řešení Payback je největší německý věrnostní program funguje od roku 2000 možnost přes Payback kartu získávat věrnostní body za nákupy u mnoha prodejců – 38 řetězců obchodů, přes 350 on-line partnerů – e-shopy, hotely, cestovky... body později může zákazník vyměnit za prémie, nechat si poslat peněžní hodnotu na bankovní účet nebo vyměnit za letecké míle. 10

Výhody systému Payback 1. pro obchodníka Exkluzivita pro obchodníka v oboru (nikoli e-shopy) Minimální náklady na zavedení systému a jeho provoz - provize pouze z uskutečněných nákupů Získání celého kmene držitelů Payback karet Kompletní marketingová data o nákupním chování klientů (zpoplatněno) Věrnost zákazníků a přilákání nových Efektivní marketing: reklamní mailing na 3 miliony adres, dále letáky ve formátu A4 Zvýšení tržeb Cross-sell - mezi společnostmi (Aral, Apollo, WMF, Real, Galeria Kaufhof, DM ...) Získávání nových zákazníků Budování image značky 2. pro zákazníka Zákazník ušetří v celé síti partnerů, kteří mají své pobočky v celém Německu Velký výběr, široký sortiment produktů díky 38 partnerům a více než 350 e-shopům Průměrná roční úspora Payback zákazníka na slevách je 100 – 180 EUR

Princip fungování - Payback Registrovaný zákazník získá, dle bodového schématu jednotlivého prodejce, určitý počet bodů, standardně 1 bod za 1 celé utracené Euro u prodejce. Za získané body může zákazník vybírat bonusy. Hodnota 1 bodu je cca 1 cent. Zákazníci mají možnost za své nákupy čerpat body jak v obchodech, tak v e-shopech. Výběr prémií na webové stránce Payback - u zboží je vždy uvedená hodnota v bodech pokud na účtu není k dispozici dostatečný zůstatek bodů na konkrétní zboží, má zákazník možnost zaplatit část body a zbytek doplatit v € Platby v bodech - možnost placení v bodech v obchodech některých partnerů Výměna bodů za poukázky - probíhá na prodejnách partnerů, kde mají držitelé karet k dispozici speciální automat. Výměna bodů za hotovost - odeslání finančního ekvivalentu hodnoty bodů v hotovosti na bankovní účet převodem Výměna bodu za míle - Lufthansa Charita

Axescard a.s. Akciová společnost založena v roce 2007 Prodej a kompletní realizace řešení v oblasti slevových, věrnostních a předplacených karet Prodej a distribuce platebních karet a bankovních produktů společnosti Citibank Europe, plc. Vlastní zkušený profesionální tým více než 40 prodejců Zákaznická podpora - hot line, first level a customer support Komplexní call centrum 13

Axescard a.s. Miroslav Opatrný Národní 32 Tel: +420 222 550 302 110 00 Praha 1 www.axescard.cz Miroslav Opatrný Tel: +420 222 550 302 Mobil: +420 602 444 211 Email: opatrny@axescard.cz