On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy Jan Edlman, Head of Digital Innovations
Propagace je také projekt… Potřebujete: Zdroje Přípravu Obsah Formu Měření a evaluaci Nebo někoho, kdo to udělá za vás
Otázky pro komunikační projekt… Kde? Cíl? Jak? Co?
Online není jen web
Jak to vypadá v praxi? Web Email
zajímavosti, výsledky… Jak toho využít? Výzkum zajímavosti, výsledky… Web Email Podpora vědy
Co funguje? Placené promo Platformy „zdarma“ Display (bannery) Adwords / Sklik (PPC) Cobrand Mailing … Modely nákladů CPT (cena z shlédnutí) CPC (cena za klik) CPA (cena za akci) Sociální sítě (FB, Twitter,..) Blogy Sdílení obsahu (Youtube, Picassa, Pinterest…) Nutnost tvořit ZAJÍMAVÝ OBSAH!!!
Časová optimalizace distribuce obsahu!!! Na co pamatovat? Platformy „zdarma“ Komu? Kde? Cíl? Sociální sítě (FB, Twitter,..) Blogy Sdílení obsahu (Youtube, Picassa, Pinterest…) Co? Jak? Kdy? Co je cílem mého snažení? – propagace, edukace, investice? Pro koho je určené? – veřejnost, mládež, vědecká obec..? Co jim tedy chci sdělit? – výsledky, na čem pracujeme? Kde je lze najít? – kde se pohybují a konzumují obsah, tj. kde jim to mohu sdělit..? Jak jim to sdělím? – jaké použiji možnosti? Časová optimalizace distribuce obsahu!!! Nutnost tvořit ZAJÍMAVÝ OBSAH!!!
Zaujalo mě…
Pracujete na zajímavých projektech… Tak nám je UKAŽTE!!!
zajímavosti, výsledky… Jak je nám ukážete? Výzkum zajímavosti, výsledky… Web Email Podpora vědy
Cesta k úspěchu… OPTIMALIZOVAT! MĚŘIT… TVOŘIT…
Malá ukázka
Děkuji za pozornost! Dotazy? Jan Edlman Head of Digital Innovation M: jan.edlman@omnicommediagroup.com T: +420.604.268.507