Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Zpracování dokladů ve firmě ClassFin při outsourcingu účetnictví Po odeslání daňových dokladů v digitální podobě od klienta do firmy Classfin dojde neprodleně.
Advertisements

Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
1 ON-LINE PŘÍSTUP K FIREMNÍM DATŮM Průvodce on-line přístupem k účetním a firemním datům Zřízením této služby získají přes internet zaměstnanci klienta.
ing. Květoslava Plechatá
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
Výzkumné projekty MPO řešené v r na ZČU náležitosti účetních dokladů na ZČU u projektů se samostatným bankovním účtem.
Českomoravská záruční a rozvojová banka a evropské peníze.
Daňový systém – realita a vize konference vydavatelství EURONEWS Martin Novák – ředitel divize finance ČEZ, a. s.
Jan Zmátlík / Petr Pošvic / Martin Rendl
Prezentace informačního systému pro malé a střední pekárny
MP Orga, spol. s r.o. MP Orga MP Orga Maestro Informační systém pro správu organizační struktury.
Evidence a inventury majetku
ASPE SERVICES Aleš Kučera, DiS..
Sledování realizace v ASPEONLINE Michal Hlavnička, BSc.
Evidence pošty Spisová služba Podatelna Renata Pavelková, Marek Urban Skalský Dvůr
ÚČEL AUTOMATIZACE (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
KP-Win SQL přehled nových funkcí programu
Řízení a kontrola hospodaření v ekonomických agendách
Jiří Pospíšil, ministr spravedlnosti tisková konference
Úprava vedení účetnictví a daňové evidence zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví ve znění pozdějších předpisů zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve.
Informační systémy Tomáš Maděra.
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
1 PDIS Táborský Otakar Výhody systému nástroj pro ovlivňováni chování pacienta ISO, CEN, ČSN, HL7 rozvoj eHealth spolupráce se zdravotní.
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
Zakázkový systém Romana Pavelková Skalský Dvůr
Prvotní doklady a jejich zaúčtování
Finance v IS MU Miroslav Křipač
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
2 Ing. Martina Tinzlová Novinky modulu Fakturace verze
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Živnosti Právnické a fyzické osoby Čtyři typy živností
Informační systém plzeňského kraje ( principy stavby - zajímavé prvky) Krajský úřad Plzeňského krajePlzeňský holding, a.s. Václav Koudele Martin Vimr.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Spisová a archivní služba (SAS) – pořádek v písemnostech a dokumentech.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
PENĚŽNÍ DENÍK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Personální systém na MF ČR
Helios Orange - Implementace systému
RKC Regionální konzultační centra Vykazování nákladů Romana Žáková.
N_SD/c-pVPH TB č. 9 Správa dokumentů v mezioborových souvislostech – 1. část.
Deregulace nájemného v bytech RPG Deregulace nájemného v bytech RPG.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
FONS GALEN Daniel Petričko PRACOVNĚ LÉKAŘSKÁ SLUŽBA Daniel Petričko.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR E-tržiště České pošty.
E-government - moderní podoba veřejné správy v České republice.
Univerzitní informační systém II., Lednice 2003 Podpora stipendií ve studijní administrativě Tomáš Majer
Základy práce s portálem CzechPOINT. 2 Úřad na cestě k lidem Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál Asistované místo výkonu veřejné správy.
Řízení investičních projektů DSZ DÚR DS ZBV RS DVZ DSP Systém Aspe.
Jak dostat IT pod stoprocentní kontrolu během chvíle. 20. května 2011 Petr DokoupilADVANteach s.r.o. Obchodní ředitelŠkolská čtvrť 1343 Tel.:
AGENDA DOPRAVA Skalský Dvůr AGENDA DOPRAVA K čemu slouží ? k vedení deníku jízd nebo puťovky k evidenci strojů k plánování jízd k evidenci a přehledu.
Struktura obchodní faktury
Elektronické bankovnictví
PENĚŽNÍ DENÍK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
účetnictví, daně a controlling
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Ostatní evidence
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Unikátní řešení odpadové agendy pro kompostárny
EVIDENCE MAJETKU a ZÁVAZKŮ
Projekt „CzechELib" – informace od realizátora IPs
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Aktuální stav Orsoft RADNICE Open
Základní informace Možnost zadání rozpočtu i v cizí měně
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
E-Inventarizace – datové terminály
Elektronická Spisová Služba
WEDA – řízené úložiště dokumentů Sociální agendy
Finanční účetnictví rozpočtové
Orsoft RADNICE Open Zuzana Opršalová.
Transkript prezentace:

Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře

Ojedinělý Informační systém řešící komplexním způsobem problematiku Advokátních kanceláří Je významným přínosem práce celé Advokátní kanceláře. Zajišťuje: dokonalý přehled o jednotlivých klientech a zakázkách včetně okamžitého přístupu ke spisu, k jiným s případem spojeným dokumentům a k poznámkám • automatickou fakturaci na základě činností evidovaných advokáty s možností detailního rozpisu jednotlivých provedených činností • přehled o činnostech jednotlivých advokátů a o částkách, které na jejich základě byly fakturovány – jeden z podkladů pro odměňování advokátů • zkvalitnění řídící a kontrolní činnosti • zvýšení komfortu práce všech pracovníků včetně vedení firmy • snížení finančního zatížení advokátní kanceláře díky automatické fakturaci a přípravě podkladů pro odměňování, čímž je možno uvolnit ruce administrativního pracovníka k jiným (výdělečným) činnostem

Okamžitě dostupné všechny informace o klientovi Jedním kliknutím myši zjistíte o klientovi vše:  jeho kontaktní i obchodní údaje (včetně případných smluvních cen prováděných prací)  záznamy o všech jednáních s ním realizovaných, případně o korespondenci s ním vedené  přehled jeho zakázek  dokumenty s klientem spojené vytvořené v kanceláři i získané od klienta (uložené v elektronické formě - i jako scan)  přehled faktur klientovi doposud vystavených  přehled činností provedených pro klienta Činnosti Faktury vydané Seznam zakázek Historie kontaktů Tvorba faktury (F4) Poznámky ke klientovi Dokumenty týkající se klienta Faktury přijaté

Okamžitý přehled o zakázkách Ke každé zakázce náleží:  evidence řešitele i kooperací  evidence nákladů včetně cest, poplatků a kolků  možnost tisku spisu  evidence dokumentů se zakázkou spojených (uložené v elektronické formě) - okamžitý přístup ke komplexním informacím o každé zakázce. K zakázce pak lze v přehledu činností zobrazit všechny činnosti, které byly v souvislosti s ní realizovány. Poznámky spřažené se zakázkou Dokumenty spřažené se zakázkou

Automatická fakturace a tvorba podkladů pro odměňování Systém automaticky vytvoří fakturu pro zvoleného klienta (klienty) a přehled fakturovaných činností jednotlivých advokátů Při tvorbě faktur vychází z: - Údajů o klientovi - Typu fakturovaných cen (běžná hodinová sazba, paušál, zvýhodněná sazba, ….) - Činností, které pro klienta byly vykonány, a to včetně vedlejší nákladů (cestovné, poplatky, kolky, …) Přehled provedených činností advokáta či koncipienta a fakturovaných částek– jeden z podkladů pro mzdové ohodnocení. Automatická fakturace - velmi výrazná úspora času fakturanta, jež získaný prostor může efektivně využít na jiné výdělečné činnosti Tvorba faktury (F4)

Evidence činností – podklad pro automatickou fakturaci a zkvalitnění přehledu o jednotlivých případech  zápis záznamu o provedené činnosti – podklad pro evidenci zakázek, automatickou fakturaci, získání přehledu o režijních činnostech kanceláře, …

Přehled činností Přehled činností – důležitý nástroj pro analýzy, rozbory. - Potřebujete zobrazit přehled všech činností k zakázce? Žádný problém, stačí jeden klik myší … - Potřebujete zobrazit přehled všech činností konkrétního pracovníka? Žádný problém, stačí jeden klik myší … - Potřebujete zobrazit přehled všech činností provedených pro konkrétního klienta? Žádný problém, stačí jeden klik myší … Výběry a analýzy lze doplnit součty, tiskovými sestavami a jinými doplňky.

Přínos pro jednotlivé advokáty  ihned dostupné všechny informace a data o každém jednotlivém případu  okamžitý přístup k jakýmkoliv dokumentům, které se případu týkají  zkvalitnění přehledu o každém z klientů

Přínos pro vedení a řízení firmy Sledování  činností jednotlivých pracovníků  postupu řešení jednotlivých případů  režií  prací provedených pro klienta Dále vedení firmy uvídá  snížení administrativní zátěže firmy  zlepšení evidence a dostupnosti dokumentů (s dokumenty uloženými v elektronické podobě lze pracovat i v okamžiku, kdy fyzicky nejsou k dispozici)  zkvalitnění řízení lidských zdrojů. Možnost tvorby vlastních analýz i tiskových sestav – podpora všech činností advokátní kanceláře

Možné rozšíření systému V případě, kdy advokátní kancelář má více poboček  Přenos dat mezi jednotlivými místně vzdálenými pracovišti, vzdálený přístup do systému (oprávněným osobám) komunikuje se zahraničím  Tvorba cizojazyčné verze faktur požaduje napojení na externí počítačové systémy  Možnost exportu/importu dat z externích systémů – například - napojení na bankovní programy pro automatizaci komunikace mezi bankou a kanceláří, - řešení převodu do stávajícího účetního programu se rozhodne komplexně řešit i další evidenční činnosti  Zařazení evidence majetku a finančních a obchodních modulů (pokladna, banka, objednávky, účetnictví, evidence pošty), čímž se přínos systému ještě zvýší Má specifické požadavky i velkého rozsahu  Možnost úpravy stávajícího systému na míru dle požadavků a to až do úrovně tvorby nových částí