On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Závěrečná práce E - learning
Advertisements

Mobilní služby a reklama
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
HOTEL A SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI Praktické školení pro hotelové manažery Termín: 28. února 2011 Místo: Holiday Inn Bratislava © 2010 SmartHERO | Hospitality.
Instagram jako budoucí prodloužená ruka Facebooku? Filip Huněk Co očekávat od sociální sítě, kterou loni Facebook koupil za miliardu dolarů a lze ji vůbec.
Interim project - SSME Research varianta
Martin Krčál RSS aneb buďte stále v obraze Ústřední knihovna FSS MU ÚK FSS MU, místnost 1.30,
Ústřední knihovna FSS MU ÚK FSS MU, místnost 1.30, Martin Krčál Sociální sítě sdílejte, komunikujte a spolupracujte online.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně.
TV studio FMK Univerzitní televize NEON TV. Základní informace - formální Tomáš Šula, UAAU/KVS1, KVS2 Televizní.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
PhDr. Radek Eichl, Ph.D. Jednatel společnosti.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Markéta Wolfová.  efektivní organizace záložek  sdílení zajímavých odkazů, dokumentů, obrázků, videí  označování a komentování materiálů.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
1 Ex Libris Alma Nová generace knihovních služeb.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
Vícezdrojové financování Jitka Nesrstová Nadace VIA / Sdružení VIA.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
 Sociální síť, komunita, mobilní aplikace  Sdílení, vytváření, čtení článků.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Global network of innovation Identity a Access Management v heterogenním prostředí Marta Vohnoutová 19. dubna 2015.
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Projekt ERNIE Moravská zemská knihovna Mgr. Jan Lidmila.
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
Výhody a nevýhody open-source řešení pro webové stránky obcí Martin Strnad Magistrát města Děčín
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Elektronické služby finalistů Parádní web 2014 Martin Strnad oddělení IT
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
Tribuna českého obchodu TZB
Základy online marketingu pro startupy
Vysoká škola technická a ekonomická
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Autor práce: Michaela Janová
Městská knihovna jevišovice
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Soutěž školních webů sCOOLweb 2017
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Společně pro Telč – Piráti a Zelení
Transkript prezentace:

On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy Jan Edlman, Head of Digital Innovations

Propagace je také projekt… Potřebujete: Zdroje Přípravu Obsah Formu Měření a evaluaci Nebo někoho, kdo to udělá za vás 

Otázky pro komunikační projekt… Kde? Cíl? Jak? Co?

Online není jen web

Jak to vypadá v praxi? Web Email

zajímavosti, výsledky… Jak toho využít? Výzkum zajímavosti, výsledky… Web Email Podpora vědy

Co funguje? Placené promo Platformy „zdarma“ Display (bannery) Adwords / Sklik (PPC) Cobrand Mailing … Modely nákladů CPT (cena z shlédnutí) CPC (cena za klik) CPA (cena za akci) Sociální sítě (FB, Twitter,..) Blogy Sdílení obsahu (Youtube, Picassa, Pinterest…) Nutnost tvořit ZAJÍMAVÝ OBSAH!!!

Časová optimalizace distribuce obsahu!!! Na co pamatovat? Platformy „zdarma“ Komu? Kde? Cíl? Sociální sítě (FB, Twitter,..) Blogy Sdílení obsahu (Youtube, Picassa, Pinterest…) Co? Jak? Kdy? Co je cílem mého snažení? – propagace, edukace, investice? Pro koho je určené? – veřejnost, mládež, vědecká obec..? Co jim tedy chci sdělit? – výsledky, na čem pracujeme? Kde je lze najít? – kde se pohybují a konzumují obsah, tj. kde jim to mohu sdělit..? Jak jim to sdělím? – jaké použiji možnosti? Časová optimalizace distribuce obsahu!!! Nutnost tvořit ZAJÍMAVÝ OBSAH!!!

Zaujalo mě…

Pracujete na zajímavých projektech… Tak nám je UKAŽTE!!!

zajímavosti, výsledky… Jak je nám ukážete? Výzkum zajímavosti, výsledky… Web Email Podpora vědy

Cesta k úspěchu… OPTIMALIZOVAT! MĚŘIT… TVOŘIT…

Malá ukázka

Děkuji za pozornost! Dotazy? Jan Edlman Head of Digital Innovation M: jan.edlman@omnicommediagroup.com T: +420.604.268.507