Systémová integrace Sociální sítě Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení Hornicko–geologická fakulta.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Možnosti spolupráce a sdílení dat v cloudu
Advertisements

Studie: Data retention v ČR v praxi Petr Kučera Iuridicum Remedium, o. s.
MSN vs. Skype MSN vs. Skype souboj IM. MSN vs. Skype MSN vs. Skype IM souboj Instant Messaging • zasílání textových, okamžitě zobrazovaných zpráv mezi.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Microsoft 4. Windows Live Messenger. Co je to Messenger ? Nástroj pro komunikaci s přáteli Textová komunikace formou chatu Videokomunikace přes.
Microsoft 5. Windows Live Essentials. Co je Windows Live Essentials ? Balíček moderních aplikací Dostupný zdarma V českém jazyce Další vývoj.
Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě.
Základy informatiky úvod
Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
Využitelnost technologie Instant messaging pro podporu podnikových aktivit a soukromé využití Petr Horák Brno, červen 2010 Vedoucí: Ing. František Dařena,
Integrace aplikací s využitím komunikačního serveru Vema
INTERNET.
Základy informatiky Internet Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení Hornicko – geologická fakulta.
Název: Co nám hrozí na internetu
Regionální knihovna Karviná na Facebooku Praha listopad 2010.
Informační systémy podnikové systémy CRM
KIV/ZIM Twitter Pavel Fidranský Základní informace síť založena roku 2006 téměř 300 milionů aktivních uživatelů denně posláno 500 milionů tweetů.
Popis systému DBMAN. Obecná charakteristika Systém DBMAN vychází ze snahy maximálně zobecnit přístup k datům v jednoduchých databázích. Původním záměrem.
Petr Šetka, MVP Exchange, MCSE:Messaging, MCT Windows Small Business Server 2003 R2.
1 | Kaspersky Endpoint Security Přehled. 2 | Kaspersky Endpoint Security Kaspersky Endpoint Security for Windows Kaspersky Endpoint Security for Mac Kaspersky.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení Hornicko – geologická fakulta.
K čemu slouží facebook? Díky Facebooku můžete navázat kontakty s lidmi a sdílet s nimi své zážitky.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Internet.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Typy elektronické komunikace
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Sociální síť Sociální síť, zvaná též společenská síť, komunitní síť či komunita, anglicky social network, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem.
11. SLUŽBY INTERNETU.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Lokální počítačové sítě Novell Netware Ing. Zdeněk Votruba Technická fakulta ČZU Laboratoř výpočetních aplikací.
Marek Vohradský.  komunitní server  profil – nový, Facebook, Twitter  zaměření na média(fotky, skladby, videa …)  a trendy(informace o celebritách)
Microsoft Office Project 2007 Představení aplikace.
Systémová integrace Big Data
Sociální sítě.
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Facebook je rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
S LUŽBY INTERNETU Ondřej Suk, VIII.A. WWW – WORLD WIDE WEB „celosvětová pavučina“ aplikace internetového protokolu HTTP soustava propojených hypertextových.
 Podle řady nezávislých zdrojů se sociální sítě staly nejčastější aktivitou na internetu, čímž sesadily pornografii. A to je pravděpodobně jen začátek.
Multimediální elektronická komunikace
Zálohování fotografií
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
 4IT551 - Sociální sítě: obsah, možnosti využití Ing. Ivan Jelínek Katedra informačních technologií Vysoká škola ekonomická.
V YUŽÍVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Loučková, Hrabinová, Jurášková.
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
TWITTER Sociální sít ě. Co to je TWITTER? Sociální síť Funguje na principu tzv.mikroblogu Vedle Facebooku patří k nejpopulárnějším sítím na světě Uživatelé.
2OP484 Manažerská informatika 4Office doplňkySnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 SharePoint 2015 a další nástroje Co nebylo ve skriptech
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
, KOMUNIKAČNÍ NÁSTROJE. Elektronická pošta, zkráceně , je způsob odesílání, doručování a přijímání zpráv přes elektronické komunikační.
Seminář k soutěži Parádní web 21. leden 2014 Ing. Kamil Válek tajemník Městského úřadu Uherský Brod.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Inf Elektronická komunikace
Atraktivní zaměstnavatel
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Informační systémy podnikové systémy CRM
Jak lze využívat internet
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Systémová integrace Sociální sítě Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení Hornicko–geologická fakulta

Sociální sítě Skupina lidí, která spolu udržuje komunikaci různými prostředky Patří tam i diskusní fóra

Nejznámější sítě Facebook (2004) Tencent QQ – Čína Google+ (2011) Qzone Skype Windows Live MySpace (2003) Twitter (2006) LinkedIn(2003) – pracovní sociální síť Flickr (2004) – sdílení fotografií

Twitter Mikroblogovací služba, tweety „following“ – sledování příspěvků Followers lze blokovat zdarma

Twitter - omezení Délka zprávy maximálně 140 znaků Nelze zvolit komu je zpráva doručena Krátká životnost tweetů

Využití Informování (přátel, zákazníků, veřejnosti…) Sledování událostí Analytické nástroje

Využití ve firemní sféře Nástroj pro one2one komunikaci Alternativní komunikační kanál – je možná zpětná vazba v podobě retweet nebo direct messages Nástroj pro social media monitoring Budování značky, podpora jména firmy

Twitter 2011 – denně 140 milionů tweetů – Miliarda za týden – Rekord – 6939 tweetů za sekundu 2012 – 500 mil.uživatelů ČR – asi 100 tisíc uživatelů

Facebook 2011 – 700 mil. uživatelů Září 2012 – miliarda Textový oproti MySpace Požadovaná skutečná identita uživatele Nákladově orientovaný – americký trh – v podmínkách používání řada ustanovení poplatných americkému právu – Příklad. Zákaz používání screenshotů z FB

Facebook technicky Psán v PHP (HipHop for PHP, do C++) Monolitická aplikace – binárka 1,5 GB 15 minut build Hbase AJAX request Requests – Log file – pomocí Scribe Backend – Java, messaging format Thrift Data send - MapReduce

Facebook pro firemní účely každou firemní stránku musí provozovat reálná osoba (reálný účet; dříve nešlo ze správců odstranit zakladatele účtu) na každé stránce mějte alespoň dva správce (Facebook obecně toleruje zřízení duplicitních účtů v případě, že je nepoužíváte na komunikaci, ale pouze na správu) nelze napsat konkrétnímu uživateli tak, aby mu zpráva došla jako zpráva od vaší stránky

Využití sociálních sítí Spojení CRM a sociální sítě Generování sales lead – Identifikace lidí, kteří mají zájem koupit produkt

Marketing Nelze komunikovat plošně Oslovení klíčových uživatelů FB by neměl být prostor pro spam, ale prostor pro vytvoření vztahu se zákazníkem – Viz Pata Negra Metrikou není počet „fanoušků“

Marketing na sociálních sítích Nevytvoří rozhodnutí koupit! Ale u uživatelů, kteří se sami rozhodli něco koupit, může podpořit koupi určité značky

Analýza sociálních sítí Vertikální analýza prostředí - které sítě, kde jsou zákazníci, specializovaná fóra… Horizontální analýza jednotlivých sociálních sítí - jaké jsou, kolik mají uživatelů, bonitu, potenciál, klíčoví uživatelé

Cíl horizontální analýzy – identifikovat klíčové uživatele a navázat s nimi “vztah” – vyhodnocovat konverzace a změny v konverzačních tématech – vztáhnout tyto změny vůči geografické poloze uživatele a demografii – analýza nálad (sentiment analysis) a jejich vyhodnocování

Stanovení téma Nalezení skupiny Nalezení alfa uživatelů skupiny – vyhledejte, kdo o tématu hovoří (ti pro nás nejsou až tak zajímaví) – kdo k tématu nejvíce odpovídá (to jsou pravděpodobně alfa uživatelé) – kdo má nejvíce přátel, kontaktů (validuje význam alfa uživatele) – sledujte, jak na jeho reakce reagují ostatní alfa uživatelé (odstraňte excesy, diskusní trolly atd)

Sentiment Analysis Pasivní monitoring Aktivní monitoring – anketa, hlasování, dotazník – výsledky ankety se musí normalizovat na cílovou bázi klientů – do ankety nejdou všichni potenciální zákazníci, – účastníci mohou ovlivňovat výsledky ve svůj prospěch – znají-li výsledky předem, ovlivnění názorem většiny – Omezený rozsah voleb -> nelze zjistit něco, co v anketě není

Bezpečnost Zneužití údajů Nemožnost některé údaje zrušit Krádež identity Povolení přístupu aplikacím např. při přístup na hru z Facebooku -> aplikace pak může čerpat data z profilu Phishing, botnet

Flickr Použité technologie – PHP PHP – Smarty Template Engine – PEAR pro XML & PEAR – Perl Perl – ImageMagick ImageMagick – MySQL 4.0 MySQL – Java Java – Apache Web Server 2 Apache Web Server 2 – Adobe Flash Adobe Flash – Fotonotes pro popisek na fotografii

Tencent QQ Free instant messaging Čína Září 2011 – 711 mil uživatelů – 176 mil. on-line

Qzone 2005 Blogs, diaries, photos, listen to music Březen 2011 – 400 mil. uživatelů

Windows Live 2005, Microsoft 330 mil uživatelů (2011)

Skype Peer-to-peer & client-server Microsoft 2011 – 600 mil. Už. Leden 2011 – 27 mil. Komunikujících uživatelů on-line Proprietární Skype protokol