Podstatná jména STROM, KEŘ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podstatná jména- zvířata na dvorku
Advertisements

Lineární rovnice 8.-9.ročník
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA II. Bc. Jana Vaňkátová
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA Bc. Jana Vaňkátová
Pohyby Země VY_32_INOVACE_Ze z 2
Vstupní a výstupní zařízení
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
Tropické deštné lesy VY_32_INOVACE_Ze z 2
VY_12_INOVACE_ČJL1.41 VY_12_INOVACE_ČJL1.41
KVETE A VONÍ VY_32_INOVACE_Čt z 1
VY_32_INOVACE_Čt z 1 PLAVE KOPE Bc. Zuzana Uhrinová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Severní Afrika VY_32_INOVACE_Ze z 2
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po:
Austrálie a Oceánie orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
Příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Z Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Procvičování vyjmenovaných slov po
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Procvičování vyjmenovaných slov po
Procvičování vyjmenovaných slov po
Afrika – státy Guinejského záliv
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Afrika orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
Amerika orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Procvičování vyjmenovaných slov po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická.
MATEŘSKÁ ŠKOLA, ZÁKLADNÍ ŠKOLA A PRAKTICKÁ ŠKOLA, HORNÍ ČESKÁ 15, ZNOJMO EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Hlava - obličej VY_32_INOVACE_Čp z 1
Procvičování vyjmenovaných slov po
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, Příspěvková.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava – nos Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Pexeso lidské tělo VY_32_INOVACE_Čp z 1
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - pusa Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
V Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Ruce - paže VY_32_INOVACE_Čp z 1
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Procvičování vyjmenovaných slov po
Jídlo a chuť VY_32_INOVACE_Čp z 1
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - uši Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
Opakování vyjmenovaných slov po B
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - oči Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Hlava - vlasy Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
VY_32_INOVACE_Čj z 1 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
S Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 1
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Č í slo š ablony: Jak si žije strom po celý rok? Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené,
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Jak se oblékáme během roku? Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická.
VY_32_INOVACE_Čp z 1 Rok v lese Mgr. Pavlína Šantrochová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková.
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Hláska H, h VY_32_INOVACE_5B_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
POSTUP PŘI ČIŠTĚNÍ ZUBŮ
Transkript prezentace:

Podstatná jména STROM, KEŘ Bc. Jana Vaňkátová Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková organizace Číslo šablony: VY_32_INOVACE_Čt.13.12.1 z 1 Ročník: IX. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Byl uskutečněn z prostředků grantového projektu OPVK.

Škola: Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3452 Název projektu: Kvalita, interaktivita a kreativita (KIK) Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název výukového materiálu: Podstatná jména – vyvození slov STROM, KEŘ Autor výukového materiálu: Bc. Jana Vaňkátová Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: 27. 3. 2012 Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – speciální I. Vzdělávací obor a tematický okruh: Jazyková komunikace, Čtení Ročník, pro který je výukový materiál určen: IX. Druh učebního materiálu: prezentace Anotace: Materiál slouží k vyvození a upevňování slov k tématu přírody, slov STROM a KEŘ metodou globálního čtení. Klíčová slova: globální čtení, přiřazování, strom, keř Druh interaktivity: kombinovaná

STROM

KEŘ

STROM STROM KEŘ

STROM KEŘ KEŘ

STROM STROM KEŘ

KEŘ KEŘ STROM

KEŘ STROM STROM KEŘ

KEŘ STROM

KEŘ STROM

KEŘ STROM

STROM KEŘ STROM KEŘ

STROM KEŘ M E T O S R Ř K

Zdroje: Vše použito z: Klipart Microsoft Office. In: Dostupný pod licencí Microsoft Office 2010 [online]. 2007 [cit. 2012-03-30]. Dostupné z: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/?CTT=97

Metodický postup: Cíl: Výukový materiál slouží k vyvození a upevňování čtení slov globální metodou. Organizace: výuku realizujeme v učebně vybavené interaktivní tabulí, možná je výuka na PC s dotykovým monitorem. Popis práce se vzdělávacím materiálem: Lze ho použít jako: a) prezentaci ke čtení a vyhledávání slov b) při nespuštěné prezentaci jako aktivitu s možností přesouvání či spojování obrázků a slov a jejich čtení Posunutí snímku klikem na obrazec spustí vyučující prezentaci. Snímek 1 a 2: Úvod prezentace. Snímek 3 a 4: Pomocí obrázku vyvodíme slovo, v prezentaci po klepnutí tabulka odkryje stejný obrázek už se slovem, při nespuštěné prezentaci je potřeba tabulku přetáhnout, žák slova opakuje po učiteli a snaží se je sám číst. Snímek 5 a 6: Žák čte slova u obrázků a vyhledává stejný obrázek k obrázku většímu, při prezentaci se kliknutím na správný obrázek přesune, při nespuštěné prezentaci se stejné obrázky spojují čarou.

Snímek 10 a 11: Žák čte slova a správné slovo přiřazuje k obrázku bez vzoru slova, při prezentaci se kliknutím na správný obrázek přesune do rámečku, při nespuštěné prezentaci žák či učitel přetahuje správné slovo do rámečku. Snímek 12: Slouží opět ke čtení a přiřazování slov bez vzoru, princip použití je stejný jako v předešlých snímcích. Snímek 13: Při spuštěné prezentaci slouží pouze ke čtení a fixaci slov,při nespuštěné prezentaci ke čtení a psaní slov dle voru. Snímek 14: Žák má za úkol skládat slova z jednotlivých písmen, při spuštěné prezentaci se písmena po klepnutí řadí do rámečků , při nespuštěné prezentaci je žák či učitel do rámečků přetahuje. Snímek 7 a 8: Žák opět čte slova a správné slovo přiřazuje k obrázku, při prezentaci se kliknutím na správné slovo přesouvá do rámečku,při nespuštěné prezentaci přetahuje slovo do rámečku žák či učitel. Snímek 9: Žák čte slova a ke slovům přiřazuje správné obrázky, při prezentaci se kliknutím na správný obrázek přesune ke slovu, při nespuštěné prezentaci žák či učitel spojuje čarou obrázky se správným slovem.