Život vězňů v koncentračním táboře

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Procenta Výpočet procentové části
Advertisements

Projekt č. CZ /5.1.01/ Nové formy péče o děti v České republice.
Ježíšův dar lidstvu (Z pohledu vědy) Ježišová smrť Z pohľadu vedy.
Léčba křečových žil metodou ASVAL
Židé za 2.světové války….
Ekologický seminá ř (7.ro č ník + 6.A) Hledání bod ů Kolumba (
SEZÓNA 2012/2013. TRÉNINKOVÉ JEDNOTKY  POČET TJ: 109  V MINUTÁCH: 8175  V HODINÁCH: 136,25  V DNECH: 5,67.
Za jednoho chladného rána se zastavil jeden mladík v metru ve Washingtonu a za č al hrát na housle. B ě hem 45 minut zahrál 6 skladeb. Odhaduje se že.
Za jednoho chladného rána se zastavil jeden mladík v metru ve Washingtonu a za č al hrát na housle. B ě hem 45 minut zahrál 6 skladeb, všechny od Bacha.
Byl jednou jeden človíček a cítil se strašně sám a nechtěl žít.
Osvětim (Auschwitz).
Osvětim(Auschwitz) ( )
Auschwitz-Birkenau (Osvětim)
… snad nejv ě tší a nejzachovalejší akvadukt z dob staro ř ímského císa ř ství.
Nu 9/15-23 V den, kdy byl Příbytek postaven, přikryl Příbytek při Stanu svědectví oblak. Od večera do rána pak spočíval nad Příbytkem.
Kdo chce být milionářem ?
Celá čísla Zapiš celá čísla, která jsou mezi: a) -8 a -5 d) -3 a 4
Očísluj dopisy násobky čísla 2
VILLA REAL DE SANTO ANTONIO Portugalsko Cesta: - odjezd z LBC 14:00 (autobusem) -p ř íjezd do Prahy 15:10 - odjezd z Prahy v 17:15 vlakem,
Postupný poměr – příklady
Dosazování číselných hodnot do vzorců
Jsou v ž ivot ě chvíle, kdy nám p ř ítomnost druhého velmi chybí, a stále by jsme jej cht ě li mít p ř i sob ě.
DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: interaktivní VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Dějepis
FACEBOOK Fenomén 21. století Vypracoval: Daniel Mrkvica
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Nicholas Winton.
Nicolas Winton.
Na pozvání Ani č ky a Stanislava jsme p ř ijali pozvání na kávu. Já jsem to trochu cht ě l, protože jsem se tam nedávno krátce zastavil a vid ě l tu nádhernou.
Krátce z historie Nejprve se na vyvýšených místech zapalovaly velké ohně na ochranu před zlými duchy a démony. Teprve později se začala pálit smolná košťata,
Holocaust českých Židů a Romů
P ř íru č ka TRP Ě LIVOSTI Hudba: Songbird – Barbara Streisand.
-Dalším hr ů zostrašným místem je práv ě „uli č ka smrti“ -Pro č zrovna „uli č ka smrti“? -Šlo o to, ž e z podzemní místnosti vyšla nap ř. č ty řč.
HOLOCAUST Dějepis Radim Liška 6.A.
HOLOKAUST Zdravotní pomůcky...
Terezín (1941 – 1945).
Objem krychle, kvádr - úvod
Cíle Metody a techniky Testování obalu. Cílem výzkumu obalu je zjistit: Aspekty užívání Vnímání obalu (identifika č ní síla) Nápadnost (rozlišovací síla)
KT Osvětim fotografické album Foto: Pavel Verner.
 Co je strategie? Dlouhodobý plán č inností zam ěř ený na dosa ž ení cíle Z ř eckého „strategos“ – generál - vedení  Rozdíl mezi strategií a taktikou?
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_686.
Rodina byla nepohostinná a odmítla anděly nechat v místnosti pro hosty
Poslední cesta vede k nám! POH Ř EBNÍ SLUŽBA Poh ř ební služba Hálkova 42 Jihlava- Helenín
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Dobrodru ž ství za č alo a my jsme se poprvé podívali na hotel Mosta ř, kde jsme m ě li bydlet celé t ř i dny.
CHUDOBA.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ZLOČINY PROTI LIDSKOSTI
Terezín Autorem práce, pokud není uvedeno jinak, je Mgr. Marie Toncrová 1.
Koncentrační tábory Miloš Bečvář.
Šárka Nová a Lenka Petráková
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
DRUHÁ SVĚTOVÁ VÁLKA (XI. ČÁST) Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr.
Magen – Davidova hvězda – symbol židovství
Plánování hodiny pozpátku Text: Ivan Klíma, Jak daleko je slunce Příprava hodiny literární výchovy pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ A. Studentka vyhledá text.
Napadení Sovětského svazu. Balkánské tažení Po neúspěšném dobytí VB se Hitler obrátil na Balkánský poloostrov V dubnu 1941byla dobita Jugoslávie a později.
Zuby Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_10_Chrup Vytvo ř eno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
VY_32_INOVACE_Lul_II_17 Osvětim II. Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Holocaust Autor: Mgr. Pavla Rosyvková Datum: Březen 2012 Předmět: Dějepis Cílová skupina: 9. ročník.
 Pojmy  Holocaust- Vyhlazování židovského národa  Genocida- vyhlazování celé nebo části rasové nebo náboženské skupiny  Šoa- židovské označení pro.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Bc. Michael RADIMERSKÝ Název materiálu: VY_32_INOVACE_1_32_ OPAKOVACÍ TEST – DRUHÁ SVĚTOVÁ VÁLKA.
Židé v protektorátu  na počátku protektorátu platí v ČSR platí norimberské rasové zákony  Češi nejsou árijci = povoleny smíšené sňatky  děti do transportu.
ZLOČINY PROTI LIDSKOSTI ZA II.SVĚTOVÉ VÁLKY.  genocida= systematické a cílené vyvražďování celých národů: Romové, Židé, národy Pobaltí(= vraždili je.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0201_OSOBNÍ R. Téma: FG_OSOBNÍ ROZPOČET Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PROTEKTORÁT ČECHY A MORAVA
VY_32_INOVACE_Lul_II_18 Osvětim - Březinka
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Předmět: Dějepis Ročník: 9.
Transkript prezentace:

Život vězňů v koncentračním táboře vytvořili: Lukáš Tavali Jakub jiskra Karel Pavlas Život vězňů v koncentračním táboře

Deportace do KT. Vězně převáželi do koncentračních táborů v dřevěných vagonech. Vězni jeli 3 dny ve vagonech ve strašlivých podmínkách. Ve vagonech měli jen jeden záchod, který putoval mezi lidmi.

Jak se cítili vězni v koncentračním táboře Byli utiskováni a nebyla skoro žádná hygiena. Měli málo prostoru Byli unaveni z nucené práce a dostávali málo jídla, které bylo odporné. Měli různé nemoci např.: tyfus, spálu, žloutenku, encefalitidu.

Podmínky vězňů v KT. Nemohli si s sebou brát žádné peníze ani jiné cennosti. Mohli si s sebou vzít 50 kg svých osobních věcí, které by se vešly do jednoho zavazadla. A stejně jim byly věci odebrány.

Výživa vězňů ¾ chleba na 3 dny, 3-4 brambory většinou už nahnilé, hořčicová omáčka

Pokusy na vězních Pokusy na vězních prováděl Dr. Josef Mengele. Byly to brutální operace se strašnými následky.

Popravy vězňů Poslali je do plynových komor nebo je zastřelili a pak je spálili. Nebo vězně poslali ven na mráz a polili ho vodou a nechali ho tak do rána. Většinou to nepřežil.

TZV.: ČERNÁ ZEĎ Zde Němci stříleli vězně, kdy se jim zachtělo.

Co se dělo s vězni po zavraždění Mrtvoly vozili do velkých jam a pak je zahrabávali, aby zahladili stopy. Malé děti pálili za živa a pokud to přežily, tak je hodili do hluboké jámy.

Útěky z Osvětimi Národnost Muži Ženy Celkem Poláci 386 10 396 Rusové 164 15 179 Romové 36 2 38 Němci 22 9 31 Češi 19 4 23 Rakušané Židé 112 3 115

Oběti různých národností Počet mrtvých Židé 5,9 milionů Sovětští váleční zajatci 2- 3 miliony Poláci 1,8- 2 miliony Romové 220 000- 1 500 000 Nesvéprávní 200 000- 250 000 Homosexuálové 5 000- 15 000 Svobodní zednáři 80 000- 200 000

Před Osvobozováním Vězně posílali na cestu smrti. Snažili se co nejrychleji zbavit se jakýchkoliv důkazů, které by prozradily, že vykonávali s lidmi taková zvěrstva.

Historie KT. OSVĚTIM