Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Advertisements

Geografie cestovního ruchu
Tvorba cen v maloobchodě
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
HANDI JOBS, občanské sdružení
Spotřebitelský poradní výbor a spotřebitelské organizace
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY - Pevný bod ve světě podnikání KRAJSKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA LIBEREC Od počátečního vzdělávání k dalšímu vzdělávání
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Základy marketingu šestá přednáška
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
NÁZEV FIRMY CZECH BEAST S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
úvod pojetí a obsah marketingu
Vaše budoucnost s FM GROUP
Praha 5/2014 Fórum prevence dětské nadváhy a obezity.
Poznámky pro výuku Předmět: Autor: Škola: Téma: Název: Třída: Plánované cíle: - Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu Interaktivní tabule.
VENKOVSKÁ TRŽNICE Informační systém pro zvýšení akceschopnosti venkovanů - 12 partnerských MAS - 2 projekty spolupráce (Opatření IV.2.1., PRV ČR)
Soutěžní právo.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Zdravý kraj Vysočina a MA 21
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
8. Marketing.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Formy vstupu podniků na mezinárodní trhy Franchising.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Tvorba marketingového mixu
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Marketingová komunikace
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s. Ing. Martina Svozilová

Klady a zápory přímého prodeje FINCLUB plus a.s. Ing. Martina Svozilová nezávislý poradce

FINCLUB

Obrat FINCLUB INTERNATIONAL

Finclub – obecné údaje Obrat distribuční sítě Finclub International r. 2010 – 162 mil. Kč (bez DPH) Z toho ČR – 92 mil. Kč (56%) Členská základna distribuční sítě Finclub International – 35 tis. členů Z toho poradců – 3 tis. (10%) Členská základna ČR – 18 tis. Členů Z toho poradců(konzultantů) – 2 tis. (10%)

PŘÍMÝ PRODEJ, MLM MLM - mnohaliniový obchod - strukturální prodej je založen na školení a vyškolení dalších zájemců Které firmy používají k distribuci zboží MLM, přímý prodej?

Propagace, reklama ve Finclubu Propagace - spokojený zákazník = dobré služby - samotní členové - katalog, časopis, letáky, e-shop (www.finclub.cz), dny zdraví, přednášky pro veřejnost Podpory prodeje – motivace podle cenových hladin - motivace 2+1 - happy week - slevy na nově zaváděné výrobky Podpory tvorby skupin – motivace za zapojení a zakoupení výrobků nových zájemců (počítač, auto, zahr. zájezd, Finsko) Občanské a kulturní dění - podpora provozu SOS dětských vesniček - pomoc při záplavách (více na : http://www.finclub.cz/o-finclubu/finclub-pomaha ) Sponzoring – sportovců Dukly Praha

Sponzorování mistrů extraligy 2011 v hokeji

Letadlo (pyramida) Legální MLM Lavinové schéma-nelegální Zapojení mezi prvními Pohyb peněz ODMĚNY SE VYPLÁCÍ ZA ZÍSKÁNÍ DALŚÍCH OSOB Každý se musí zapojit Legální Školení a vyškolení dalších Prodej hodnotných výrobků VÝROBKY MUSÍ BÝT V POHYBU (OBRAT) ODMĚNY SE VYPLÁCÍ ZA POHYB (nákup a prodej) PRODUKTU Uživatel nemusí být člen

VÝHODY MLM VE FINCLUBU Legální Kvalitní výrobky s osobním poradenstvím Volnost Min. počáteční náklady Malé režijní náklady Není nutné mít zásoby Nakupuji za VOC Reklamou jsou samotní členové Uplatnění s jakýmkoliv vzděláním a schopnostmi (každý si najde svoji parketu) Uplatnění bez diskriminace (rasové, pohlaví, vzdělání), regionální a bez mocenských bojů Přináší hodnoty prospěšné pro druhé v oblasti zdraví – přispívá k prevenci zdr. potiží - informuje o zdr. životním stylu - při léčení přispívá ke zlepšení zdr. stavu - inf. o výživě - info, které pomohou orientovat se v reklamě v oblasti ekonomické – vytváří další pracovní příležitosti, příležitost být finančně nezávislý - možnost uplatnit se v tom, co nás baví, z čeho máme radost

NA CO SI DÁT V MLM POZOR zápory MLM (?) Prověřit firmu se kterou chci spolupracovat (kvalitní zboží, kvalitní systém, kvalitní smlouvy, jak dlouho je na trhu, manipulace) Dostatečné odměny nejsou hned Trpělivost, vytrvalost, výdrž Takt při jednání s lidmi-není pracovně právní vztah se spolupracovníkem Pracuje se z domova, není šéf – morálně silný člověk, lépe extrovert

18