Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Spojovací výrazy Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Květen 2013
Anotace: S, s, vyhledávání slov se „s“, cvičení paměti, odpovědi na otázky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Český jazyk Očekávaný.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Anotace: číslovky, třídění číslovek upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: jazyk a jazyková komunikace, český.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Shrnutí učiva přídavná jména, poznávání, rod, číslo, pád, upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: přímá řeč – rozšiřující učivo, oslovení Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/21.3732 Anotace: spojení vět v souvětí, upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: jazyk a jazyková komunikace, český jazyk Očekávaný výstup: žák užívá a obměňuje spojovací výrazy Klíčová slova: čárka ve větě, spojovací výrazy, cvičení Druh učebního materiálu: prezentace se shrnutím učiva a cvičeními Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, druhé období Typická věková skupina: 10 až 12 let Metodické doporučení: lze využít pro výklad i pro shrnutí učiva na konci školního roku, snímky se cvičeními se mohou žákům vytisknout Ověření v praxi ověřeno dne: 26.6.2013 Ve třídě: 5.

Čárka jako rozdělovací znaménko ve větě Procvičování učiva 5. ročníku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vanda Šimonová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Čárka ve větě slouží k lepší orientaci v textu.

Čárkou oddělujeme několikanásobné větné členy. Např Čárkou oddělujeme několikanásobné větné členy. Např.: Na farmě v Toulcově dvoře jsme měli možnost vidět malá kuřata, housata i čerstvě narozené kůzle.

Čárku použijeme pro spojení dvou a více vět v souvětí. Např Čárku použijeme pro spojení dvou a více vět v souvětí. Např.: Staří posedávali před chalupou, mladí se scházeli na návsi.

Čárku použijeme v psané větě při oslovení. Např Čárku použijeme v psané větě při oslovení. Např.: Milane, pomůžeš mi zítra odnést staré papíry do sběru? Kdy se vrátíš, Romane?

Před spojkami a i ani nebo čárku obvykle nepíšeme.

Procvič si: doplň čárky. V divadelním představení letos nevystupovali jen Martin Honza Tim Klára Sára byly tam i další děti. Lesy v našem kraji jsou převážně smíšené jehličnaté a listnaté se tu také najdou. Na zahrádce naší babičky kvetly vedle sebe narcisky tulipány modřenec sněženky a pod zlatým deštěm také bledule. Půjde k tabuli Štěpánka nebo Andrea? Na brigádu nepřišel Milan Kuba Ondra ani Tomáš museli jsme ji zrušit. Pepo přineseš nám ukázat svou oblíbenou knihu?

Správné řešení V divadelním představení letos nevystupovali jen Martin, Honza, Tim, Klára, Sára, byly tam i další děti. Lesy v našem kraji jsou převážně smíšené, jehličnaté a listnaté se tu také najdou. Na zahrádce naší babičky kvetly vedle sebe narcisky, tulipány, modřenec, sněženky a pod zlatým deštěm také bledule. Půjde k tabuli Štěpánka nebo Andrea? Na brigádu nepřišel Milan, Kuba, Ondra ani Tomáš, museli jsme ji zrušit. Pepo, přineseš nám ukázat svou oblíbenou knihu?

Čárku také použijeme, pokud chceme oddělit citoslovce. Např Čárku také použijeme, pokud chceme oddělit citoslovce. Např.: Au, to bolí. A odkudpak jsi, brekeke?

Čárku použijeme před spojkami: ale, že, když, protože, kdyby, třebaže, proto, a proto, až, jestli, než, či, vždyť…

Čárku použijeme před zájmeny: kdo co který jenž

Čárku také použijeme před příslovci: kde odkud kdy kam

Procvič si: doplň čárky. Přišel k nám strýček který zažil 2. světovou válku. Můžeš jít se mnou ale musíš se chovat slušně. Nebyl to ten ani onen. To jsi mi měl říct včas že nemůžeš jít do divadla nabídla bych lístek někomu jinému. Vůbec nemám tušení co to má znamenat. Proč si nezajdeš k lékaři když máš takovou teplotu? Nevíš kolik je hodin? Zdeněk čekal před pekárnou aby nám mohl koupit křupavý chléb. Tento příběh začíná tak že se při velké bouřce narodí holčička kterou pojmenují Ronja.

Správné řešení: Přišel k nám strýček, který zažil 2. světovou válku. Můžeš jít se mnou, ale musíš se chovat slušně. Nebyl to ten ani onen. To jsi mi měl říct včas, že nemůžeš jít do divadla, nabídla bych lístek někomu jinému. Vůbec nemám tušení, co to má znamenat. Proč si nezajdeš k lékaři, když máš takovou teplotu? Nevíš, kolik je hodin? Zdeněk čekal před pekárnou, aby nám mohl koupit křupavý chléb. Tento příběh začíná tak, že se při velké bouřce narodí holčička, kterou pojmenují Ronja.

KONEC PREZENTACE