Webový systém pro příjem požadavků a řešení úkolů s modulem HelpDesk.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JIP / KAAS / ZR aneb „Co budeme dělat
Advertisements

Software Development Conference 2007 Vztah dodavatele a odběratele Zdeněk Borůvka.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Microsoft Dynamics NAV poskytuje řešení pro středně velké organizace, kterým zjednodušuje a urychluje konkrétní business procesy. Systém Microsoft Dynymics.
Radek Nebeský, TNS / Kernun Security Notes / Praha 11. října 2012
Jan Zmátlík / Petr Pošvic / Martin Rendl
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Nabídka personálních služeb
© 2003 FSS, spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.1 e - Insurance Management System Financial Support Services Struktura systému.
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor,
Management telekomunikačních systémů
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Petr Šetka, MVP Exchange, MCSE:Messaging, MCT Windows Small Business Server 2003 R2.
Představujeme službu Samepage
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
ESTUP – Elektronické STUdentské Práce, Martin Pešava 2006, Brno Systémy pro zpřístupňování VŠKP: zkušenosti, možnosti, nabídky, potřeby... Systém pro eVŠKP.
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
Informační systémy Tomáš Maděra.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Tomáš Janda
8. dubna 2013ISSS - Portál interních identit, Z. Motl1 Portál interních identit jako nadstavba identity managementu Mgr. Boleslav Bobčík, T-Systems Czech.
JIRA školení.
Serials Solutions – další krok k rozvoji informačních e-služeb knihoven ČVUT Ilona Trtíková Bibliotheca academica – Cíle a perspektivy vysokoškolských.
On-line řešení Vašich tiskovin. Dnešní trendy v produkci dokumentů  Kratší životní cyklus dokumentů  Menší tiskové objemy ale více druhů  Krátké dodací.
Krajský rok informatiky České Budějovice 26. –
4. Lekce Dílčí procesy funkčního testování
Mgr. Rostislav Krušinský VĚDECKÁ KNIHOVNA V OLOMOUCI Služba EOD - Elektronické knihy na objednávku.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
Uvodni strana. Řešitelský tým Vedoucí pracovník Roman Čapek Řadoví zaměstnanci Petr Kotál Bohumír Baier
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Realizační tým ICZ duben 2005
organizační struktury Implementace EOS III na Olomouckém kraji Pro:Krajský rok informatiky 2005 Autor:Jan Kadlec Datum:
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
KL Free IS Informační systém pro regionální síť KLfree.net.
INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2008 © Copyright IBM Corporation 2008 Správa obsahu v podání IBM 7. – 8. dubna 2008 ibm.com/cz/public Daniel Beneš.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Integrovaný regionální knihovní systém 3. generace Ing. Petr Štefan, Kp-sys s.r.o. Pardubice.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
Global network of innovation Identity a Access Management v heterogenním prostředí Marta Vohnoutová 19. dubna 2015.
Miroslav Skokan IT Security Consultant
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Protálová řešení Příklady reálných nasazení Tomáš Kutěj System Engineer Microsoft.
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
Helios Orange - Implementace systému
COMIN 21. zasedání Smíšené pracovní skupiny Praha P3K.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
GILDA - software pro zadavatele veřejných zakázek Veřejné zakázky měst a obcí Květen 2011, Ostrava.
„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426.
as4u advanced system for you
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Nástroje pro manažerské řízení vývoje
Projekt studentů oboru Informatika
Městská část Praha 6 Postup příprav GDPR Ing. Jan Holický, MBA
Helpdesk a jeho využití na KrÚ Vysočina
Informační systémy podnikové systémy CRM
Nadpis prezentace DRMS - ZoKB
Transkript prezentace:

Webový systém pro příjem požadavků a řešení úkolů s modulem HelpDesk

Agenda •Obecný princip správy požadavků v TaskPoolu •TaskPool detailně •Modul HelpDesk detailně •Přínosy pro zákazníka •Průběh implementace •Výroba a distribuce •Reference

Současná komunikace ZADAVATELÉ/KLIENTI ŘEŠITELÉ/PROJEKTOVÝ TÝM ? ? nespolehlivá PŘEKONANÁ nepřehledná neefektivní Termíny? Jistota doručení? Priority? Delegování skupině? Vývoj požadavku?

Řízená komunikace s využitím TaskPoolu  efektivní  centralizovaná  řízená  přehledná ŘEŠITELÉ ZADAVATELÉ/KLIENTI modulframework

TaskPool a modul HelpDesk •TaskPool - zlepší komunikaci nad Vašimi požadavky v různých oblastech firemních procesů o task management o incident / change management (ISO) o revize dokumentace, příprava smluv o bugfixing, apod. •Modul HelpDesk - spolu s TaskPoolem zajistí sofistikované řízení helpdeskových požadavků, jako jsou incidenty, dotazy, náměty, metodické pokyny anebo informace o produktech a službách.

Objasnění použitých termínů •Task – jednotlivý úkol, požadavek, ticket •Pool – oblast pro tasky stejného typu o Typické příklady poolů: •Servisní požadavky •Obchod – zakázky •Interní úkoly •Marketing •Programátoři – vývoj a další … •Helpdesk – webové plně konfigurovatelné rozhraní pro zadávání požadavků

Přehledné pracoviště podpůrného týmu Seznam požadavků v daném poolu Přepínání filtrů a poolů Filtr podle čísla tasku nebo fultextový filtr Základní statistiky uživatele Počet tasků na obrazovce, procházení mezi stránkami

Na první pohled viditelný stav požadavků Stav, číslo a název tasku Popis tasku - zadání Termín a zadavatel Požadavek je zpožděn Odpovědný řešitel Výpis historie komunikace a události každého tasku na první pohled Požadavek je převzat Globální číslo tasku (unikátní)

Rolemi řízený přístup k informacím a akcím Rolím umožňujete provádět: •Akce - Co mohou s požadavkem dělat •Jaká pole (informace) požadavku mohou vidět •Jaká pole požadavku mohou měnit Pozn. Pro každý pool lze definovat konkrétní uživatele do různých rolí nebo jej do poolu ani nevpustit Přístup k akcím dle role Příklad definice Dynamických polí pro požadavky v tomto poolu a rolemi řízený přístup k nim

Způsob práce s požadavky •K požadavku můžete v každém kroku připojit komentář, soubor a nebo provést jinou akci •Práva k akcím jsou konfigurovatelná v závislosti na o rolích o a na stavu, ve kterém požadavek je Přidělte úkol a nastavte/změň te mu termín splnění S využitím dynamických polí si vytvořte libovolné akce a dejte k nim práva rolím dle uvážení Změňte prioritu Změňte stav Vložte komentář, který neuvidí druhá strana…

Dynamická pole •Vytvořte si vlastní pole ve formuláři požadavku •Definujte práva pro úpravu dynamických polí 1) Definice listboxu ve 3 jazycích 2) Definice hodnot listboxu 3) Výsledek pro uživatele v konkrétním poolu

Dynamické filtry •Nadefinujte si vlastní filtry nad požadavky skutečně flexibilně, např.: •Vypiš požadavky z poolu X a Y, kde jsem řešitelem, priorita je 1 a termín vyprší zítra •Vypiš požadavky řešitele X, které jsou zpožděné •Vypiš požadavky ve stavu Z, kde je A zadavatelem a já řešitelem •V dynamických filtrech můžete použít veškeré vlastnosti požadavku včetně vámi nadefinovaných dynamických polí Vytvořte, pojmenujte a uložte si vlastní filtry Mezi filtry se můžete jednoduše přepínat

Další užitečné funkce •Skryté komentáře (druhá strana vidí vaše komentáře dle vašeho rozhodnutí) •Volitelné cykly workflow (separátně pro každý pool):  Vyjednávání podmínek (např. změna termínu, ceny realizace), Kontrola/vrácení požadavku, Potvrzení/vrácení požadavku •Volitelné stavy workflow (separátně pro každý pool):  Povolit realizaci požadavku, Převzít k realizaci, Čekání na informaci, Vyfakturován,… •Plně konfigurovatelné priority tasku (separátně pro každý pool):  Filtrování dle priorit  Vlastní definovatelné priority pro jednotlivé pooly (např. critical, high, medium, low)  Definovatelná práva k editaci/zobrazování priority

TaskPool – shrnutí •Seznámili jste se s funkčnostmi systému TaskPool – nyní budete moci řídit různé požadavky: o Úkoly (liniové, projektové) o Dotazy (zákazníci, produkty, metodická podpora) o Problémy, incidenty (ISO, projekty, IT) o Obchodní oblast (poptávky, zakázky, podpora jiných oddělení) o Připomínky (dokumenty, produkty) apod. •Nyní Vás seznámíme s nadstavbou TaskPoolu - modulem HelpDesk, který Vám umožní: o Zapojit do systému řádově více uživatelů (zadavatelů) bez vytváření účtů v systému a nákupu uživatelských licencí. o Vytváří plně konfigurovatelné GUI pro uživatele

Princip modulu HelpDesk • analýza • zpracování • • www-formuláře ZADAVATELÉ/KLIENTI ŘEŠITELÉ/PROJ. TÝM 1. notifikace 2. www-rozhraní Zadání požadavku:Sledování stavu požadavku zadavatele:

Místo modulu HelpDesk v řešení •Požadavky zadavatelů z www formulářů nebo ů jsou zpracovány modulem HelpDesk a předány do TaskPoolu k řešení podpůrným týmem •Podpůrný tým zpracovává požadavky v TaskPoolu a poskytuje je zpět HelpDesk modulu, který zajistí komunikaci s žadateli modulframework

Vstupní www formuláře pro žadatele •Nadefinujete si v HelpDesk modulu vstupní formuláře pro zadávání požadavků podle vašich potřeb (vzhled, obsah a strukturu). Nakonfigurujte si vlastní formuláře pro sběr požadavků Formuláře umistěte v rámci vašeho webu na intra/extra/internetu

Sumarizace To byly rozšiřující možnosti HelpDesk modulu •TaskPool = řešení pro správu úkolů v týmu, incidentů, problémů, změn, připomínek •TaskPool + HelpDesk modul = flexibilní řešení pro helpdesk, produktovou podporu, metodickou podporu, apod.

Přínosy pro Vás o TaskPool je FLEXIBILNÍ (široce konfigurovatelný vlastními silami bez programování) o TaskPool je UNIVERZÁLNÍ (použijte pro taskmanagement, helpdesk, bugfixing, revize, projekty,… to vše díky flexibilitě) o Neustálý řízený rozvoj Vašeho řešení (upgrady s implementací know-how trhu) o Jeden systém, jedno uživatelské rozhraní pro různé aplikační oblasti (taskmanagement, bugtracking, issuelog, helpdesk,…) o Rychlé nasazení (dny) díky jednoduchosti a uživatelské přívětivosti o Customizace systému dle požadavků zákazníka o Výborná cena a jednoduché licencování (neomezený počet žadatelů o podporu a neomezený počet poolů) o Lokální podpora systému přímo výrobcem

Průběh implementace

Výroba a distribuce • výroba systému, vývoj a implementace u zákazníka • prodej systému

Výběr z referencí

Kam se obrátit TaskPool u Vás nasadíme v řádu dnů, neváhejte nás kontaktovat! Pavel Novák Sales consultant mobil: Tomáš Tintěra Manager

Dotazy a poděkování Rád zodpovím dotazy nebo připomínky … … děkuji za Vaši pozornost.