POČÍTAČOVÁ GRAFIKA v zábavním průmyslu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_04_01 Autor: Mgr. Ivana Matyášková
Advertisements

Počítačová grafika.
Dlouhodobá maturitní práce
Vypracoval:Lukáš Matěja Vedoucí: Ing. Lenka Suchánková Konzultanti: Mgr. Martina Adámková Karel Chomout Jiří Málek.
Přednáška Základy počítačové grafiky Úvod
Bakalářský studijní program Softwarové technologie a management (STM) Prof. Ing. Jiří Žára, CSc.
Počítače a marketing ve venkovském cestovním ruchu Počítačový kurz Lektor: Ing. Marta Kočková.
Počítačová grafika - úvod
GEOMETRICKÉ MODELOVÁNÍ
Prezentace školy.
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
Grafický design, počítačová grafika
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
U3V Počítačová grafika Organizace kurzu doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. gml.vse.cz Vysoká škola ekonomická fakulta.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
U3V Počítačová grafika Organizace kurzu doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. gml.vse.cz Kristýna Horná, Libor Krsek, Martin Seko a další z GML.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Geoinformační technologie Geografické informační systémy (GIS) Výukový materiál pro gymnázia a ostatní střední školy © Gymnázium, Praha 6, Nad Alejí 1952.
Počítačová grafika a prezentace
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základní pojmy počítačové grafiky Autor: Mgr.
Počítačové hry 1 Martin Klíma, Michal Hapala.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Art brut Ondřej Turek 1A. Poprvé ho definoval roku 1945 francouzský umělec a teoretik Jean Dubuffet. Poprvé ho definoval roku 1945 francouzský umělec.
Vektorová grafika.
„ŽIVOČICH“ téma školního roku Výstava 6. – , vestibul kina Centrál a prostory Bílé věže na Velkém náměstí Děti milují zvířátka a.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Utility pro zpracování grafiky JPEG Resampler Aplikace pro resamplování JPEG souborů Různá nastavení (rozlišení, rozměry, velikost souboru atd.)
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Geometrické modelování pro mobilní technologie Vedoucí projektu: Mgr. Šárka Voráčová, Ph.D. Mgr. Oldřich Hykš.
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Jak učit práci s grafikou
Autor: Vedoucí práce: Lenka Žaludová Mgr. Miloš Prokýšek.
3. Kompozice ve výtvarném umění
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Aplikace vývojových technik Augmented Reality hra Bronislav Ryba, Štěpán Mračko.
Vytvoření dokumentu bylo financováno ze zdrojů Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR. Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.32/ Počítačová.
Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol
Počítačová grafika Rastrová a vektorová grafika, barevné modely
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov. Úvod Počítačová 3D grafika je označení práci s trojrozměrnými objekty. Převod 3D objektů do 2D zobrazení se nazývá.
Grafika Vytvořil Filip Grela.
Jazyk filmu jako jazyk nových médií
Evoluce počítačových her
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
U3V Počítačová grafika Organizace kurzu doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. gml.vse.cz Kristýna Horná, Libor Krsek, Martin Seko a další z GML.
Technika pro člověka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Vizualizační 3D projekt rozhleden na území Moravskoslezského kraje řešitel : vedoucí projektu : konzultant : zadavatel : Michal Osovský Mgr. Ivana Češková.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta dopravní Ústav dopravní telematiky Geografické informační systémy Doc. Ing. Pavel Hrubeš, Ph.D.
Vývoj počítačové grafiky
DIGITÁLNÍ MÉDIA Filip Uhlíř
Grafické programy - opakování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Virtuální model tokamaku golem s reálným fyzikálním jádrem
SOCHA DO VEŘEJNÉHO PROSTORU
Jazyk filmu jako jazyk nových médií
Počítačová grafika: pohled pod pokličku
Virtuální výtvarné světy a materiálovost ve výtvarném projevu mládeže.
Převod objektů mezi formáty
Jazyk filmu jako jazyk nových médií
Počítačová grafika: pohled pod pokličku
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Geografické informační systémy
Praxi z VV jsem vykonávala na ZŠ Úvoz v 1. třídě.
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Jazyk filmu jako jazyk nových médií
Počítačová grafika.
Počítačová grafika.
Transkript prezentace:

POČÍTAČOVÁ GRAFIKA v zábavním průmyslu Martin Majer Třída: L4.F Školní rok: 2008/2009 Vedoucí práce: Ing. Lenka Suchánková

Obsah práce počítačová grafika jako digitální výtvarné umění 3D grafika využití počítačové grafiky ve filmovém a herním průmyslu vlastní grafická tvorba motivace: naučit se 3D grafiku

Digitální výtvarné umění kresba nebo malba na počítači pomocí tabletu v širším pojetí téměř jakákoliv počítačová grafika

3D grafika vytváření a fotografování modelů modelování: vykreslování: pomocí polygonů, pomocí křivek a „sochání“ vykreslování: rychlá rasterizace a realistický raytracing umělecká disciplína

Využití počítačové grafiky ve filmovém a herním průmyslu Concept art tvorba návrhů na prostředí, postavy, předměty... Matte painting a bluescreen malba pozadí ve fotorealistické kvalitě Zakomponování do hraného filmu Herní 3D grafika nutnost zobrazování v reálném čase

Moje vlastní grafická tvorba grafický návrh fiktivního prostředí pro film nebo hru využití tradiční kresby, digitální malby i 3D grafiky software: Gimp (2D) a Blender (3D) hardware: tablet Wacom Bamboo Fun A5

2D grafika

3D grafika

Děkuji za pozornost.