C) Slovní úlohy o pohybu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
Advertisements

Slovní úlohy o pohybu.
Slovní úlohy o pohybu doháněcí
2 MECHANIKA 2.1 Kinematika popisuje pohyb.
Slovní úlohy o pohybu střetávací
nerovnoměrného pohybu tělesa
Slovní úlohy o pohybu Varianta 2: Pohyby stejným směrem.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Slovní úlohy o pohybu II.
Slovní úlohy o pohybu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 1
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Slovní úlohy O pohybu 2.
Slovní úloha o pohybu Zadání příkladu: V 6 hodin 40 minut vyplul z přístavu parník plující průměrnou rychlostí 12 . Přesně v 10 hodin za ním vyplul motorový.
Relativnost pohybu 1. díl Autor: Ing. Jiřina Ovčarová 2011.
2 MECHANIKA 2.1 Kinematika popisuje pohyb.
Slovní úlohy o pohybu Autor: Vladislava Hurajová.
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Slovní úlohy o pohybu Varianta 1: Pohyby proti sobě (1. část)
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
VY_32_INOVACE_07/3/17_Aplikační úlohy
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Slovní úlohy o pohybu Varianta 1: Pohyby proti sobě (2. část)
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 2
Rychlost rovnoměrného pohybu
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Vysoká rychlost největším zabijákem Při každé padesáté nehodě, kterou způsobí řidič „závodník“, zemře jeden člověk. V roce 2008 tak zahynulo 432 lidí,
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
C) Slovní úlohy o pohybu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Rychlost nerovnoměrného pohybu tělesa (průměrná rychlost)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Rychlost rovnoměrného pohybu
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – soustava rovnic 6 VY_42_INOVACE_36 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Slovní úlohy o pohybu Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
1 Slovní úlohy o pohybu úvod Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
1 Pohybové úlohy 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným ústavem.
1 Pohybové úlohy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným ústavem.
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_20_Slovní úlohy o pohybu Téma:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_Pel_II_18 Soustavy rovnic – slovní úlohy6
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Slovní úlohy o pohybu 2 postup na konkrétním příkladu
Slovní úlohy o pohybu Pohyby proti sobě s časovým posunem.
Ing. Ladislav Mišík FUNKCE 9. únor 2013
Základní škola Čelákovice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Rychlost a dráha rovnoměrného pohybu. Vypracoval: Lukáš Karlík
Průměrná rychlost ZŠ Velké Březno.
Autor: Ing. Jitka Michálková
Slovní úlohy o pohybu IV. (2 úlohy)
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Pohybové úlohy 3 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Slovní úlohy o pohybu.
Pohybové úlohy 3 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Pohybové úlohy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Slovní úlohy o pohybu.
FYZIKA 2.B 9. hodina.
Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování
Slovní úlohy o pohybu Varianta 2: Pohyby stejným směrem.
Transkript prezentace:

C) Slovní úlohy o pohybu 2) Za sebou

Tahač s těžkým nákladem vyjel po silnici z místa B průměrnou rychlostí 20 km/h. Za dvě hodiny za ním vyjel se vzkazem pro řidiče tahače motocykl průměrnou rychlostí 70 km/h. Kdy a jak daleko od místa B motocykl dohoní tahač? Které z vozidel je na trase kratší čas a které delší čas? Jak to lze vyjádřit matematicky? Jak můžeme označit dráhu, kterou ujel motocykl až do místa setkání? Jak můžeme označit dráhu, kterou ujel tahač až do místa setkání? Jaký je vztah mezi časem tahače a motocyklu? Jaký platí vztah mezi dráhami s1 a s2 ? s1 místo setkání v1=20 km/h T t (h) s1 = s2 B M t-2 (h) v2=70 km/h s2

s= v * t s1 = s2 v1 . t = v2 . (t-2) 20 t = 70 . (t-2) jeho rychlost * jeho čas jeho rychlost * jeho čas v1 . t = v2 . (t-2) 20 t = 70 . (t-2) 20 t = 70 t – 140 20 t – 70 t = -140 - 50 t = -140 / :(-50) t = 2,8 h Jaký je vzorec pro výpočet dráhy? s= v * t (tahač)

Ověření: