Hra riskuj pro opakování znalostí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Člověk a vývojová stádia člověka
Advertisements

Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 17
Grafické znázornění věty.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Poznávání částí lidského těla.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Lidská kostra Základní škola praktická a základní škola speciální
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Lidský organismus - Trávicí ústrojí
další štěpení látek a vstřebávání živin do krve
Opakování - člověk VY_3/2_INOVACE_115_Opakování – člověk1
Pří_093_Člověk a jeho zdraví_Kostra Autor: Mgr. Marie Boučková
VY_52_INOVACE_PRV.3.34_Kostra_pracovní list
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Číslo v digitálním archivu školy
SAVCI Savci mají kostru. Řadíme je mezi obratlovce.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ČLOVĚK
Kostra.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: ING. EVA ŠÍDOVÁ Název:VY_32_INOVACE_622_BUŇKA, TKÁŇ, ORGÁN Téma: ZÁKLADNÍ STAVEBNÍ.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY, KOSTRA A SVALY
Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_52_INOVACE_PŘ Lidské tělo,test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Rozmnožovací sousta va Popis a funkce rozmnožovací soustavy
Název školy:Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dagmar Sachsová Název:VY_32_INOVACE_170 _NAŠE_TĚLO Téma:Vnitřní orgány Číslo projektu:
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
SAVCI.
VNITŘNÍ ÚSTROJÍ 3. ROČNÍK
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Lidské tělo I. ( kostra, soustava svalová, dýchací, oběhová )
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Soustavy orgánů - opakování
Ondřej Zeman, 5.B ZŠ Fryšták
Riskuj Lidské tělo Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Monika Dudová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Člověk. Etapy lidského života Kostra a svaly Orgánové soustavy Zdraví
BIOLOGIE ČLOVĚKA (opakování) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Znáš se? Hráč nebo skupina si vyberou oblast a odpoví na otázku. Za správnou odpověď si body připočítají, pokud odpoví špatně, mají šanci další. Vyhrává.
Člověk Korunování krále v Edinburgu ve Skotsku. Homo sapiens - člověk moudrý pohybuje se vzpřímeně dorozumívá se řečí charakteristická je rozumová inteligence.
SAVCI Výživa mateřské mléko Stálá tělní teplota VY_32_INOVACE_BOHACOVA.BIOTER.04 © Sportovní gymnázium Dany a Emila Zátopkových Ostrava.
Lidské tělo - kostra.
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná Lidské tělo
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Základní stavba lidského těla
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_01_KOSTRA TÉMA: KOSTRA
Znaky života člověka Průběh lidského života
Stavba těla savců.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
ČLOVĚK LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_II-C-06.
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Orgány lidského těla Přírodověda 5. ročník Zpracovala: Dana Kučerová.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Název: VY_52_INOVACE_PR_17 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Autor: Mgr. Karolina Pátková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
Transkript prezentace:

Hra riskuj pro opakování znalostí. Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, 565 42 e:mail: škola@vraclav.cz Tel.: 465 482 115 www: zsvraclav.cz Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2473 Název šablony III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vyučovací předmět  Člověk a jeho svět Vzdělávací oblast  Přírodověda Název DUMu   Riskuj Stručná anotace Hra riskuj pro opakování znalostí. ročník  5. Autor  Mgr. Pavlína Filipi Datum ověření 18. 4. 2012 VY_32_INOVACE ICT/4/2/5

RISKUJ Člověk

Etapy lidského života Kostra a svaly Orgánové soustavy Zdraví 50 50 50 50 100 100 100 100 150 150 150 150 200 200 200 200 250 250 250 250 500 500 500 500

Jak se jmenuje etapa lidského života od tří do šesti let? A - novorozenec B - předškolák C - školák ZPĚT

Jak se jmenuje etapa lidského života od 18 let? A - puberta B - stáří C - dospělost ZPĚT

Od kolika do kolika let nazýváme člověka školákem? A – od 3 do 6 let B – od 15 do 18 let C – od 6 do 15 let ZPĚT

Od kolika do kolika let nazýváme člověka kojencem? A – od 2 měsíců do 1 roku B – od 1 roku do 3 let C – od narození do 2 měsíců ZPĚT

Jak se jmenuje etapa lidského života od narození do 2 měsíců? A - kojenec B - batole C - novorozenec ZPĚT

Vyjmenuj správně jak jdou po sobě etapy lidského života! - novorozenec - kojenec - batole - předškolák - školák - puberta - dospělost - stáří ZPĚT

Jaké dva druhy svalů máme v těle? A – hladké, proužkované B – příčně pruhované, jemné C – hladké, příčně pruhované ZPĚT

Která kost je v těle nejdelší? A - pažní B - stehenní C - lýtková ZPĚT

Které svaly v těle nazýváme hladké? A – svaly srdce, žaludku a močového měchýře B – svaly srdce, jater a žaludku C – svaly močového měchýře, zádové a pažní ZPĚT

Kde v těle se nachází lopatka? A – na dolní končetině B – na hlavě C – na horní končetině ZPĚT

Jak jsou spojeny kosti na lebce? A - kloubem B - švem C - chrupavkou ZPĚT

Kolik máme žeber? A - 12 B - 15 C - 14 ZPĚT

Která soustava zajišťuje oběh krve v těle? A – dýchací soustava B – trávicí soustava C – oběhová soustava ZPĚT

Co je řídícím centrem celého těla? A - mozek B - srdce C - nervy ZPĚT

K čemu slouží člověku plíce? A - k tomu, aby dobře obíhala krev v těle B – k příjmu kyslíku do těla C – k získání živin do těla ZPĚT

Kde se v těle nachází centrum pohybu? A – v prodloužení míše B – v mozku C – v nohách ZPĚT

Co pumpuje krev do celého těla? A - plíce B - srdce C - žaludek ZPĚT

Čím protéká v těle krev okysličená? A - žílami B - trubičkami C - tepnami ZPĚT

Kolik zubů má první chrup? A - 20 B - 24 C - 30 ZPĚT

Co získává tělo z potravy? A – cukry, tuky, bílkoviny B – vitamíny, vodu, tuky C – minerální látky, vodu, cukry ZPĚT

Vyjmenuj smysly člověka! - zrak - sluch - čich - chuť - hmat ZPĚT

Kde v těle se shromažďují odpadní tekutiny? A – v tlustém střevě B – v játrech C – v ledvinách ZPĚT

Ze které části trávicí soustavy se dostávají do těla všechny živiny? A – ze žaludku B – z tenkého střeva C – z tlustého střeva ZPĚT

Vyjmenuj části dýchací soustavy! - nosní dutina - hrtan - průdušnice - průdušky - plíce ZPĚT