Budeš se dívat na televizi? Zase vysílají ty volební pořady s výzkumy? Je to docela dobré „ZRCADLO“ – a navíc tam zase bude ten Tuček ze STEM/MARK  To.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak na ně? Kde jsou? Jak odhalit talenty.. Skupina „FYBICH“ Odhalit skryté FyBiCHy – fyzika, chemie, biologie a další přidružené obory, např. zeměpis,
Advertisements

Jan Tuček Jak „restartujeme“. Co nás zajímá? Jsou pak šťastnější? Jsou restartéři jiní? Kolik z nás dělá to, co chce? Proč a jak lidé restartují?
VOLBY DO KRAJSKÝCH ZASTUPITELSTEV A SENÁTU 2012 V ČESKÉ TELEVIZI.
JAK VOLIT VE VOLBÁCH 2013? Krátký návod pro voliče.
R i z i k a p r ů z k u m ů v e ř e j n é h o m í n ě n í prof. Ing. Stanislava H R O N O V Á, CSc. prof. Ing. Richard H I N D L S, CSc. Vysoká škola ekonomická.
Výňatek ze socio-psychologického průzkumu postojů občanů ČR k možnému vzniku nové politické strany.
ŽIJEME V DIGITÁLNÍ DOBĚ. SVĚT KOLEM NÁS SE MĚNÍ … MĚNÍ SE NAŠI PŘÁTELÉ? MĚNÍME SE MY? ? ŽIJEME V DIGITÁLNÍ DOBĚ.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_593_VyOv8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Ideový závěr Co si mám z přednášky odnést (+ komentáře k užití statistiky v biologii)
Piktogramy Připraveno pro: FSV - UK Datum: 4. července 2008 Projekt: 28506/2 Připravili: Jan Vavřík, Naďa Nevěřilová Příloha Grafy.
S OCIOLOGICKÝ DOTAZNÍK – E LEKROMAGNETICKÁ MEDIA Studenti 6.A: Richard Dobřichovský, Jakub Melín, Ondřej Kolínský, Ondřej Straka.
Milan Šmíd - Tisková konference UPC UPC European Television Survey české detaily Co ještě ukázal panevropský televizní průzkum UPC?
Handicapovaní lidé a média
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
20 otázek o výzkumech, na které by se novináři měli ptát National Council of Public Polls, USA S. R. Gawiser, G. E. Witt (3. vydání)
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Analýza KSČM– Prezentace KSČM ve zpravodajství a politických diskuzních pořadech rok 2004.
PŘÍMÁ DEMOKRACIE V PRAXI Jana Pařízková Místostarostka Prahy 1, poslankyně.
VZNIK KRÁTKÉHO FILMU. Fáze vzniku krátkého filmu s komentářem 1. Přípravná fáze 2. Natáčení 3. Zpracování 4. Titulkování Je vhodné sledovat reportáže.
Změny v síti. Transparentnost? Kartel zdravotních pojišťoven? Konference ČLK JUDr. Jan Mach ředitel právní kanceláře ČLK.
Budou chodit do knihoven? Průzkumy dospělé populace 1996 – 2007 – 2010 a nová koncepce rozvoje knihoven ČR Národní knihovna ČR.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_08.
Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
Volební výzkumy Eliška Jungová, IKSŽ, FSV UK LS 2007/8.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Segmentace občanského chování občanů v ČR jako nástroj pro přesnější zacílení občanského vzdělávání.
Bleskový výzkum Kauza : David Rath Červen 2012.
VOLBY DO KRAJSKÝCH ZASTUPITELSTEV SERIÁL 13 DEBAT V CENTRECH VŠECH ČESKÝCH A MORAVSKÝCH KRAJŮ POŘADÍ VZESTUPNÉ PODLE POČTU VOLIČŮ POČET OBYVATEL.
Strana 1 Krajské volby 2012 zpráva z předvolebního výzkumu veřejného mínění pro ZLÍNSKÝ KRAJ období sběru dat: – SC & C a STEM/MARK.
Volební preference a jejich místo ve výzkumu veřejného mínění
Vytvořil:Daniel Petrusek. -mé Logomé Logo -Pomáhá mi technika a jak s ní umím zacházet?Pomáhá mi technika a jak s ní umím zacházet? -TelevizorTelevizor.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Život.
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
Jan Šerek & Zuzana Petrovičová Psychologie adolescentů
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Důležitost digitalizace Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
Metody sociálního výzkumu 5. blok Denní studium LS 2007/
Stručná prezentace výsledků z výzkumu PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY OČIMA ČESKÉ VEŘEJNOSTI Březen 2004 / Prezentace pro ISSS 2004 / Jan Tuček - ředitel STEM/MARK,
Komunální volby v Brně 2014 Kvantitativní přístupy v politologii Fakulta sociálních studií Masarykovy univerzity.
Když je 50 % víc než 100 %. Základní informace Cíl: Zhodnocení mediálního pokrytí a obrazu organizace Fórum 50 % v období Metoda:
Zase jsme si hráli……... VVP Libavá Zase jsme si hráli na vojáčky Počasí se vydařilo A zase jsme se bavili jako malý kluci.
ANOPRESS IT PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Teorie státu a byrokracie 1. blok. Stát a moc Weber: Stát je takové lidské společenství, které si na určitém území nárokuje pro sebe (a to s úspěchem)
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
Hasiči a veřejnost Tisková konference 24. července 2008.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Jan Vávra, Miloslav Lapka, Eva Cudlínová
Místní demokracie a participace na veřejném životě
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
PŘEDVOLEBNÍ KAMPAŇ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Novela zákona o střetu zájmů 09/2016
Úvod do politické psychologie
Občanská společnost Tato prezentace je doplněním výkladu učitele k tématu Občanská společnost. Prezentace obsahuje několik aktivit vhodných k procvičení,
volby Volební systémy v demokratických zemích
MOC ZÁKONODÁRNÁ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Občanská výchova 6. třída, ZŠ Mikoláše Alše Matouš Bořkovec
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Fenomenální ženě! Zjistila jsem, že cokoliv se stane, jakkoliv zlé se to zdá - život jde dál a zítra to bude lepší.
Fenomenální ženě! Zjistila jsem, že cokoliv se stane, jakkoliv zlé se to zdá - život jde dál a zítra to bude lepší.
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
ROBOTI Dále prosím.
1.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

Budeš se dívat na televizi? Zase vysílají ty volební pořady s výzkumy? Je to docela dobré „ZRCADLO“ – a navíc tam zase bude ten Tuček ze STEM/MARK  To je fakt, minule to bylo docela dobré.

DigiMédia strana 2 Zrcadlo

DigiMédia strana 3 Hlavní zdroj informací o politice 5 % 26 % 5 % Tisk Rozhlas 61 % Televize Internet Politika v TV má publikum.

DigiMédia strana 4 Považujete zveřejňování volebních preferencí za správné? Zveřejnit nebo ne? Ano Ne Média by měla těmto výzkumům věnovat... Více prostoru Méně prostoru

DigiMédia strana 5 Proč si prostě nemůžou vzít výsledky, které zveřejnil někdo jiný? Mají si média zadávat vlastní průzkumy? Raději výzkum placený televizí, než stranami.

DigiMédia strana 6 Důvěřují lidé prezentovaným výsledkům? Zdá se, že budíme důvěru. Tak určitě.

DigiMédia strana 7 Je to alespoň zábava? Výzkumy jsou oživením předvolebních debat.

DigiMédia strana 8 Mají být klíčem pro zvaní hostů preference? Neměli by všichni politici mít stejnou šanci se dostat do studia? Respondenti považují preference za dobrý klíč.

DigiMédia strana 9 Je přínosné když výzkumy komentují přizvaní odborníci? Všichni ti odborníci jsou takoví tajtrdlíci… Lepší Tuček než nic.

DigiMédia strana 10 Když se v televizi mluví o preferencích, tak to ovlivňuje voliče. 56% je ale chce vidět a většina dotázaných (82 %)rozumí tomu, o čem preference vypovídají. Mají výsledky obsahovat volební preference?

DigiMédia strana 11 Ovlivňují debaty Vaše volební rozhodnutí? Co za člověka se nechá ovlivnit debatou?

DigiMédia strana 12 To je pro dnešek všechno. Děkuji za pozornost. Jan Tuček STEM/MARK Politické pořady sledují 2/3 populace  Zveřejňování výsledků výzkumů považuje většina za správné  Média by měla ponechat nebo rozšířit prostor věnovaný politickým pořadům  Preference ve výzkumech být mohou, komentáře odborníků lidé vítají  Probírané informační embargo by se nemělo prodlužovat  Zveřejnění průzkumů k volbám spíše naláká, neodrazuje  Výzkumům zadávaných veřejnoprávními médii se více důvěřuje.  Výsledky výzkumů kolem prezidentských voleb považovala většina za oživení studia Co si odnést? Televize je hlavní zdroj informací o politice 