POČÍTAČOVÁ GRAFIKA v zábavním průmyslu Martin Majer Třída: L4.F Školní rok: 2008/2009 Vedoucí práce: Ing. Lenka Suchánková
Obsah práce počítačová grafika jako digitální výtvarné umění 3D grafika využití počítačové grafiky ve filmovém a herním průmyslu vlastní grafická tvorba motivace: naučit se 3D grafiku
Digitální výtvarné umění kresba nebo malba na počítači pomocí tabletu v širším pojetí téměř jakákoliv počítačová grafika
3D grafika vytváření a fotografování modelů modelování: vykreslování: pomocí polygonů, pomocí křivek a „sochání“ vykreslování: rychlá rasterizace a realistický raytracing umělecká disciplína
Využití počítačové grafiky ve filmovém a herním průmyslu Concept art tvorba návrhů na prostředí, postavy, předměty... Matte painting a bluescreen malba pozadí ve fotorealistické kvalitě Zakomponování do hraného filmu Herní 3D grafika nutnost zobrazování v reálném čase
Moje vlastní grafická tvorba grafický návrh fiktivního prostředí pro film nebo hru využití tradiční kresby, digitální malby i 3D grafiky software: Gimp (2D) a Blender (3D) hardware: tablet Wacom Bamboo Fun A5
2D grafika
3D grafika
Děkuji za pozornost.