Statutární město Mladá Boleslav

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
diskomfort cestujících
Advertisements

KOMISE RADY HMP PRO CYKLISTICKOU DOPRAVU 35. jednání Rady HMP dne Koncepce rozvoje cyklistické dopravy a rekreační.
Statutární město Ostrava
Nové výzvy v cyklistické dopravě a cykloturistice
Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
Projekt Moravian Science Centre Brno Mgr. Lukáš Richter
Představení města v urbánním rozměru Mgr. Jan Mareš, primátor
PF02-14 Podprogram na podporu obnovy venkova pro rok 2014
Ing. Karel Havlíček – ředitel odboru příspěvkových programů
Zábřeh, cyklostezka na opuštěném tělese dráhy
Cyklokonference 2011 Ing. Milan Plesar místostarosta města otrokovice
Akční plán ke Strategickému plánu rozvoje města do roku 2020.
Bike Brno – Bike konference 2012 Plzeňský kraj 4. –
Uzavírky silnic II/476 a I/11
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA STRAKONICE (= IPRM)
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Urban Planning OfficeCity of Dresden Cyklistická doprava v Drážďanech 1. zasedání měst Uherskohradišťské charty Jihlava
Statutární město Ostrava
Regenerace a revitalizace Masarykova náměstí v Jilemnici
Greenways Jizera Cyklojízda Greenways Jizera 17. –
Desatero problémů Chrudimi Vybudovat obchvat města Chrudim jednání s náměstkem ministra a zákonodárci za chrudimský region jednání v Poslanecké.
Zlín cyklistický Josef Novák, člen Rady města Zlína
Cyklistická stezka Jeseník - Bobrovník
Malá Chuchle – Lahovice
 Projekt započal rozhodnutím obcí svazku v roce 2007  Projektové dokumentace pro ÚR a SP 2007 – 2008  Majetkoprávní narovnání více než 800 pozemků.
Prezentace podnikatelských ploch pro investory 1 Prezentace průmyslových ploch pro investory STATUTÁRNÍ MĚSTO PŘEROV Propojení dálnice D1 a propojení Přerova.
Statutární město Ostrava
KAMPUS Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem.
Dotační projekty Vysokého Mýta
Páteřní trasy v Ústeckém kraji - propojování a diferenciace nabídek Ústí nad Labem.
Stav realizace a přípravy dálnice D11 na území České republiky Ing. Jan Kroupa Generální ředitel ŘSD ČR.
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Bečov nad Teplou 23. září Charakteristika města 1399 městská práva V současnosti cca 1000 obyvatel Poloha na spojnici lázeňských měst Karlovy Vary.
Greenways Jizera Cyklojízda Greenways Jizera 17. –
INTEGROVANÉ BEZPEČNOSTNÍ CENTRUM krok k bezpečnému regionu Ing. Evžen Tošenovský Dr. h. c. hejtman Moravskoslezského kraje.
2 Řeka Jizera Největší pravostranný přítok Labe (cca 165 km). Pramen na svahu hory Smrk v Jizerských horách. Soutok s Labem u Lázní Toušeň a Káraného.
Seminář RHSD JMK Aktuální situace v dopravě Ing. Václav Horák, náměstek hejtmana srpen 2012 Pohled JMK na priority dálničních a silničních staveb pro současné.
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
Luhačovice, Libor Lukáš Statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje Řídící výbor KOMUNIKAČNÍ INFRASTRUKTURY Zlínského kraje.
Jednání řídícího výboru - Modernizace KNL
Fórum Zdravého města Řešení největších problémů města 2013/2014.
Obytný soubor Za Školkou
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Tisková konference - stavby ROP Mgr. Daniel.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Regionální operační program NUTS II Severovýchod Informační seminář pro Seminář Greenway Jizera , Mladá Boleslav.
CYKLOSTEZKA VARHANY Ing. Jiří Samšiňák projektový manažer města Česká Lípa.
Multitechnik divize II, s.r.o. Na příkopech 1782, Chomutov Vybudování chodníku v ul. F. Chlouby Ing. Kamil Šlachta, Louny 2010.
Financování bezbariérových úprav chodníků a cyklistických stezek Seminář SMO ČR, SFDI a ČKAIT Praha, 9. září 2014 Ing. Karel Havlíček.
Cyklistická infrastruktura a její specifické aspekty ING. JAROSLAV MARTINEK CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
ITI Pražské metropolitní oblasti. ITI - nový nástroj Evropské komise - Výchozími dokumenty jsou Strategie EU 2020 a návrhy nařízení Evropské komise -
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Územní agenda Evropské unie Odbor rozvoje a strategie regionální politiky Ministerstvo pro místní rozvoj Staroměstské náměstí Praha 1.
Rokytka - rozvoj území cyklostezka Stavba číslo: 8268.
Stavební akce a uzavírky na krajské silniční síti
Novinky z IROP.
Jablonné nad Orlicí.
ROZŠÍŘENÍ KAPACITY PENZIONU BEST
Informace o výzvách SC 1.1 a SC 1.2. IROP
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
UK FTVS - Výstavba první a druhé etapy sportovního kampusu Veleslavín
Možnosti měst a obcí při čerpání prostředků na rekonstrukci a výstavbu bezbariérových úprav chodníků a cyklistických stezek.
Program Prevence před povodněmi I. až IV. etapa
Obec Sibřina Plán investičních a provozních záměrů obce 2018 – 2022
Odprodej pozemků ulice Lipská v Chomutově
Dotační program pro rok 2019
Regenerace sídlišť Regenerace sídlišť Úprava veřejných prostranství
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
VIII. ročník Konference Moravské dopravní fórum
Tisková konference k výsledkům forenzního auditu projektu OPENCARD
Transkript prezentace:

Statutární město Mladá Boleslav Návrh řešení cyklodopravy na území města Mladá Boleslav na léta 2009 až 2012

Cyklostezky v Mladé Boleslavi Strategický cíl – cyklistická doprava jako součást dopravního systému města Hlavní cíl – vybudovat síť vzájemně propojených cyklistických stezek na území města (Severní sídliště) Výhled – navázat na regionální (mimo městské) cyklotrasy a cyklostezky Pozn. Generel cyklistické dopravy 2006 – schválen Zastupitelstvem města usnesením č. 4036 ze dne 21.9.2006 Návrh řešení rozvoje cyklodopravy na území města Mladá Boleslav na léta 2009 až 2012 – schválen Zastupitelstvem města usnesením č. 3551 ze dne 23.4.2009

Výchozí informace … výhody cyklodopravy: ekologická nezávadnost menší prostorové nároky nízké náklady maximální dostupnost cílů počet km stezek nyní - 5,5 km, počet km stezek plánovaných - 5,3 km 10,8 km cyklistických stezek intenzita cyklistické dopravy ve městě (rok 2006) (počet cyklistů za den) Václava Klementa – 900; U Stadionu – 780; Jana Palacha – 580; Laurinova – 520; Dukelská – 440; Na Radouči – 440

Návrh řešení rozvoje cyklodopravy na území města Mladá Boleslav na léta 2009 až 2012 1. etapa –výhled do roku 2010 Řešení dopravy v lokalitě Staroměstského náměstí Dokončení cyklostezky na tř. Václava Klementa Vybudování cyklostezky v ul. Na Radouči – Bezručova ul. Vybudování cyklostezky v ul. Bezručova – mjr. Frymla Vybudování cyklostezky v ul. 17.listopadu Rekonstrukce cyklostezky v ul. U Stadionu Napojení cyklostezky z tř. Václava Klementa na cyklostezku severovýchodní tangenty Vybudování cyklostezky v ul. Havlíčkova

Návrh řešení rozvoje cyklodopravy na území města Mladá Boleslav na léta 2009 až 2012 2. etapa – výhled do roku 2012 Vybudování cyklostezky propojující cyklostezku podél Severovýchodní tangenty se sídlištěm Slavoj, areálem městské koupaliště a lesoparkem Štěpánka Řešení napojení Severního sídliště a historického centra města – Starého města Řešení cyklodopravy v oblasti napojení příměstských částí s intravilánem města Řešení cyklistické dopravy ze Staroměstského náměstí na Náměstí republiky

Řešení dopravy v lokalitě Staroměstského náměstí Doporučení řešit: Cyklodopravu na Staroměstském náměstí v návaznosti na následující směry: směr Praha – směr Pltácká ul – směr nám. Na Kozině Cyklodopravu pomocí dopravně inženýrských opatření se snahou vyhnout se stavebním úpravám lokality

Dokončení cyklostezky na třídě Václava Klementa Vedení po pravé straně ve směru od Kosmonos úsek od křižovatky tř. V. Klementa a ul. Jana Palacha po Bondy centrum o délce 950 m a předpokládané šíři 6,4 m Předpokládané náklady: XY, Termín dokončení realizace: XY Finanční zdroje: rozpočet města

Vybudování cyklostezky: ul. Na Radouči – ul. Bezručova Úsek od kruhového objezdu u 9. ZŠ – ul. Na Radouči – ul. Václavkova – odbočení do ul. Bezručova po vyústění do ul. Havlíčkova Délka 1650 m, šíře 4, 4 m Vedení po levé straně ve směru od Kosmonos Předpokládané náklady: 6,1 mil. Kč. Termín zpracování dokumentace až k povolení zahájení stavby: 31. 12. 2009 Termín realizace: 31. 12. 2009 Finanční zdroje: rozpočet města, EU, Státní fond dopravní infrastruktury

Vybudování cyklostezky: v ul. Bezručova – mjr. Frymla Úsek od křížení – ul. Bezručova s ul. Havlíčkova a dále ul. Bezručovou – Palackého – mjr. Frymla po vyústění do ul. V. Klementa. Délka 550 m, šíře 1,5 m Vedení cyklistické dopravy bude navrženo projektantem Předpokládané náklady: 6,1 mil. Kč. Termín zpracování dokumentace až k povolení zahájení stavby: 31. 12. 2009 Termín realizace: 31. 12. 2010 Finanční zdroje: rozpočet města, EU, Státní fond dopravní infrastruktury

Vybudování cyklostezky: v ul. 17. listopadu Úsek celé ulice 17.listopadu od tř. V. Klementa po ul. Na Radouči – propojení páteřních cyklostezek vedených severojižním směrem. Délka 1100 m, šíře (předpoklad) 6 m Vedení cyklostezky po levé straně – ve směru od tř. V. Klementa. Předpokládané náklady: 5,6 mil. Kč. Termín zpracování dokumentace až k povolení zahájení stavby: 31. 12. 2009 Termín realizace: 31. 12. 2010 Finanční zdroje: rozpočet města, EU, Státní fond dopravní infrastruktury

Rekonstrukce cyklostezky: v ul. U Stadionu Úsek od ul. Palackého po ul. Na Radouči, úsek od tř. V. Klementa po ul. Palackého – byl již rekonstruován v r. 2008. Délka 760 m, šíře (předpoklad) 6 m Vedení cyklostezky po levé straně – ve směru od tř. V. Klementa. Předpokládané náklady: 3,8 mil. Kč. Termín zpracování dokumentace až k povolení zahájení stavby: 31. 12. 2009 Termín realizace: 31. 12. 2010 Finanční zdroje: rozpočet města, EU, Státní fond dopravní infrastruktury

Napojení cyklostezky z třídy V Napojení cyklostezky z třídy V. Klementa na cyklostezku severovýchodní tangenty Délka 350 m, šíře (předpoklad) 5 m na tzv. nulté etapě SV tangenty. Navrhuje se doplnění s ohledem na způsob provedení cyklostezky podél SV tangenty. Předpokládané náklady: 1,5 mil. Kč. Termín zpracování dokumentace až k povolení zahájení stavby: 31. 12. 2009 Termín realizace: spolu s dokončením stavby SV tangenty Finanční zdroje: rozpočet města, EU, Státní fond dopravní infrastruktury

10,8 km cyklistických stezek v severním sídlišti na konci roku 2010 Ucelená síť cyklostezek v intravilánu města po dokončení I. etapy tohoto Návrhu 10,8 km cyklistických stezek v severním sídlišti na konci roku 2010

Návrh řešení rozvoje cyklodopravy na území města Mladá Boleslav na léta 2009 až 2012 2. etapa – výhled do roku 2012 Vybudování cyklostezky propojující cyklostezku podél Severovýchodní tangenty se sídlištěm Slavoj, areálem městské koupaliště a lesoparkem Štěpánka Řešení napojení Severního sídliště a historického centra města – Starého města Řešení cyklodopravy v oblasti napojení příměstských částí s intravilánem města Řešení cyklistické dopravy ze Staroměstského náměstí na Náměstí republiky Prvním krokem bude zpracování vyhledávací studie v několika variantních řešeních, která odpoví na otázku ideálního propojení řešených cyklostezek. Realizace projektů – nejpozději do 31.12.2012

Návrh řešení rozvoje cyklodopravy na území města Mladá Boleslav na léta 2009 až 2012 DĚKUJI ZA POZORNOST Mgr. Jan Smutný náměstek primátora Tel.: 326 715 213 E-mail: smutny@mb-net.cz Miloslav Neuman člen Rady města Tel.: 326 332 753 E-mail: neuman@compag.cz Ing. Jiří Beránek vedoucí odboru řízení projektů Tel.: 326 715 178 E-mail: beranek@mb-net.cz Ing. Vlastimír Sedlák referent odboru řízení projektů Tel.: 326 715 177 E-mail: sedlak@mb-net.cz