Naše škola v krabici Our school in a box. TAHÁK CRIB NOTE Odpovídali jsme na otázku: Jak se učíme? Někdy je pro nás velmi těžké si nějakou látku zapamatovat,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka a pobyty v zahraničí
Advertisements

Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).
Základní škola Strž Dvůr Králové nad Labem, Česká republika Our school in a box Our school Naše škola To je velká krabice. This is a big box.
Globální výchovou za spravedlivější svět! Global Literacy for a Fairer World !
Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
Linking Words and phrases
Obchodní akademie Naše škola se nachází v Českém Těšíně na ulici Sokola - Tůmy. Our school is situated in Český Těšín in Sokola - Tůmy S treet.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Relative Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Jak se mu říká? What is he called?.
Slyšel mě někdo že bych něco řekl? did anyone hear me say anything?
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Hello, my name is Michal. And this is my friend Bara. We are from 9B and we are going to show you round our school.
Dobrý den, pane. Znám vás? Hello, sir. Do I know you?
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
COUNTABLE and UNCOUNTABLE NOUNS Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_107 ZŠ Jenišovice.
Naše škola v krabici - Klima školy Our school in box - School climate.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Nemuseli tam jít they didn't have to go there. myslím, že bychom jim to neměli říkat I don't think we should tell them.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Past Tense Simple Past Questions Negatives
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Když jsem byl malý, říkali mi naši, choď na Lukášku a jez chytrou kaši, můžeš tak po celý den bavit se jen. Koukat na tabuli, sedět na židli, o přestávce.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
O Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov O Bc. Lucie Ševčíková O VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7k_18 O Téma: My town – Svoboda nad.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
My family NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_ Jazyk anglický TEMA: My family ČÍSLO.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Pavlína Berčíková NÁZEV:Travelling TÉMATICKÝ CELEK:Receptivní.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_13_London (13) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Relative clauses Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum vytvoření25.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Listening 2 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Because it was fun! Why did he sleep in the tent?
Integrovaná střední škola v Semilech 28. října 607, Semily.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Practicing of to be and possessives
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
BRITISH EDUCATION Yes, I would. Would you like to study at Oxford?.
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Digitální učební materiál
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15 _FAIRY TALES Mgr. Libuše Stonawská
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_14_20
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Přítomný čas prostý a průběhový.
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
AJ My school.
Present tenses Mgr. Lucia Púčková VY_32_Inovace_19 PL-3
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Transkript prezentace:

Naše škola v krabici Our school in a box

TAHÁK CRIB NOTE Odpovídali jsme na otázku: Jak se učíme? Někdy je pro nás velmi těžké si nějakou látku zapamatovat, a tak si píšeme výpisky, no a někdy z toho vznikne tahák :o) Bára We answered the question: How do we learn? Sometimes it is difficult for us to remember everything, so we write notes, and sometimes it is a crib note :o)

MEDVÍDEK TEDDY BEAR Matěj Má symbolizovat školní družinu a také to, že si ve škole prvňáčci hrají. Teda nehrají si jen prvňáčci, ale všichni žáci na prvním stupni. Na druhém stupni už začíná pravý HOROR. Ale do třetí třídy se děti učí formou hraní, proto je z mého pohledu medvídek jako symbol školy to pravé. It is a symbol for the After-school centre and also for the primary school. At primary school pupils are learning by playing, but at secondary school the right HORROR starts.

NÁRAMKY BRACELETS Kačka Na náramky jsme přišli, když jsme se bavili o přátelství. Znamená to, že každý člověk má na naší škole svého kamaráda. Náramky přátelství si lidé dávají na důkaz kamarádství. We were speaking about friendship. Bracelets mean that everybody at our school has got a friend.

ROZBITÉ PRAVÍTKO BROKEN RULER Gábina Zlomené pravítko je jako symbol vandalství. Na tohle přišli učitelé na naší škole, a já myslím, že mají pravdu. Protože žáci ve škole rozbíjí věci, dali jsme jako symbol zlomené pravítko. Žáci jsou třeba naštvaný a pak něco rozbijou, a pak si uvědomí, co udělali. Nebo se najde někdo, kdo nemá rád školu, a proto rozbije, co mu přijde do cesty. A broken ruler is a symbol of vandalism. Teachers said that and I think they are right.

MÍČEK BALL Míra Pingpongový míček má vyjadřovat, že naše škola je sportovní školou, máme sportovní třídy. A také máme na chodbách pinpongové stoly a při každé přestávce hrajeme pinec. Velmi nás to baví. This ping-pong ball means that our school is a sports school. We´ve got sports classes. We also have got ping-pong tables in the corridors and we play table tennis every break. We like it very much.

HLUK NOISE Někteří učitelé říkali, že ve škole je o přestávkách strašný hluk. Asi je pravda, že hluk k naší škole tak nějak patří, tak jsme natočili o jedné přestávce hluk. Fanda and Kuba Some teachers said that there is terrible noise during breaks at our school. So we recorded the noise of our break.

ČEPIČKA CAP Kuchařskou čepičku jsme si vybrali jako znak školní jídelny. Hlavně mladší děti si jídelnu moc pochvalovaly. Tereza The cap for cooks we chose as a symbol of our school canteen. Especially younger pupils praised the canteen and our cooks.

OBRÁZEK PICTURE Aneta Obrázek má být symbol školní výzdoby, která se líbí hodně lidem. S paní učitelkou výtvarné výchovy kreslíme různé obrázky nebo také malujeme na okna. The picture is a symbol of our school decration which many people enjoy. We draw various pictures and paint on the windows with our Art teacher.

PERO PEN Bert Interaktivní pero jsme vybrali, protože máme technické vybavení, které používáme k zlepšení učení. Touto věcí chceme ukázat, že se dá učit i jiným způsobem než čtením z knih. We chose the interactive pen because we have technical equipment that we use for educational improvment. We want to show that we can learn in a different way, not only by reading from books.

PICHTŮV PSACÍ STROJ BRAILLE WRITER Matěj Tento stroj jsme vybrali, protože se na naší škole učí děti, které třeba nevidí nebo neslyší. Máme zařízení i pro děti na vozíčku. This machine we chose because there are kids who are blind or deaf at our school. We also have facilities for children on wheelchairs.

Nakonec jsme vybrali těchto 5 věcí: Finally we picked these 5 things: