Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

diskomfort cestujících
Oprava vozovky silnice II/468 (ulice 1. máje, Jablunkovská) termín: 24
Statutární město Mladá Boleslav
studie regenerace sídliště Na Rozhledně - Chrudim
Geotechnický průzkum Vít Černý.
Výkonové zpoplatnění v ČR aktuální stav
PROBLEMATIKA ŘEŠENÍ JIHOVÝCHODNÍ ČÁSTI SILNIČNÍHO OKRUHU KOLEM PRAHY
Rekonstrukce severních mostů
Tisková konference MD a SŽDC
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Stavební akce 2013 Města Benešov nad Ploučnicí stav k
Dopravní infrastruktura v České republice Den dopravy 2008 Alfred Brunclík.
Škroupovo náměstí – podzemní garáže na místě parku?
Deset let inovační politiky Jihomoravského kraje Rámec konkurenceschopnosti města Ostravy 24. leden 2012 Petr Chládek.
Zábřeh, cyklostezka na opuštěném tělese dráhy
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
 motivace žáků studovat tyto obory na středních školách  podpora řemeslné zručnosti dětí.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Vliv konceptu zelených budov na provozní fázi výstavbového projektu Ing. Jiří Dobiáš LEED AP.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
DOPRAVA A ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
JUDr. Radim Boháč, Ph.D. 22. května IFA. 1. Příjmové daně 2. Věcný záměr nového zákona o daních z příjmů 3. Nový zákon o daních z příjmů (NZDP)
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Jak dál? DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak
CYKLISTICKÁ INFRASTRUKTURA Jaroslav Martinek Central MeetBike.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
XI. jarní konference energetických manažerů Problémy ČR v kontextu evropského trhu s energiemi (Bezpečnost a dostupnost dodávek energií v ČR a EU) Vliv.
Letní údržba silnic Pardubického kraje. 2 LETNÍ ÚDRŽBA SILNIC BĚŽNÁ ÚDRŽBA SILNIC (OPRAVY POVRCHŮ) DOPRAVNÍ ZNAČENÍ BEZPEČNOSTNÍ ZAŘÍZENÍ MOSTY SILNIČNÍ.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
DOPADY ZPROVOZNĚNÍ MĚSTSKÉHO OKRUHU NA INTENZITY AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY LISTOPAD 2005.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Čistá mobilita, elektromobilita Ing. Luděk Sosna, Ph.D. ředitel odboru Strategie ELEKTROMOBILITA ve veřejné dopravě, Praha,
Nový městský stadion Vítkovice Statutární město Ostrava Odbor ekonomického rozvoje.
PROJEKT: Svět v pohybu Dopravní sledování. Podpora Dopravní sledování v obci Semice Téma Zjistit stav dopravního zatížení obce Účel Policie ČR.
1 Dotační řízení 2015 Středočeské fondy. 2 1.Základní informace pro žadatele 2.Struktura dotačních titulů Tematické zadání Rozpočty Středočeských.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Řešení veřejné dopravy v oblasti spořilova
Vnějšího prostředí Marián Vávra Ekonomické modelování.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Rozčlenění nákladů na výstavbu FTTH sítí
Výměna řidičských průkazů Tisková konference Ministerstvo dopravy České republiky Ing. Ivo Vykydal, náměstek ministra dopravy.
R1 510 Satalice – Běchovice, oprava vozovky
Modernizace záp. části ŽST.
Vibroakustická diagnostika
Řešení dopravy v oblasti Spořilova 7 / 2014
Doprava a životní prostředí
Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření Tisková konference primátora hl. m. Prahy Pavla Béma a 1. náměstka primátora.
PRAŽSKÝ OKRUH.
Transkript prezentace:

Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy Memorandum o spolupráci v oblasti dopravy Návrh řešení tranzitní nákladní dopravy v oblasti Spořilova Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy

Memorandum o spolupráci v oblasti dopravy Podepsáno 5.4.2012 ministrem dopravy a primátorem hlavního města Prahy Cílem je řešení problematické dopravní situace v Praze V květnu 2012 zpracovala pracovní komise pod memorandem následující návrhy opatření ke zmírnění negativních dopadů tranzitní nákladní dopravy

Celková plánovaná podoba Pražského okruhu.

zprovozněna část Pražského okruhu stavby 512, 513, 514 20.9.2010 zprovozněna část Pražského okruhu stavby 512, 513, 514 Informace o termínu otevření částí 512, 513, 514 dne 20.9.2010

… animace – přiblížení na zájmovou oblast

… animace – přiblížení na zájmovou oblast

dostavba Pražského okruhu stavba 511 Maximální priorita dostavba Pražského okruhu stavba 511 Hlavní priorita – dostavba 511 okruhu

přes Spořilovskou ulici Současný stav (06 – 22 hod) R10, D11 <-> D1, D5 přes Spořilovskou ulici Současná trasa tranzitní nákladní dopravy R10, D11 ve směru D1, D5 a zpět (zákaz vjezdu nákladních vozidel na Jižní spojku od ulice 5. května směr Barrandovský most), od otevření okruhu je Spořilovská zatížená relací R7, R6, D5, R4 <-> D11, R10, D8

přes Spořilovskou a Jižní spojku Současný stav (22 – 06 hod) R10, D11 <-> D1, D5 přes Spořilovskou a Jižní spojku Noční vedení dopravy – kompromisní řešení – v noci je možné využití „myší díry“ na Barrandovském mostě k najetí nákladních vozidel na Strakonickou a dále na okruhu a R4

kritický úsek – Spořilovská Současný stav (06 – 22 hod) kritický úsek – Spořilovská Vyznačení kritického místa

1 6 3 2 5 4 Etapa II. Etapa I. Etapa III. Současný stav (06 – 22 hod) kritický úsek – Spořilovská navrhovaná opatření Vyznačení etap a kroků k řešení situace v kritickém bodě.

Opatření v ulicích Na Chodovci, Senohrabská Etapa I. – KROK 1 snížení nejvyšší dovolené rychlosti na 30 km/h v ulicích Senohrabská a Na Chodovci zvýšení plynulosti dopravy a snížení hlučnosti Termín: 06/2012 1 popis řešení

Opatření v ulicích Na Chodovci, Senohrabská 30 < 50 1 animace znázorňující vliv snížení rychlosti na snížení hluku (při předpokladu minimálního provozu nákladních vozidel)

Opatření v ulici Spořilovská Etapa I. – KROK 2 Výsadba zeleně na horních hranách zářezu ulice Spořilovské zachycení pevných částic a snížení hluku Termín: 06/2012 (dle dendrologického posouzení) 2 popis řešení

Opatření v oblasti křížení Jižní spojky a 5. května Etapa II. – KROK 3 Vybudování vratné rampy (Jižní spojka x 5. května) převedení TND z východní části Prahy směrem k D1 mimo Spořilovskou ulici silně zatížený průpletový úsek v současnosti nelze využít v době dopravní špičky Termín: 06/2012 – 06/2013 3 popis řešení

Opatření v oblasti křížení Jižní spojky a 5. května Etapa II. – KROK 4 Oprava mostu stávající vratné rampy mezi ul. Jižní spojka a 5. května rozdělení dopravního proudu (TND do 22 tun na stávající rampu a TND nad 22 tun na novou rampu) Termín: 07/2012 – 06/2013 popis řešení 4

Etapa II. – KROK 3 + 4 Snížení intenzity vozidel nad 12t o 50% ve Spořilovské ulici 20% TNV 10% TNV …animace… vysvětlení vlivu realizace opatření 3 a 4, která přinesou snížení počtu nákladních vozidel o 50%. Pro takový případ je dále ilustrováno minimální snížení úrovně hluku o 1,6 dB díky snížení podílu nákladních vozidel v dopravním proudu.

Etapa II. – KROK 3 + 4 Snížení intenzity vozidel nad 12t o 50% ve Spořilovské ulici snížení hluku o 1,6 dB následné měření dopadů realizovaných opatření případná realizace III. etapy (kroky 5, 6) Po provedení kroků 1 – 4 bude realizováno ověřovací měření hluku a pokud nedojde ke snížení, pak bude přistoupeno k realizaci kroků 5 a 6

Opatření v ulici Spořilovská Etapa III. – KROK 5 Protihluková úprava povrchu vozovky ul. Spořilovské ve směru od D1 do východní části Prahy snížení hluku – o 4 až 6 dB Termín: 09/2013 – 10/2013 5 popis řešení

Opatření v ulicích Na Chodovci, Senohrabská Etapa III. – KROK 6 Protihluková úprava povrchu vozovky ul. Senohrabská a Na Chodovci (v případě nedostatečné redukce hluku snížením rychlosti) snížení hluku – o 4 až 6 dB Termín: 2013 popis řešení 6

Opatření v ulicích Na Chodovci, Senohrabská Etapa III. – KROK 6 Protihluková úprava povrchu vozovky ul. Senohrabská a Na Chodovci (v případě nedostatečné redukce hluku snížením rychlosti) snížení hluku – o 4 až 6 dB Termín: 2013 následné měření dopadů realizovaných opatření případná realizace omezení vjezdu nákladních vozidel do Prahy (po vybudování adekvátních odstavných ploch a související infrastruktury) Po provedení kroků 5 a 6 bude realizováno ověřovací měření hluku a pokud nedojde ke snížení, pak bude přistoupeno k omezení nákladní dopravy – nutné je vybudování odstavných parkovišť a související infrastruktury. 6

REKAPITULACE 1. Snížení rychlosti – Senohrabská, Na Chodovci snížení hluku o 2,4 dB 2. Vysázení zeleně v ulici Spořilovské redukce hluku a emisí 3. Výstavba vratné rampy Jižní spojka x 5. května + 4. Oprava mostu na vratné rampě Jižní spojka x 5. května redukce nákladní dopravy o 50% v ulici Spořilovské => snížení hluku o 1,6 dB 5. Protihlukový povrch vozovky ve Spořilovské ulici redukce hluku o 4 – 6 dB 6. Protihlukový povrch v ul. Senohrabská, Na Chodovci Rekapitulace

DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST .