VI. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IV. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Advertisements

IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Matematika a její aplikace
VII. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
IX. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (18. – 24. úloha) VIII. označení digitálního učebního materiálu:
I. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (19. – 26. úloha) III. označení digitálního.
VI. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (27. – 39. úloha) VIII. označení digitálního.
32_04_25 Podmět Anotace Prezentace: Základní větný člen – podmět, výklad s animacemi Vzdělávací oblast, vzdělávací obor Jazyk a jazyková komunikace, Český.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (16. – 25. úloha) VIII. označení digitálního.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje přehled mluvnických kategorií přídavných jmen. Zaměřuje se především na druhy a vzory. Vzdělávací.
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
VI. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova Vyjmenovaná slova po S VY_32_INOVACE_11 Sada 15 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
IV. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
I. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
X. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
X. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
II. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (26. – 34. úloha) IX. označení digitálního.
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
VII. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (36. – 44. úloha) IV. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (45. – 55. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
II. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
VII. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Matematika a její aplikace
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (19. – 24. úloha) IX. označení digitálního učebního materiálu:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV13.32 Téma: \zeměpis světadílů.
I. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 3 VY_42_INOVACE_17 Sada 4 Základní škola T.
V. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (35. – 45. úloha) X. označení digitálního.
Věta jednoduchá- souvětí
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (34. – 40. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM02 Předmět: Český jazyk Ročník: 3. Klíčová.
IX. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK248.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školní roce 2012/2013 pro 6. ročník ( úloha) I. označení digitálního učebního.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s úvahou a její kompozicí. Žák se pokusí sám vytvořit jednoduchou úvahu. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.20 Anotace: Prezentace obsahuje tabulku s přehledem druhů vedlejších vět. V závěru je cvičení, na kterém si žáci mohou ověřit.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta 1 VY_42_INOVACE_12 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (23. – 35. úloha) III. označení digitálního.
I. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (34. – 40. úloha) V. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_13_Čj8 –několikanásobný.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – přímá úměrnost 2 VY_42_INOVACE_10 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – přímá úměrnost 1 VY_42_INOVACE_08 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_FY7_01 Sada DUM Fyzika 7 Předmět Fyzika Název materiálu Druhy pevných látek Anotace V prezentaci si žák procvičuje.
VI. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
Matematika a její aplikace
II. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školní roce 2012/2013 pro 9. ročník (19. – 24. úloha) IV. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (12. – 18. úloha) II. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (25. – 33. úloha) IX. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (13. – 18. úloha) III. označení digitálního učebního materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Transkript prezentace:

VI. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka Základní škola a Mateřská škola G. A. Lindnera Rožďalovice projekt EUškola pro život, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/21.1977 Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (1. – 12. úloha) VI. označení digitálního učebního materiálu: VY_32_INOVACE_CJ.9.016

Metodické pokyny Autor: Mgr. Roman Kotlář Vytvořeno: červen 2012 Určeno pro 9. ročník Český jazyk 2. stupeň Téma: řešení úloh testů Scio Očekávané výstupy: aplikuje logickou úvahu a znalosti dosud osvojeného učiva při řešení úloh testů Scio Forma: žáci pracují samostatně Pomůcky: počítač, dataprojektor Zdroje: zadání testů Scio, obrázky – zdroj uveden přímo v daném slidu Další pokyny: Při práci lze využít hlasovací zařízení a vyhodnotit nejrychlejšího řešitele, který získá nejvíce z možného počtu bodů (Lze pracovat i ve skupinách, které mezi sebou soutěží. Pokud daná skupina nedokáže svoji úlohu vyřešit, může se o správné řešení pokusit jiná skupina.). Za podstatnou skutečnost lze považovat odůvodnění zvoleného řešení a pro kontrolu ukázat správné řešení. Hra může mít i více vítězů v případě rovnosti získaných bodů.

Úloha č. 1 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2011) Společné zadání pro úlohu č. 1 – 12 U každé z vět v úlohách 1 až 12 rozhodněte, zda je napsána bez pravopisné nebo mluvnické chyby. Honza nabyl značného jmění, většinu zdědil po svém strýcovi. A) ANO B) NE Řešení: A) ANO B) NE - Honza nabyl značného jmění, většinu zdědil po svém strýci. Správnou odpovědí je varianta B).

Úloha č. 2 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2011) Společné zadání pro úlohu č. 1 – 12 U každé z vět v úlohách 1 až 12 rozhodněte, zda je napsána bez pravopisné nebo mluvnické chyby. Petr se choval rozumně, nevymlouval se a přijel tramvají číslo dvacet tři až na konečnou. A) ANO B) NE Řešení: A) ANO B) NE Správnou odpovědí je varianta A).

Úloha č. 3 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2011) Společné zadání pro úlohu č. 1 – 12 U každé z vět v úlohách 1 až 12 rozhodněte, zda je napsána bez pravopisné nebo mluvnické chyby. Ze škvír na stinných místech vyrazily zástupy pavouků na svůj večerní lov. A) ANO B) NE Řešení: A) ANO B) NE Správnou odpovědí je varianta A).

Úloha č. 4 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2011) Společné zadání pro úlohu č. 1 – 12 U každé z vět v úlohách 1 až 12 rozhodněte, zda je napsána bez pravopisné nebo mluvnické chyby. Dnes půjdu do kina s oběmi svými sestrami. A) ANO B) NE Řešení: A) ANO B) NE - Dnes půjdu do kina s oběma svými sestrami. Správnou odpovědí je varianta B).

Úloha č. 5 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2011) Společné zadání pro úlohu č. 1 – 12 U každé z vět v úlohách 1 až 12 rozhodněte, zda je napsána bez pravopisné nebo mluvnické chyby. Mezi atlasy, knihami a slovníky nemohly dívky najít své učebnice. A) ANO B) NE Řešení: A) ANO B) NE Správnou odpovědí je varianta A).

Úloha č. 6 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2011) Společné zadání pro úlohu č. 1 – 12 U každé z vět v úlohách 1 až 12 rozhodněte, zda je napsána bez pravopisné nebo mluvnické chyby. Manželé Horákovi dostali bezůročnou půjčku na koupi nábytku. A) ANO B) NE Řešení: A) ANO B) NE - Manželé Horákovi dostali bezúročnou půjčku na koupi nábytku. Správnou odpovědí je varianta B).

Úloha č. 7 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2011) Společné zadání pro úlohu č. 1 – 12 U každé z vět v úlohách 1 až 12 rozhodněte, zda je napsána bez pravopisné nebo mluvnické chyby. Drolivá zeď, která obklopovala dům pro mě byla symbolem tajemství. A) ANO B) NE Řešení: A) ANO B) NE - Drolivá zeď, která obklopovala dům, pro mě byla symbolem tajemství. Správnou odpovědí je varianta B).

Úloha č. 8 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2011) Společné zadání pro úlohu č. 1 – 12 U každé z vět v úlohách 1 až 12 rozhodněte, zda je napsána bez pravopisné nebo mluvnické chyby. Jedinou záštitou Brňanů byla posádka ukrytá na hradu Špilberk, jež měla město bránit před švédskými nájezdníky. A) ANO B) NE Řešení: A) ANO B) NE Správnou odpovědí je varianta A).

Úloha č. 9 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2011) Společné zadání pro úlohu č. 1 – 12 U každé z vět v úlohách 1 až 12 rozhodněte, zda je napsána bez pravopisné nebo mluvnické chyby. Po dovolené nemohl na Milanovi příbuzné dlouho zapomenout. A) ANO B) NE Řešení: A) ANO B) NE Správnou odpovědí je varianta A).

Úloha č. 10 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2011) Společné zadání pro úlohu č. 1 – 12 U každé z vět v úlohách 1 až 12 rozhodněte, zda je napsána bez pravopisné nebo mluvnické chyby. Ředitel mi soukromě řekl, že byste mohl v konkurzu uspět. A) ANO B) NE Řešení: A) ANO B) NE Správnou odpovědí je varianta A).

Úloha č. 11 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2011) Společné zadání pro úlohu č. 1 – 12 U každé z vět v úlohách 1 až 12 rozhodněte, zda je napsána bez pravopisné nebo mluvnické chyby. Drobní živočichové a suchozemské želvy se u moře staly mými jedinými společníky. A) ANO B) NE Řešení: A) ANO B) NE - Drobní živočichové a suchozemské želvy se u moře stali mými jedinými společníky. (Jeden z podmětů několikanásobného podmětu je rodu mužského životného, proto v přísudku bude „i”.) Správnou odpovědí je varianta A).

Úloha č. 12 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2011) Společné zadání pro úlohu č. 1 – 12 U každé z vět v úlohách 1 až 12 rozhodněte, zda je napsána bez pravopisné nebo mluvnické chyby. Zdeněk celý strnul, ale byl ještě natolik duchapřítomný, že rychle dráty od sebe odělil. A) ANO B) NE Řešení: A) ANO B) NE - Zdeněk celý strnul, ale byl ještě natolik duchapřítomný, že rychle dráty od sebe oddělil. Správnou odpovědí je varianta B).