REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Advertisements

REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Logopedické pexeso M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Dopravní situace 15 křižovatka u pošty Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického portálu.
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
ČINNOST ČTYŘDOBÉHO VZNĚTOVÉHO MOTORU
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Dopravní situace 17 Odbočka na parkoviště u nádraží Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
JAK SE ASI CÍTÍ… Děti určují, jak se při vyslovení věty holčička cítí. S tím je spojeno, jak se tváří. Na posledním snímku nalezneme „plácačky, které si.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Kde je rybka? V p rezentaci si děti procvičí prostorovou orientaci. Návod: 1) Otázka je u každého obrázku stejná: Kde je rybka? 2) Dítě se snaží co nejpřesněji.
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
Porovnáváme povrch a objem válce a kuželu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zbyněk Tůma. Dostupné z Metodického portálu.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VYŠŠÍ X NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA VYŠŠÍ CVIČENÍ
Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Edita Havránková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
LOTO – ROČNÍ OBDOBÍ Hra je určena pro čtyři hráče. Před započetím hry vystřihněte kartičky označené k vystřižení. Kartičky doporučujeme zalaminovat. Hra.
Vítejte v Písmenkově – seznamte se s písmenkem Y, y
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měřidla délky Číslo DUM: III/2/FY/2/1/3 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
Spotřebiče U každého spotřebiče vyber jednu správnou odpověď. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
POČASÍ GRAFOMOTORIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
Porozumění řeči – MÁ x NEMÁ interaktivní
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Porozumění řeči – těžší varianta interaktivní
PUZZLE M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
CHARAKTERISTIKA VNĚJŠÍ
Název učebního materiálu
Jak to asi vypadá doma? Sleduj obrázky a povídej.
Prvouka – části lidského těla a kostra
Jméno: Poznáš hudební nástroje? Doplň názvy.
PUZZLE P Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Kde bydlí Honzík? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. L. Gregoríková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
PRACOVNÍ LIST Úkoly: 1) Na internetu vyhledej, ve kterém podnebném pásu se vyskytují obilniny zmíněné v prezentaci (pšenice, žito, ječmen, oves). 2) Vyznač.
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
KVARTETO – hláska R Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Samohlásky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Rozvíjíme zrakovou paměť
Rozlišování hlásek P, B, M
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
Stonek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaokrouhlování na desítky a stovky
České bankovky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Transkript prezentace:

REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/1. 4. 00/21 REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1.07/1.4.00/21.3138 NÁZEV PROJEKTU: Novými technologiemi k novým poznatkům II ŠKOLA ADRESA: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p.o. ŠABLONA/ SADA: XIV/B-14 NÁZEV: Renesance - test ANOTACE A MOŽNOSTI VYUŽITÍ: Test slouží k ověření znalostí, které žáci získali z výkladu o renesančním umění (prezentace). DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: pracovní list VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Výtvarná výchova ROČNÍK: 7. AUTOR: Mgr. Tošovská Jana VYTVOŘEN: září 2011

RENESANCE TEST Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Tošovská. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

1. Renesance znamená znovuzrození umění: a) Gotického b) Antického c) Egyptského 2. Hlavními rysy renesanční architektury jsou: a) vertikalismus, sgrafito, sdružená okna b) vitráž, kupole, balustrády c) arkády, sgrafito, balustrády 3. Kdo je autorem kupole florentského dómu? a) Michelangelo b) Brunelleski c) Raffael 4. Které rodině vytvořil Michelangelo náhrobky? a) Medicejů b) Rožmberků c) Palagiů 5. Co je „sfumato“? a) lineární kresba b) temnosvit c) šerosvitná malba

a) Raffael, papežské pokoje 6. Kdo je autorem tohoto díla a kde dílo najdeme? a) Raffael, papežské pokoje b) Michelangelo, Sixtinská kaple c) Leonardo da Vinci, Sixtinská kaple Stvoření Adama obr. 1

7. Jaké techniky povýšil na umění A. Dürer 7. Jaké techniky povýšil na umění A. Dürer? a) grafika, kresba b) enkaustika a kresba c) freska, grafika 8. Co znamená pojem figura serpentinata? a) úzký obličej, smutné daleko od sebe oči, dlouhý krk b) dlouhá štíhlá postava , malá hlava, šroubovitým postojem c) tančící postava v esovitém prohnutí 9. Jak se nazývá první renesanční stavba u nás? a) Belveder b) Vladislavský sál c) Opočno 10. Kdo byl dvorním malířem Rudolfa II.? a) Wolmut b) Škréta c) Arcimboldo

Odpovědi: Použité zdroje: 1.b, 2.c, 3.b, 4.a, 5.c, 6.b, 7.a, 8.b, 9.a, 10.c Použité zdroje: obr. 1: TITIMASTER. [cit. 2011-10-29]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:God2-Sistine_Chapel.png>.