Vodní mlýn s českým mlecím složením

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zelená energie Proudění v lopatkových mřížích
Advertisements

s dopravní infrastrukturou
Systémovým řešením z jedné ruky nabízí
SVISLÉ SPODNÍ FRÉZKY.
Zadání ročníkových prací třída L3 2005/2006. Co musí zadání splňovat Téma i okrajově se dotýkající Informačních a komunikačních technologií Téma i okrajově.
Řemenový dopravník Prezentace pro Den strojařů
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Maturitní DLOUHODOBÁ PRÁCE
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
S á d r a Autor: Alena Švejková.
Strojírenství Stavba a provoz strojů Kinematické mechanizmy (ST41)
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Co vše nám může tvořit počítačovou sestavu
Využití programu Inventor pro e-learningovou výuku předmětu Technické kreslení Pavel Velčovský.
Klikový mechanizmus, demontáže a montáže
Tvo ř te historii. CAD a Data Management VIII. ročník konference Autodesk Academia FÓRUM listopad 2008 Ing.Radomír Žvak DAGIS a.s.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
Vodní energie Aleš Sekal.
Třídění rozemletých surovin Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorBc. Magda Sudková Název šablonyIII/2.
Mletí Název školy Střední odborná škola Luhačovice
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Geoinformační technologie Geografické informační systémy (GIS) Výukový materiál pro gymnázia a ostatní střední školy © Gymnázium, Praha 6, Nad Alejí 1952.
ČÁSTI AMP – TLUMENÍ A ULOŽENÍ
Finanční náročnost instalace miniturbínky
Autor:Blanka Štrublová Zpracováno: Ročník (obor):1.CU H/01 Cukrář Tematická oblast:Těsta Předmět:Technologie Anotace:Výukový materiál slouží.
Databáze Lokální systémy a SQL servery VY_32_INOVACE_7B10.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Vnitřní stavba Země Jan Dušek.

GIS systémy a ArcGIS Engine
IEC 61850: Soubor norem pro komunikaci v energetice
Všestranně využitelný stroj
Číslo : VY_32_ INOVACE_ TEC_489 Vzdělávací obor: Cukrář H/01
VY_32_INOVACE_35_14 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Řetězová dlabačka Název školy
SK1 – Tolerance U12113 © Pospíchal 2006.
Vrtací dlabačka Název školy
Spodní svislá frézka Název školy
VODNÍ MLÝN. Vodní (kolový) mlýn je mlýn, poháněný proudem vody. Energie proudící vody je přenášena na hřídel prostřednictvím vodního kola. Starověký vynález,
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Elektrárny Zbožíznalství 1. ročník Elektrárny - rozeznáváme: 1. tepelné elektrárny 2. vodní elektrárny 3. jaderné elektrárny.
Konstrukce zážehových a vznětových motorů Konstrukce zážehových a vznětových motorů OB21-OP-STROJ-SMV-JEŘ-U
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT1 Vytvořeno:2. 7.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV59 Název školy.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Ing. Zatloukal Martin Název prezentace (DUMu): 3. Seznámení s programem Autodesk „Inventor“ – CAD Název sady: CNC.
STŘEDN Í ODBORN Á Š KOLA A STŘEDN Í ODBORN É UČILI Š TĚ MĚSTEC KR Á LOV É T.G. MASARYKA 4 Sada číslo 13.
Hřídele VY_32_INOVACE_31_ 621
Cukrářské technologie – pevná těsta a linecké těsto třené
Variabilní rozvod BMV Valvetronic
Sada číslo 13 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Finanční náročnost instalace miniturbínky
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Speciální technologie 3. ročník - kuchař
Vazba na Operační programy
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Větrné mlýny na Slovácku
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Stavební právo.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Život Slovanů VY_32_INOVACE_2_DĚJEPIS_6_ŽIVOT SLOVANŮ
Ploché střechy dvouplášťové
Transkript prezentace:

Vodní mlýn s českým mlecím složením Model byl vytvořen v programu Autodesk Inventor 2011, celá sestava obsahuje 2170 součástí Alois OBŠEL SPŠS Olomouc

Digitální model mlýna Využití: - školství - památková péče - odborné rekonstrukce

Vodní mlýn v Hoslovicích - nejstarší dochovaný mlýn na našem území - dendrologické datování do roku 1569 - od roku 2005 prochází rozsáhlou rekonstrukcí

Tvorba vodního kola na horní vodu

Uložení vodního kola a převody

Hranice mlýna slouží k nesení spodního mlecího kamene ležáku umožňuje lehčení mlecího kamene

Lehčení mlecího kamene kvůli technologii mletí je potřeba měnit mezeru mezi oběma mlecími kameny

Mlecí kameny Běhoun Ležák - otáčí se horní mlecí kámen otvor pro kypřici, která ním otáčí Ležák - leží na hranici spodní mlecí kámen otvor kuželici a kuželíky vymezující polohu hřídele

Mlecí zařízení u českého složení se jedna dávka pšenice mlela i 5x vybaveno automatickým signalizačním zařízením mlecí zařízení tvoří vačkový mechanismus, který zajišťuje plynulé sypání meliva melivo procházelo otvorem mezi kameny

Pytlování - slouží k vysévání již hotové mouky přes moučný pytel

Žejbrování zbytky, které nepropadnou vyséváním moučného pytle se dále třídí na mechanickém sítu žejbru

Děkuji vám za pozornost Alois OBŠEL (a.obsel@seznam.cz) SPŠS Olomouc