_ Czech Convention Bureau 28.11. 2012 Kongresový turismus.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Regionální kancelář pro Ústecký kraj
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
Projekty v Jednotném programovém dokumentu pro Cíl 2 (příklady - Priorita 2) Jednotný programový dokument pro Cíl 2
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Česká centrála cestovního ruchu
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
30. červen, 2006 Role Agentury pro regionální rozvoj v marketingu Moravskoslezského kraje Marek Prorok, PR a marketing, ARR.
Program rozvoje cestovního ruchu Královéhradeckého kraje Úvodní setkání řídící skupiny – 28. června 2007– Hradec Králové 1 PROGRAM ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU.
Celostátní síť pro venkov
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,

Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Ludmila Claussová Czech Film Commission
Podpora přípravy projektů NNO pro příští programovací období 2007 – 13 Chceme zpracovat takové projekty NNO, jejichž cíle jsou společné více organizacím.
Dispoziční fond Česká republika - Bavorsko Dotace v rámci INTERREG IIIA pro vymezené území.
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
Krajský úřad Karlovarského kraje
Prezentace turistické oblasti
ZASTOUPENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE PŘI EU Zájmové sdružení právnických osob OK4EU.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…
SEMINÁŘ Možnosti podpory podnikatelského sektoru a jeho dalšího rozvoje v Libereckém kraji Příprava projektu vědecko technického parku v Liberci Mgr. Tomáš.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
SPOLUFINANCOVÁNO Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉHO FONDU PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
NORTH BOHEMIA CONVENTION BUREAU, o.p.s. (NBCB) obecně prospěšná společnost, založena na podporu zařazení Libereckého kraje a města Liberce mezi prestižní.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Kongresová turistika v ČR, podpora jejího rozvoje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Královéhradecký kraj – podpora podnikání Ing. Michal Pultar Hradec Králové,
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Projekt Sdružení místních samospráv ČR „MAS jako nástroj spolupráce pro efektivní chod úřadů“
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Jana Vavryčuková manažerka
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
KONGRESOVÝ CESTOVNÍ RUCH
ZASTOUPENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE PŘI EU
Kategorizace organizací destinačního managementu
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
ROZVOJ SPOLEČNÉ PARTNERSKÉ SPOLUPRÁCE VEŘEJNÉ SPRÁVY V ČESKO - SASKÉM REGIONU/ ENTWICKLUNG DER GEMEINSAMEN PRTNERSCHAFLICHENZUSAMMENARBEIT DER ÖFFENTLICHEN.
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus

Obsah prezentace: • Role Czech Convention Bureau • Carlsbad Convention Bureau • Propagační film Carlsbad Convention Bureau

Role Czech Convention Bureau Zastřešující organizace čili marketingový deštník nad nabídkou regionů v segmentu meeting industry • Jednotná propagace ČR jakožto atraktivní MICE destinace a efektivní koordinace marketingových aktivit, a to jak vůči klientům v zahraničí, tak na domácím trhu • Propagace regionů zajistí plné využití kongresového potenciálu ČR

Role Regionálních Convention Bureaus Role regionálních convention bureaus: Marketingová propagace regionu jako ideální kongresové a incentivní destinace Podílení se na marketingovém plánu Czech Convention Bureau Spolupráce s Czech Convention Bureau je na bázi partnerství Zaměření na marketing a prodej svého regionu a získávání nových MICE akcí Komunikace s podnikateli, kteří působí na území regionu Kooperace, výměna zkušeností a společné prezentace v rámci platformy Czech Convention Bureau

_ Carlsbad Convention Bureau, o.p.s.

Carlsbad Convention Bureau Je nezisková společnost, jejímž hlavním úkolem je zařazení Karlových Varů a Karlovarského kraje mezi prestižní destinace pro konání MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) akcí a prezentace města a kraje jako významné kongresové destinace. Mezi její hlavní aktivity patří propagace, příprava, produkce a kompletní realizace MICE akcí.

Služby Carlsbad Convention Bureau • Podpora při plánování MICE akcí v Karlových Varech a Karlovarském kraji. • Kompletní informace o nabídce kongresových a meetingových prostor v regionu. • Poradenství při výběru vhodných meetingových a konferenčních lokací. • Poradenství při výběru vhodného doprovodného programu. • Vypracování kompletní nabídky. • Ve spolupráci s PCO a DMC vytvoření a zorganizování inspekčních cest. • Vytvoření databáze firem potřebných při přípravě a realizaci MICE akcí.

Členství v CCB • Hotely • Kulturní instituce • Dopravci • Technické služby • Cestovní kanceláře • Agentury • Pořadatelé kongresů, veletrhů a výstav • Cateringové a restaurační společnosti • Městské a státní organizace

Kontakt: Carlsbad Convention Bureau, o.p.s. Husovo náměstí 270/ Karlovy Vary, CZ Tel: Vielen Dank für Ihre Aufmerksamkeit! Výhody členství v CCB a CzCB Společné marketingové aktivity:  Branding destinace  Spolupráce v rámci FAM a PRESS tripů  Společné zacílení na klíčová média  Společné prezentace na cílových trhzích  Jednotné propagační materiály  Spolupráce v rámci vytváření databází  Jednotná webová prezentace

MICE V KARLOVARSKÉM KRAJI Propagační film CCB získal ocenění na festivalu turistických filmů TOURFILM 2012 TOUR REGION FILM - II. místo v první kategorii