Výsledky dotazníků jsou shrnuty za I. a II. stupeň společně,tj. 138 dotazníků. Dotazník vyplněný od rodičů odevzdalo 92 žáků,neodevzdalo 46 žáků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Projekt č. CZ /5.1.01/ Nové formy péče o děti v České republice.
Města ČR – orientace na mapě
B.Procházka Poděbrady 16. –
Základní škola Mikulov, Valtická č. 3,
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Časová dotace:16 hodin měsíčně. možnost konzultace problémů souvisejících se speciálními vzdělávacími potřebami žáků vytváření podmínek pro integraci.
výchova k nekuřáctví pro I. stupeň ZŠ
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
„Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel fax
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Projekt Centrum podpory NRP je realizován za podpory Nadace
Proč je důležité studovat Principy
Zábavná matematika.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Školní poradenské pracoviště
Nejmenší společný násobek
Náhradní rodinná péče v České republice a zkušenosti přímých aktérů Postoje české společnosti k náhradní rodinné péči Projekt Centrum podpory NRP je realizován.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
O.s.MOSTY vás vítá na závěrečné konferenci k projektu RADDAR naše téma: Alternativní způsoby podpory rodiny jako prevence institucionalizace.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Dotazníkové šet ř ení Mapa školy Ú č ast v projektu: 140 základních škol Celkový po č et respondent ů : Po č ty respondent ů : ž áci (89%), rodi.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
LOGOPEDICKÁ INTERVENCE
VOLBA POVOLÁNÍ VÁŠ PRŮVODCE.
Školní poradenské pracoviště
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Sdružení Podané ruce, o.s.
P ROJEKT E S AFETY L ABEL 9. Národní konference eTwinning, , Olomouc Zpracoval: Bc. Roman Máca Národní centrum bezpečnějšího internetu Prvního.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
 knihovny se výrazně podílejí na snížení dopadu digitální propasti (digital divide), který existuje mezi těmi, kteří mají, a těmi, kteří nemají přístup.
Nejprve provedeme výpočet v závorce
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Prevalence obezity v dětském věku – nové výsledky
Predikce chemických posunů
Matematika a její aplikace
KONTROLNÍ PRÁCE.
Jak jsou informovaní naši žáci- dotazníkový průzkum 11/2014 Kyberšikana S postupem doby a technickým vývojem se na scéně objevila tzv. kyberšikana. Jedná.
Krajská koordinátorka prevence rizikového chování
ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí ZÁVĚREČNÁ PRÁCE leden 2013 Bc. Marcela Hladká.
Výsledky dotazníků jsou shrnuty za I. a II. stupeň společně, tj. 138 dotazníků. Dotazník vyplněný od rodičů odevzdalo 92 žáků, neodevzdalo 46 žáků. 1.Odevzdalo.
RIZIKOVÉ CHOVÁNÍ VE ŠKOLE
SLUŽBA PREVENCE KRIMINALITY A DOPRAVNÍ VÝCHOVY
Riziko: Chybí ochranné prostředí, které nevyhovuje individuálním potřebám dítěte. klíčové: uzpůsobit prostředí patří mezi první úkoly + Náročnější prostředí.
P-CENTRUM, SPOLEK CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE Nabídka služeb
Rizikové chování1 Prevence rizikového chování dětí a mládeže Mgr. Jana Smíšková školní metodička prevence výchovná poradkyně ZŠ T. G. Masaryka.
Prevence. Osnova Jak to u nás vypadá Mé hodnoty Práce s žákem Práce se třídou Celoškolní akce Práce s učiteli Práce s rodiči.
ŠPP - ŠKOLNÍ ROK 2015/2016. ČLENOVÉ ŠPP  Výchovné poradkyně Ing. Milada Chamillová, Mgr. Pavlína Chovancová  Metodičky prevence Ing. Jana Josefíková,
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
LOGOPEDICKÁ ODBORNÁ PÉČE
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Výsledky dotazníkového šetření všech CSS
dne 5. dubna 2018 ve třech skupinách v 15 hodin, 15:30 a v 16 hodin
Novinky v preventivně výchovné činnosti u HZS ČR
Transkript prezentace:

Výsledky dotazníků jsou shrnuty za I. a II. stupeň společně,tj. 138 dotazníků. Dotazník vyplněný od rodičů odevzdalo 92 žáků,neodevzdalo 46 žáků.

Co víte o prevenci rizikového chování na této ZŠ? zajímá mě a pravidelně sleduji informace na webu zajímá mě, ale nesleduji informace mám informace od svého dítěte, co se ve škole koná k prevenci nezajímá mě, budu se zajímat, až to bude mé dítě potřebovat ( 0%) vyhledávám si informace na netu nezávisle na webu školy 18% 0%

Co podle vás trápí vaše dítě ve vztahu k ostatním spolužákům školy? 45% 32% 24% 13% netrápí ho nic nevím vztahy ke spolužákům nadávky, provokace a lhaní útoky spolužáků jiné ( ničení pomůcek ….)

Považujete školu za bezpečné místo pro vaše děti? 58% 40% 2%2%

Kterou oblast prevence považujete za nejdůležitější? 61% 47% 9%

Na co by se škola měla dle vás v prevenci zaměřit ?

Využíváte čas, který má k dispozici výchovný poradce a preventista pro rodiče?

Přivítali byste besedu či přednášku pro rodiče. Popřípadě pravidelné besedy v časovém rozmezí 3 měsíců i kdyby byly placené ?

Máte zájem se zapojit do preventivních aktivit školy?

Prevenci na škole hodnotím jako?. 25% 37% 3%