Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 •

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ERASMUS+ (2014 – 2020) Petra Riou ZO DIFA JAMU
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Aplikace služeb pro zvýšení konkurenceschopnosti, vlastnosti a služby na podporu prodeje výrobků Vratislav KOZÁK
Mezinárodní konkurenceschopnost, její faktory a aplikace na ČR
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Vliv konceptu zelených budov na provozní fázi výstavbového projektu Ing. Jiří Dobiáš LEED AP.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
INFORMAČNÍ SCHŮZKA S RODIČI DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
10 častých chyb online marketingu. 1. Konverzní tlačítka
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Geomarketing v adresné distribuci
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ
E-knihy III, Národní technická knihovna E-knihy III, Národní technická knihovna Zkušenosti s výpůjčkami Flexibooks David Janulík.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Zvyšte konverze vašeho webu |. Co probereme?  Procesy související s optimalizací webu  Co měřit?  Co zlepšovat?  Nástroje pro optimalizaci.
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB. 2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
1  Ex Libris Ltd., Internal and Confidential NISPEZ IV. konference 13. listopadu 2012 Martin Vojnar
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
FRÉZOVÁNÍ DĚLÍCÍM ZPŮSOBEM
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Komunikační strategie
Strategie značky a komunikace
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
 BA_EM Electronic Marketing Pavel Agenda  Efektivní data mining jako zdroj relevantních dat o potřebách zákazníků.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Nové funkce v novém Skliku
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Tribuna českého obchodu TZB
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Transkript prezentace:

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: • • facebook.com/acomware • twitter.com/acomware ACOMWARE s.r.o. Magdaléna Divišová

Nový prodejní kanál? Fáze 1: Startujeme! Fáze 2: Rosteme?! Fáze 3: Optimalizujeme Fáze 4: Milujeme zákazníka – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising

Fáze 1: Startujeme 3 Business plán, rozpočet, marketingové plánování Analýza konkurence / konkurenční výhody Do čeho investovat? Marketingové cíle – KPI – vyhodnocování Inspirujte se: vl&list=PL5003ADF02CAD2B31http:// vl&list=PL5003ADF02CAD2B – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising

Konkurenční výhody? Široký sortiment Skladová dostupnost Dobrá cena 4 Široká nabídka? Dobrá cena? Dostupnost?

Do čeho investovat 5 Kolik času se věnujete jednotlivým oblastem? Inspirujte se: kamionu-plenek/ kamionu-plenek/ 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising

Vyhodnocujte 6 Propojení Google a sledování KPI v čase 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising

Fáze 2: Rosteme? 7 Kde a jak komunikujeme konkurenční výhody? 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising

Propagace konkurenčních výhod 8 Konkurenční výhody propagujete napříč celým webem Máte zboží skladem? Informujte zákazníka o přesném termínu dodání Máte zboží skladem? Informujte zákazníka o přesném termínu dodání 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising

Unikátní obsah a CTA prvky 9 Motivujte návštěvníky k akci. Vytvářejte unikátní obsah pomocí recenzí od uživatelů 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising

Jste vstřícní? 10 Osobní odběr bez nutnosti registrace 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising

11 Fáze 3: Optimalizujeme Neděláme hloupé chyby?

Marketingové plánování Uživatelské testování Inspirujte se: uzivatelske-testovani-odhalilo-chyby-v- pouzitelnosti/ uzivatelske-testovani-odhalilo-chyby-v- pouzitelnosti/ A/B testování Google Website Optimiser Optimizely Heatmapy Optimalizujeme

Fáze 4: Máme rádi zákazníka = komunikujeme s ním efektivně 13 Fáze 4: Milujeme zákazníka ing Remarketing

Zdroj: ing vs letáky 14 Oslovení Segmentace Vyhodnocování Zpětná vazba Zákaznické profily 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising

Jak na chytrý ? 20 Personalizace předmětu Dynamický titulek Individuální seznam produktů Oslovení pro vyšší úroveň ve věrnostním systému Obsah dle procházení na webu Optimalizace času doručení Dynamický obrázek dle demografických profilů Dynamická nabídka na základě skóringu – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising

Tipy pro ing Budujte databázi. Sbírejte maximum znalostí o zákaznících. Vyberte dobrý nástroj. Začněte, testujte, vyhodnocujte, optimalizujte. Inspirujte se: zvysila-obrat-z- ingu-o-56/ zvysila-obrat-z- ingu-o-56/ – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising

Remarketing 17 1 Určíme své publikum Najdeme relevantní weby 2 Návštěvník se vrací zpět 3 Cíl: Zasáhnout všechny relevantní uživatele, kteří již váš web znají 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising

Inspirujte se! Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising 15. –

Dotazy? Sem s 19 Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising 15. –