Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: • • facebook.com/acomware • twitter.com/acomware ACOMWARE s.r.o. Magdaléna Divišová
Nový prodejní kanál? Fáze 1: Startujeme! Fáze 2: Rosteme?! Fáze 3: Optimalizujeme Fáze 4: Milujeme zákazníka – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising
Fáze 1: Startujeme 3 Business plán, rozpočet, marketingové plánování Analýza konkurence / konkurenční výhody Do čeho investovat? Marketingové cíle – KPI – vyhodnocování Inspirujte se: vl&list=PL5003ADF02CAD2B31http:// vl&list=PL5003ADF02CAD2B – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising
Konkurenční výhody? Široký sortiment Skladová dostupnost Dobrá cena 4 Široká nabídka? Dobrá cena? Dostupnost?
Do čeho investovat 5 Kolik času se věnujete jednotlivým oblastem? Inspirujte se: kamionu-plenek/ kamionu-plenek/ 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising
Vyhodnocujte 6 Propojení Google a sledování KPI v čase 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising
Fáze 2: Rosteme? 7 Kde a jak komunikujeme konkurenční výhody? 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising
Propagace konkurenčních výhod 8 Konkurenční výhody propagujete napříč celým webem Máte zboží skladem? Informujte zákazníka o přesném termínu dodání Máte zboží skladem? Informujte zákazníka o přesném termínu dodání 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising
Unikátní obsah a CTA prvky 9 Motivujte návštěvníky k akci. Vytvářejte unikátní obsah pomocí recenzí od uživatelů 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising
Jste vstřícní? 10 Osobní odběr bez nutnosti registrace 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising
11 Fáze 3: Optimalizujeme Neděláme hloupé chyby?
Marketingové plánování Uživatelské testování Inspirujte se: uzivatelske-testovani-odhalilo-chyby-v- pouzitelnosti/ uzivatelske-testovani-odhalilo-chyby-v- pouzitelnosti/ A/B testování Google Website Optimiser Optimizely Heatmapy Optimalizujeme
Fáze 4: Máme rádi zákazníka = komunikujeme s ním efektivně 13 Fáze 4: Milujeme zákazníka ing Remarketing
Zdroj: ing vs letáky 14 Oslovení Segmentace Vyhodnocování Zpětná vazba Zákaznické profily 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising
Jak na chytrý ? 20 Personalizace předmětu Dynamický titulek Individuální seznam produktů Oslovení pro vyšší úroveň ve věrnostním systému Obsah dle procházení na webu Optimalizace času doručení Dynamický obrázek dle demografických profilů Dynamická nabídka na základě skóringu – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising
Tipy pro ing Budujte databázi. Sbírejte maximum znalostí o zákaznících. Vyberte dobrý nástroj. Začněte, testujte, vyhodnocujte, optimalizujte. Inspirujte se: zvysila-obrat-z- ingu-o-56/ zvysila-obrat-z- ingu-o-56/ – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising
Remarketing 17 1 Určíme své publikum Najdeme relevantní weby 2 Návštěvník se vrací zpět 3 Cíl: Zasáhnout všechny relevantní uživatele, kteří již váš web znají 15. – Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising
Inspirujte se! Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising 15. –
Dotazy? Sem s 19 Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising 15. –