MEDIAN listopad 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora personálních procesů v HR Vema Jaroslav Šmarda
Advertisements

Počítač při sběru informací. CATI Computer Assisted Telephone Interviewing - (telefonické dotazování za pomoci počítače)  CATI studio  Speciálně vyškolení.
PRVNÍ ROČNÍK vzdělávací cíle WORD - EXCEL UČIVO pro tříleté obory s výučním listem čtyřleté obory s maturitou Předmět INFORMATIKA A KOMUNIKACE PRVNÍ.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
VISK 7 J. Polišenský. Historie ochrany knihovních fondů v NK ČR •1994 vznik odboru ochrany knihovních fondů •1995 dokončení Centrálního depozitáře v Hostivaři.
Mobilní display kampaně
Member Pro Informační systém pro řízení fitness klubů Prezentace.
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Úloha transferu technologií v inovačním procesu Pavel Švejda CTT UTB ve Zlíně, 27. března 2014.
Siemens PLM Software © Siemens Product Lifecycle Management Software Inc. All rights reserved Využití CAM Express pro řízení obráběcích strojů a.
Dynamické rozvozní úlohy
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
Kvalitativní výzkum.
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
VLIV ZMĚN SVĚTA PRÁCE NA KVALITU ŽIVOTA 2005 – 2008 Moderní společnost a její proměny Seminář k výzkumu na úseku BOZP
Analýzy publika Metody výzkumu publik
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
1 Představení divize služeb Tomáš Nekola. EVROFIN Int. spol. s r.o.  Založení společnosti v roce 1993  Centrála v Ústí nad Labem  Pobočky Praha, Brno,
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/ Mgr. Ilona Štorová AIVD ČR, o. s.
Standardy kvality SIMAR – sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Po vzoru ESOMAR –European Society for Opinion and Marketing Research (založen.
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Analýza dat.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 20. června 2011 Odbor řízení lidských zdrojů Oddělení rozvoje a vzdělávání.
Marketingový výzkum Vítězslav Malý TF smad 2007/08.
Titulkování v České televizi podle zákona a v praxi
Pojmy a interpretace.
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka a montáže.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
semestrální práce z předmětu mab
Tazatelská síť.
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
LiveContent Univerzální Formulářové Řešení Michal Petrtýl, Marek Beneš.
Dlouhodobé uchovávání a zpřístupňování dokumentů v digitální podobě
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Spotřebitelský výzkum
Čtenáři a čtení v ČR v roce 2007 Výzkum dospělé populace nad 15 let Vít Richter Národní knihovna ČR Brno
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
ADVAITA, o. s. MUDr. David Adameček.
VY_32_INOVACE_EKO_07 MARKETINGOVÝ VÝZKUM II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Výběrová šetření Výběrové šetření o využívání informačních a komunikačních technologií v domácnostech a mezi jednotlivci.
Průzkum trhu.
Vítejte na marketingu. Management a další uživatelé informací Marketingové prostředí Marketingový informační systém Interní databáze Shromažďování a třídění.
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Zvýšení kapacity, dostupnosti a efektivnosti systému SIS II spolufinancovaný z Ročního programu 2013 Fond pro vnější hranice (FVH)
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Kvantitativní metody výzkumu v praxi PRAKTIKUM
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Co říká česká veřejnost?
Transkript prezentace:

MEDIAN listopad 2013

MEDIAN = VÝZKUM + SOFTWARE založen 1993 česká nezávislá společnost centrála Praha pobočka Bratislava vlastní tazatelská síť členství ESOMAR SIMAR oficiální partner Kantar Media Group pro ČR a SR MEDIAN = VÝZKUM + SOFTWARE

VÝZKUM Výzkum Komplexní výzkumné služby Trhu Médií Veřejného mínění Zajištění kompletního výzkumu Pokrytí všech výzkumných metod

DLOUHODOBÉ MULTIKLIENTNÍ PROJEKTY MEDIA OFFICE DATA ANALYZER, MEDPLAN, DATA MEDIA Od 1997 MARKET & MEDIA & LIFESTYLE (MML – TGI) Od 2003 1994-1996 MEDIA PROJEKT Od 2005 RADIOPROJEKT

Sběr a kontrola dat

VLASTNÍ TAZATELSKÁ SÍŤ ODDĚLENÍ V Praze pro Českou republiku V Bratislavě pro Slovenskou republiku TAZATELÉ Proškolení a zkušení tazatelé 1000 v České republice 500 na Slovensku Pokrytí všech regionů Pravidelná školení všech tazatelů Školení pro speciální projekty Minimálně středoškolské vzdělání

KONTROLA TAZATELŮ A DAT KONTROLY TAZATELŮ Lokalizace a nahrávání aplikace v mobilním telefonu zaznamená místo a čas, kde tazatel dotazuje naprogramované audio nahrávaní krátkého úseku rozhovoru KONTROLY PŘED ZAHÁJENÍM SBĚRU DAT Funkčnost elektronických dotazníků, vazeb a filtračních otázek Správné naplňování hodnot proměnných v elektronickém dotazníku Kontroly vzorů pro skenování papírových dotazníků SKENOVÁNÍ / POŘIZOVÁNÍ DOTAZNÍKŮ elektronické podoby skenování minimalizuje chybovost ČIŠTĚNÍ DAT A LOGICKÉ KONTROLY DAT Kontrola logických vazeb mezi otázkami, jejich dočištění před započetím statistických analýz, kontrola chybějících odpovědí u papírových dotazníků a jejich eventuální dohledávání Lokalizace (pro CAPI a PAPI); Nahrávání (CAPI a CATI); Standartní k. (vše)

VÝZKUMNÉ METODY

METODY SBĚRU DAT I CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing) CAPI centra v Praze/ Bratislava, pokrytí všech regionů Speciálně vyškolení a zkušení CAPI tazatelé (170 v ČR, 70 v SR) FACE TO FACE, PEN & PAPER (metoda využívající tištěné papírové dotazníky) Vlastní tazatelská síť, vyškolení a zkušení tazatelé ve všech regionech Centrum tazatelské sítě v Praze a Bratislavě (1000 tazatelů v ČR, 500 v SR) CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Vyškolení a zkušení tazatelé, pokrytí všech regionů CATI centry Kapacita CATI studia: 40 stanic v Praze, 20 stanic v Bratislavě CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) Obsáhlá databáze kontaktů, důraz Medianu na kvalitu CAWI panelu (25 000 v ČR, 10 000 v SR) Vlastní rekrutace respondentů, kvalitní plnění kvótních předpisů Robustnost systému (možnost i rozsáhlých dotazníků, audio and video ukázky) CASI (Computer Assisted Studio Interviewing) Kombinace kvantitativního a kvalitativního dotazování, vlastní systém AVL (Audio Video Likebility) CASI centra v Praze a v Bratislavě Mobilní studio (technika) s pokrytím všech regionů v České i Slovenské republice

METODY SBĚRU DAT II SKUPINOVÉ DISKUSE, HLOUBKOVÉ ROZHOVORY Vlastní moderátoři, Rekrutace a moderace také náročných cílových skupin, studia v Praze a v Bratislavě Mobilní technické vybavení s možností zajistit rozhovory (FG i IDI) v libovolné lokalitě On-line spojení (Klient – Moderátor) Videostreaming/ On-line přenos obrazu Simultánní tlumočení DVD k dispozici okamžitě po rozhovoru DISKUSNÍ FÓRUM MEDIAN uživatelsky příjemný software, přesně definovaná oprávnění, Možnost exportu příspěvků do Wordu i Excelu výhody např: citlivá témata, více účastníků, náročné cíl. skupiny, anonymita MYSTERY SHOPPING/MYSTERY CALLS Speciálně vyškolení tazatelé (mystery shoper) DALŠÍ METODY Desk research Sekundární analýzy (včetně analýz na datech klienta) Kombinace metod Fúze dat Vývoj nových metod

NEJČASTĚJŠÍ VÝZKUMNÁ TÉMATA U & A (Usage and Attitudes Study) Mapping Study Tracking Study Concept Testing Pre - test Post-test Cenové testy Spokojenost Re-branding Image Hodnocení

VÝVOJ VLASTNÍCH TECHNOLOGIÍ PRO VÝZKUM

Schéma procesů v projektu adMeter Optimalizace obsahu vysílání Analýza poslechovosti Komprimovaný záznam Výstupy z měření Audio matching a zpracování dat Aplikace v mobilu

AUDIOMETRY A JEJICH PŘÍNOS Audiometr je přístroj schopný monitorovat a vyhodnotit, to co respondent právě slyší Jaké informace audiometr poskytuje Jaké stanice respondent během dne poslouchal/sledoval V kolik hodin stanici zapnul, přepnul (přeladil), vypnul Zda v jeden okamžik sledoval dvě média najednou Možnost vyhledávání konkrétních reklam v televizním/rádiovém vysílání Výhody: Aplikace v mobilním telefonu Mobilita (měření možné na jakémkoliv místě) Jednoduchá obsluha Okamžitá dostupnost výsledků, minutová přesnost Velmi dobrá zvuková citlivost, podobná lidskému sluchu

AUDIOMETRY - MĚŘENÍ 1. Audiometr provede kompresi zvuku a zaznamená jeho sekvence 2. Software porovná data se zvukovými stopami televizních a radiových stanic 3. Následně je provedeno vyhodnocení shody

SKENOVÁNÍ Pořizování dat z tištěné do elektronické podoby Rychlejší a levnější pořízení dat z PAPI Možnost kompletního skenování příp. v kombinaci s manuální pořízením informací Umělá inteligence pro rozpoznávání ručně psaných znaků

Median - SPECIALISTA NA MEDIÁLNÍ VÝZKUM

OFICIÁLNÍ MEDIÁLNÍ MĚŘENÍ ČESKÁ REPUBLIKA OFICIÁLNÍ MEDIÁLNÍ MĚŘENÍ (zavedeno a realizováno Medianem): MEDIA PROJEKT (od 1994) 30.000 respondentů ročně Kontinuální výzkum 7 dní v týdnu Face to face dotazování Od roku 2006 CAPI RADIOPROJEKT (od 2006) 28.000 CATI metodologie 2.000 face to face Kombinace mobilních a pevných linek

OFICIÁLNÍ MEDIÁLNÍ MĚŘENÍ SLOVENSKÁ REPUBLIKA OFICIÁLNÍ MEDIÁLNÍ MĚŘENÍ (zavedeno a realizováno Medianem): MML- TGI (od 1997) Oficiální mediální měření pro tisk a rádia 8.000 respondentů ročně Kontinuální výzkum Kombinace osobního dotazování a CAWI

MARKET & MEDIA & LIFESTYLE (MML-TGI)

MML-TGI: PROFIL PROJEKTU Market & Media & Lifestyle MML - TGI Česká republika Market & Media & Lifestyle MML - TGI Slovenská republika Realizováno v dalších 60 zemích na světě MEDIAN Britská licence Kantar Media Group TGI (Target Group Index) Cílová skupina Česká republika: věk 12 – 79 let, 15.000 respondentů ročně Slovenská republika: věk 14 – 79 let, 8.000 respondentů ročně Sběr dat Celoročně, kontinuálně Pro výzkum je osloven vždy jen jeden člen domácnosti podle náhodného klíče

DATA „ Z JEDNOHO ZDROJE“ MML-TGI: DATA Sociodemografie Spotřební chování RESPONDENT Mediální chování DATA „ Z JEDNOHO ZDROJE“ Životní styl

SoftwarOVÁ PODPORA

MEDIA OFFICE DATA MEDIÁlNÍ AD-HOC ANALÝZA DATA ANALYZER PLÁNOVÁNÍ Kompletní softwarový balík pro práci s daty z oblasti médií a marketingu: DATA MEDIÁlNÍ AD-HOC ANALÝZA DATA ANALYZER PLÁNOVÁNÍ MEDPLAN OBCHOD BUYING DATA MEDIA

DATA ANALYZER Nástroj pro vyhodnocování výsledků výzkumů trhu, veřejného mínění a sledovanosti médií MML-TGI Media projekt Radioprojekt NetMonitor ScreeNet LAE další Vhodný i pro zpracování libovolných jiných dat

DATA ANALYZER – pokročilé analýzy Tvorba nových proměnných Složitější cílové skupiny Tvorba segmentací Vícerozměrné škálování Logistické a linární regresní analýzy Testy rovnosti středních hodnot Klasifikační a regresní stromy (MCART)

MEDPLAN Nástroj pro tvorbu mediálních plánů reklamních kampaní Optimalizační modul Vyhodnocování úspěšnosti mediálních kampaní Porovnání ceníků

DATA MEDIA Obsáhlá databáze ceníků reklamního prostoru v: tisku rozhlasu televizi teletextu kinech outdooru www stránkách Technické informace a kontaktní údaje Pokrytí médií cca 1 300 v ČR cca 1 000 v SR

BUYING Evidenční a nákupní systém pro mediální agentury Napojení na plánovací nástroje (Medplan) a databáze ceníků (Data Media) Exportní můstek do účetnictví

PRODUKTY SW MEDIAN Sofistikované nástroje pro práci s daty Vysoký důraz na jednoduchost ovládání a rychlost zpracování Více než 15letá tradice vývoje Široká klientela uživatelů

reference

KLIENTI Koncoví uživatelé Agentury Média GlaxoSmithKline Aegis Media (Carat) Český rozhlas Hartmann Rico Initiative Media ČT Kofola Médea Economia Komerční banka Mediaedge: cia Evropa 2 Masarykova Univerzita Mediacom Frekvence 1 Mora MindShare FTV Prima Nadace SIRIUS OMD Czech Mafra Novartis PHD Nova TV Sociologický ústav AV ČR Starcom Ringier Axel Springer CZ Úřad Vlády ČR Universal McCann Rozhlas a televize Slovensko Zentiva ZenithOptimedia TV Markíza

MEDIAN s.r.o., Národních hrdinů 73, 190 12 Praha 9 median@median.cz