1 Správný důvod proč si vybrat v roce 2010 Michelin Správná pneumatika změní všechno! CZ Dealerská prezentace TC.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Černoch Michal Školoudová Lenka
Stavba moderní pneumatiky pro osobní automobily
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
Solární systémy pro aktivní topení
• Vliv výběru a kvality tepelné izolace komponentů a potrubí na energetickou náročnost systému předávání tepla Joule 2010 Září Zdeněk HERMAN Předávací.
Prémiová automatická objednávka
Mobilní display kampaně
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Page 1 © 3M All rights reserved. TS/Speedglas SL Představení produktu 3M ™ Speedglas ™ SL.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Product Fact Book. 2 Product Management I Heike Schöpper I 2011 © Continental Product Fact Book I Polaris 3.
Rekonstrukce a sanace historických staveb h-x diagram
EM radiální pneu + Jeřábové pneu Product Story
2 2 André Voigt, Brand Management Continental I 2010 I © Continental AG Product Fact Book ContiSportContact™ 5 Marketing Požadavky na ContiSportContact.
Product Fact Book. 2 Product Management Continental / André Voigt / 2010 © Continental AG Product Fact Book ContiEcoContact™ 5 ContiEcoContact 5 Optimalizace.
Product Management Continental / 2010 © Continental Product Fact Book ContiForceContact TM Marketing Technologie ovlivňuje Design Zadní osaPřední.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Radializace Nový Smokovec, září 2011.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
XI. jarní konference energetických manažerů Problémy ČR v kontextu evropského trhu s energiemi (Bezpečnost a dostupnost dodávek energií v ČR a EU) Vliv.
Trénink atletických skoků
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Výrobek a jeho životní cyklus
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Potenciál radiální technologie pro lesní aplikace Zlepšení trakce a mobility v terénu Vyšší jízdní komfort Nižší valivý odpor pneumatik.
Proč slábne spotřeba domácností ? Eva Zamrazilová Členka bankovní rady ČNB Pesimistický spotřebitel: světlo na konci tunelu 17. října 2012 Konferenční.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
CNG SUMMER ECO TOUR 2010 KONCEPT A EVALUACE PROJEKTU.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
1 BFGOODRICH LETNÍ PNEUMATIKY UMÍSTĚNÍ ZNAČKY NA TRHU Pro profesionály a náročné uživatele představuje BFGoodrich značku pneumatik, která nabízí.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Produktová prezentace AC 75
Produktová prezentace
Strategie značky a komunikace
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Jednoduchá cesta k optimálnímu rozložení investic
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Přednost početních operací
První registrace nových osobních automobilů v zemích EU + EFTA za období 1990 až 2014 (z ) První registrace nových osobních automobilů Kontakt,
Použití CNG v dopravě Svaz dopravy 5. března 2009 Ing. Jan Zaplatílek.
Produkt.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
úvod pojetí a obsah marketingu
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
TISKOVÉ SETKÁNÍ ContiTrade Services s.r.o.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Pohyb jednotlivého vozidla a brzdění Předmět: Teorie dopravy Ing. František Lachnit,
Marketingové strategie
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

1 Správný důvod proč si vybrat v roce 2010 Michelin Správná pneumatika změní všechno! CZ Dealerská prezentace TC

2 Agenda Results 2009Objectives 2010Key Learnings • Proč se stát Michelin distributorem v roce 2010? •Možnosti v růstu trhu! •Michelin Group: Trhové reference •Michelin Group nabídka: Nové produkty & ADAC výsledky •HTSS Akce 2010 •Vizuální materiály: Zhodnoťte své prodejní místo •Marketingový operační plán: Zvyšte Vaše prodeje! •Stav nákupu v roce 2009 •Michelin obchodní podmínky •Cenový simulátor : vaše marže ! •Podmínky 2010 •Závazek předobjednávky •Obchodní rozvojový fond 2010 : Další kroky? •

3 Český trh Správná pneumatika změní všechno!

Registrace nových vozidel v roce 2009 – kumulativně ŘÍJEN •Pokles je hlavně díky třídě malých a lehkých nákladních vozidel •Dobrý růst středního a vyššího segmentu. Zdroj: Global Insight

Vývoj trhu letních pneumatik 2009 •Růst trhu podle Europoolu a váha po segmentech •Letní trh poklesl díky krizi v roce 2009, ale HP segmenty jsou dotknuty méně. •Z dlouhodobého hlediska jsou HP segmenty nejdynamičtější, každoročně získávají větší podíl. Zdroj:Europool tisíc kusů

Trh po úrovni značek •Trh je orientovaný na „budget”, ale zvyšuje se váha prémiového a středního segmentu tím, že rostou více než trhový průměr. Zdroj:Europool Letní pneumatiky – trh Europool:

•Po krizi v roce 2009, očekáváme lepší růst trhu letních pneumatik v roce 2010 se zvýšením trhového mixu. Odhady na rok 2010

Top letních rozměrů na trhu Zdroj:Europool

Top letních rozměrů na trhu Zdroj:Europool

Top letních rozměrů na trhu Zdroj:Europool

Top vysokovýkonné rozměry

Výsledky studie reputace značky •28% lidí uvádí Michelin jako první při dotazu, jakou značku znají.... •22% lidí by si vybralo při nákupu nové pneumatiky Michelin •Michelin je číslo 1 v povědomí mezi prémiovými značkami! •Nejlépe vnímanou kvalitou je Michelin! •Michelin má nejlepší zvažování nákupu a preference značky v prémiovém segmentu! •( Studie nezávislé společnosti (Ipsos, Česká republika S ))

13 Správná pneumatika změní všechno! Reference na trhu!

14 Michelin ve službách pohybu Osobní a lehké nákladní NákladníZemníLeteckéZemědělské DvoukolovéDistribuceMapy a PrůvodceViaMichelinMichelin Lifestyle Technologický leader Značka preferovaná automobilisty n° Leader v pneumatikách s vysokou technickou hodnotou CELOSVĚTOVĚ n° CELOSVĚTOVĚ V radiálních pneumatikách pro povrchové doly n° CELOSVĚTOVĚ V leteckých radiálních pneumatikách n° EVROPĚ V radiálních zemědělských pneumatikách. Moto pneumatiky v Evropě ZNAČKA n° Pneumatik v Evropě TCI v USA V DISTRIBUCI EUROMASTER n° V turistické edici EVROPĚ n° Cestovních stránek v Evropě Více jak 85 zemí 1500 produktů MICHELINGAMME ETECOMMUNICATIONPRECEDENTE

15 Značka MICHELIN : Reference na trhu  V INOVACÍCH PO DOBU VÍCE JAK 100 LET: 4000 lidí pracuje ve výzkumu a vývoji s největším rozpočtem pro výzkum a vývoj v pneumatikářském sektoru.  V BLÍZKOSTI KE SVÝM EVROPSKÝM SPOTŘEBITELŮM: Více jak trojnásobný počet spotřebitelů při nákupu upřednostňuje MICHELIN před konkurenčními značkami*. * Studie TNS Sofres 2008, uskutečněná v 6 hlavních evropských trzích.  VE SPOKOJENOSTI EVROPSKÝCH DISTRIBUTORŮ*. * Studie IPSOS 2008, uskutečněná u 2800 evropských distributorů.  VE VYSOKO VÝKONNÉM SEGMENTU U EVROPSKÝCH VÝROBCŮ VOZIDEL: Více jak 200 homologací*, 1 vozidlo ze 4 je obuté pneumatikami MICHELIN**. • * Technické homologace získané do roku 2009 v řadách: MICHELIN Pilot, MICHELIN Primacy a MCHELIN Latitude. • ** ERMC 2008 v segmentě V, W, Y a Z.  V SOUTĚŽÍCH NA VŠECH POVRŠÍCH: JEDINÁ značka, která se účastní všech světových disciplín (F1, WRC, Moto GP, Endurance…).  V SERVISU: MICHELIN OnWay ( Francie, Německo, Švýcarsko, Rakousko). n° MICHELINGAMME ETECOMMUNICATIONPRECEDENTE

16 Skupina MICHELIN • Pneumatiky MICHELIN : velká příležitost s dobrými pneumatikami BEZPEČNOST pro uživatele. MICHELIN je značka pneumatik, která je velmi doporučovaná pro evropské spotřebitele* pro jejich:  Bezpečnost na mokrém povrchu.  Spolehlivost produktu.  Přispívá k bezpečnosti na cestách. * Studie TNS Sofres 2008, vyhotovená v 6 hlavních evropských zemích ŽIVOTNOST* * V porovnání s hlavními konkurenty. Uvedené spotřebiteli: studie TNS Sofres 2008, vyhotovená v 6 hlavních evropských zemích. Potvrzené v testech TÜV SÜD Automotive 2008 a DEKRA Testovacím Centru 2009 v nejvíce prodávaných řadách a segmentech. ÚSPORNOST ve spotřebě* * Kalkulované na základě testů valivého odporu TÜV SÜD Automotive 2008 a n° MICHELINGAMME ETECOMMUNICATIONPRECEDENTE

17 Správná pneumatika změní všechno! Nové produkty 2010

NOVINKA 2010

Sportovní pneumatiky: vzrůstající segment. Zastoupení sportovních pneumatik pro osobní vozidla na evropském trhu letních pneumatik v roce % v letech Evropský trh se sportovními pneumatikami (zdroj BPBP 2009) Počet pneumatik*  Segment sportovních pneumatik tvoří 12 % na trhu pneumatik pro osobní vozidla.  Odhadovaný nárůst do roku 2015 činí 23 %. *Zdroj: BPBP

Jaká jsou očekávání zákazníků segmentu sportovních pneumatik?  Požitek z jízdy: Maximální přilnavost pro citlivé reakce na řízení.  Bezpečnost a dlouhá životnost.  Design: Zvyšuje celkovou image vozidla. 20

Sportovní pneumatiky Výkon SportKomfort Úspornost A B C1 C2 D1 D2 E1 E2 F1 F2 Mercedes E63 AMG / BMW M5 BMW M3 / Audi RS4 BMW Série 1 135i / Audi S3 Golf Gti/R32 / Honda Civic Type R Renault Clio RS / Ford Fiesta ST Fiat 500 Abarth / Toyota Yaris TS Alfa Romeo Cíloví zákazníci: segmentace vozidel

Klíčové výhody pneumatiky 1.Větší jízdní stabilita v zatáčkách a kratší brzdná dráha na mokré vozovce (1). 2.Větší požitek z jízdy: Citlivější reakce na řízení, které oceňují také výrobci vozidel (2). 3.Nadprůměrná energetická úspora a nadstandardní životnost prověřené více než 10 nepřerušenými vítězstvími v závodech Le Mans 24 Hours. 22 (1) Testy, které v roce 2009 uskutečnila německá nezávislá zkušební organizace TÜV SÜD Automotive na pneumatikách 245/40ZR18 Y. Vzhledem k pneumatice MICHELIN Pilot Sport PS2. (2) Řada MICHELIN Pilot Sport je homologována pro více než 200 modelů vozidel. Pro sportovně zaměřená vozidla a vysokovýkonné sedany „Intenzivnější požitek z jízdy”

MICHELIN Pilot Sport PS3 Výkon MICHELIN Pilot Sport PS2 23 Brzdění na suchém povrchu Příčný aquaplaning Jízdní vlastnosti na mokrém povrchu Brzdění na mokrém povrchu Podélný aquaplaning Jízdní vlastnosti na suchém povrchu Kilometrová životnost Nižší spotřeba paliva Jedinečná technologie pneumatiky MICHELIN Pilot Sport 3 nabízí maximální možnou přilnavost na mokrém povrchu. Vynikající jízdní a brzdné vlastnosti na suchém povrchu, které splňují nejnáročnější požadavky výrobců vozidel. Stejně jako všechny pneumatiky MICHELIN, i pneumatika MICHELIN Pilot Sport 3 šetří náklady na palivo a vydrží déle.

24 • „Protiskluzový systém": optimální přilnavost na mokrém povrchu  Optimalizovaný profil pneumatiky MICHELIN Pilot Sport 3 umožňuje bezpečně překonávat i jízdu kalužemi, zatímco u ostatních pneumatik při kontaktu s větším množstvím vody na vozovce dochází ke vzniku aquaplaningu. „Větší jízdní stabilita v zatáčkách a kratší brzdná dráha na mokré vozovce*.“ * Testy, které v roce 2009 uskutečnila německá nezávislá zkušební organizace TÜV SÜD Automotive na pneumatikách 245/40ZR18 Y. Vzhledem k pneumatice MICHELIN Pilot Sport PS2. Technické vlastnosti

25 • „Programově optimalizovaná pružnost pneumatiky": digitální technologie ve službách přesnosti řízení.  Vaše pneumatika vám při jakémkoliv zrychlení zaručuje optimální kontaktní plochu s vozovkou a teplotu pryže, a to na základě výsledků ze simulace 50,000 hodin jízdy při testování vozidel, která najela více než 100,000 km. „Větší požitek z jízdy: Citlivější reakce na řízení, které oceňují také výrobci vozidel*.“ * Řada MICHELIN Pilot Sport je homologována pro více než 200 modelů vozidel. Technické vlastnosti

26 • "Green Power Compound": vysoký výkon a energetická úspora  Tato revoluční směs pryže poskytuje kombinaci vynikající přilnavosti na mokrém povrchu s nižší spotřebou paliva a dlouhou životností. Pneumatika MICHELIN Pilot Sport 3 vydrží o 10 % déle než její předchůdce*. Díky odborným poznatkům získaným z 12 nepřerušených vítězstvích v závodech Le Mans 24-Hour MICHELIN vytvořil sportovní pneumatiku respektující životní prostředí! „Nadprůměrná energetická úspora a nadstandardní životnost prověřené více než 10 nepřerušenými vítězstvími v závodech Le Mans 24 Hours.“ Technické vlastnosti * Interní testy na pneumatikách 245/40ZR18 Y, vzhledem k pneumatice MICHELIN Pilot Sport PS2. Elastomer – přilnavost na mokrém povrchu

27 • MICHELIN poprvé v řadě sportovních pneumatik uvádí na trh pneumatiku "GREEN X”  Označení "GREEN X" na bočnici pneumatiky MICHELIN Pilot Sport 3 zaručuje maximální možnou energetickou úsporu, se kterou je možné se na trhu setkat. Pomocí těchto pneumatik MICHELIN snižuje spotřebu paliva, a tedy i emisí plynu CO 2.

Technické vlastnosti 28 Od zkosení běhounových drážek po šachovnicový vzor na bočnici… Pneumatika MICHELIN Pilot Sport 3 dovršuje své výjimečné postavení na trhu pneumatik. „Design, který zvyšuje celkovou image vozidla.“

Rozměry a termíny uvedení pneumatiky na trh • Pneumatiku MICHELIN Pilot Sport 3 si již nyní vybrali četní výrobci vozidel *. • Rozměry „prvomontáží“, které jsou v současném okamžiku schváleny výrobci vozidel. 29

Rozměry a termíny uvedení pneumatiky na trh 30

Klíčové výhody pneumatiky 1.Větší jízdní stabilita v zatáčkách a kratší brzdná dráha na mokré vozovce (1. "Anti Surf System" 2.Větší požitek z jízdy: Citlivější reakce na řízení, které oceňují také výrobci vozidel (2). "Programmed distortion tyre" 3.Nadprůměrná energetická úspora a nadstandardní životnost prověřené více než 10 nepřerušenými vítězstvími v závodech Le Mans 24 Hours. "Green Power Compound" 31 (1) Testy, které v roce 2009 uskutečnila německá nezávislá zkušební organizace TÜV SÜD Automotive na pneumatikách 245/40ZR18 Y. Vzhledem k pneumatice MICHELIN Pilot Sport PS2. (2) Řada MICHELIN Pilot Sport je homologována pro více než 200 modelů vozidel. Pro sportovně zaměřená vozidla a vysokovýkonné sedany " Intenzivnější požitek z jízdy ” • MICHELIN poprvé v řadě sportovních pneumatik uvádí na trh pneumatiku "GREEN X” • Šířka: 195 – 285 mm • Rychlostní symbol: V, W, Y • Série: 55 až 35 • Průměr: 16” až 19” Rozměry při uvedení:

KLEBER DYNAXER HP3 Spolehlivá v každé situaci

NOVÁ PNEUMATIKA: KLEBER DYNAXER HP3

KLEBER DYNAXER HP3 Cíle této nové řady pneumatik Pneumatiky KLEBER středního segmentu, a především pak pneumatika KLEBER Dynaxer HP3, mají pomoci snížit zastoupení pneumatik v budgetovém segmentu protože zaručují:  Atraktivní marži pro naše dealery.  Obecně rozšířené povědomí značky, které je možné důvěřovat.  Správně vyvážené výkony. S pneumatikou KLEBER DYNAXER HP3 naši partneři získávají atraktivní marži a svým zákazníkům nabízejí přidanou hodnotu.

55 VIAXER (T) DYNAXER HP 3 (T-H-V) palců Serie HYDRAXER (H-V-WYZ) 55 VIAXER (T ) DYNAXER HP 2 (T-H-V) palců Serie HYDRAXER (H-V-WYZ) KLEBER DYNAXER HP3 postupně nahradí pneumatiku KLEBER DYNAXER HP2. Je určena pro stejnou skupinu vozidel: městská vozidla, sedany a rodinná vozidla.

KLEBER DYNAXER HP3 13 rozměrů v 1. etapě & okolo 20 ve 2. etapě ROZMĚR:

KLEBER DYNAXER HP3: Klíčové výhody V souladu s umístěním značky na trhu a se zákazníkovými očekáváními je nová řada pneumatik KLEBER Dynaxer HP3: Spolehlivá v každé situaci 2 klíčové výkonnostní charakteristiky:  Bezpečnost na mokrém povrchu  Dlouhá životnost

MI OPOTŘEBENÍ Lepší Horší Premium Střední segment Budgetový segment BRZDĚNÍ NA MOKRÉM POVRCHU Lepší KLEBER DYNAXER HP3 100 Horší MI KLEBER DYNAXER HP3 : Umístění na trhu vzhledem k 2 klíčovým výkonnostním charakteristikám

Profil s rostoucím poloměrem Překonává vysoký vodní film s využitím efektu přídě. Široké podélné drážky Z dezénu odvádějí pohotově vodu. Příčné drážky Variabilní a optimalizovaný profil drážek umožňuje odvádět vodu z vnějších částí běhounu. Dlouhé hrany Rozbíjejí vodní film. Smíšená směs pryže Optimální vyváženost mezi přilnavostí a životností pneumatiky. KLEBER DYNAXER HP3 : Technické vlastnosti

Stejná bočnice jako u pneumatiky KLEBER DYNAXER HP2 Dobrá viditelnost loga KLEBER

KLEBER DYNAXER HP3 Spolehlivá v každé situaci Postupně nahradí KLEBER DYNAXER HP2 a j e určena pro stejnou skupinu vozidel: městská vozidla, sedany a rodinná vozidla NOVINKA Rozměry - Šířka: 165 až 215 mm - Průměr: 14" až 16" - Série: 70 až 55 - Rychlostní index: T-H-V Klíčové výhody: Bezpečnost Vynikající držení na silnici a bezpečnost na mokrých cestách •Profil s rostoucím poloměrem pomáhá prorážet v hluboké vrstvě vody •Široké podélné drážky odvádějí vodu ven co nejrychleji •Dlouhé lamely a příčné obvodové drážky rozbíjejí vodní film a pomáhají odvádět vodu do stran Spolehlivost Extrémně dlouhá životnost Smíšená směs dezénu pneumatiky nabízí vynikající vyváženost mezi přilnavostí a životností pneumatiky 13 rozměrů na začátku roku 2010, a 20 rozměrů ve druhé polovině roku

42 Správná pneumatika změní všechno! Vizuální materiály

Nový media vizuál 2010

Body k diskuzi jsou revidovány a aktualizovány Nové charakteristiky značky: Nr.1 v bezpečnosti spotřebitele Nr.1 v životnosti Nr.1 ve spotřebě paliva SPRÁVNÁ PNEUMATIKA ZMĚNÍ VŠECHNO 3 pilíře značky v roce 2010:

Proto, aby byla identifikace pneumatik, které snižují spotřebu paliva jednodušší, rozhodl se Michelin k zobrazení následujícího štítku na bočnici pneumatiky. • MICHELIN GREEN X, nový prodejní • argument, který dělá rozdíl… Logo GREEN X • GREEN X na bočnici pneumatiky MICHELIN je zárukou energetické účinnosti,která patří mezi nejlepší na trhu.

Materiály k dispozici během celého roku Manuál pro profesionály (Osobní, 4x4, Pro užitková vozidla) • velice užitečný nástroj, který bude aktualizovaný Plastový leták ukazující typy opotřebení • pomoci mechanikům dělat jejich práci, ukazující všechny typy opotřebení pneumatiky, příklady a doporučené řešení Distribuce zabezpečena trenéry a EPS

Tabulka tlaků (s jednoduchým rámem) • velký plakát s dostatkem prostoru pro jasné vysvětlení krok za krokem 4x4 průvodce záměn • nabídnout dealerům „pneumatikovou bibli” s uvedením všech možných 4x4 montáží po modelech aut a poskytující souvisejíci radu možných záměn - k dispozici v květnu - vybraní dealeři - distribuováno trenéry a EPS

Komunikační Podpora 2010 – aktualizovaná verze • je možné nalézt všechny produktové řady, logo značky a stejně tak přidání aktuální spoluznačkové reklamy - k dispozici v únoru Green X DVD (non stop video 3,5 min.) • informuje koncového zákazníka značky Michelin - krátkou verzi lze použít v čekací místnosti

LETNÍ SELL-OUT MICHELIN AKCE • Promo období: od 22. března do 15. května 2010 • Cíle akce: •Zvýšit prodej našich distributorů •Předat silnou „zprávu” značky koncovým zákazníkům •Vzít v potaz distribuční přístup • Plán: •Koncoví zákazníci, dokonce firmy (do 10 aut) •Dealeři => distribuční přístup (BDF dárek) •Mediální podpora • Ve 4 zemích HTSS

LETNÍ SELL-OUT MICHELIN AKCE • Mechanismus: •Koncový zákazník musí koupit 4 Michelin letní pneumatiky, aby dostal okamžitý dárek: POUKÁZKA NA PALIVO. •Hodnota poukázky se mění na základě rozměru pneumatiky: –13’-14’ –15’-16’ –17’-18’ –19’-20’ •Zabezpečený systém distribuce palivových poukázek

LETNÍ SELL-OUT MICHELIN AKCE • Vizuály akce:

Obchodní podmínky Správná pneumatika změní všechno!

Obchodní podmínky 2010 • Vyplní RTC pro každého zákazníka