M-Ji-CU007-Mnozinove_operace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Advertisements

Množiny Přirozená čísla Celá čísla Racionální čísla Komplexní čísla
Seznamy v jazyce Haskell doc. Dr. Ing. Miroslav Beneš  katedra informatiky, A-1007 
- X>=-4 + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu
Úvod do Teorie množin.
Teorie pravděpodobnosti
ČÍSELNÉ MNOŽINY Poznámky se žáky se SPU DOC PDF Milan Hanuš TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Prezentace.
Zdroj: Kombinatorika Zdroj:
Množinová symbolika.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ / /34
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Algoritmizace.
Teorie ICT.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Fakulta životního prostředí Katedra informatiky a geoinformatiky
Luboš Fábera T4.A Množiny. Průnik dvou množin Průnik množin A, B je množina všech takových prvků základní množiny, které patří do množiny A i do množiny.
Typy chemické vazby Mgr. Helena Roubalová
XIV. Průsečík přímky s rovinou - užití
STEREOMETRIE Polohové úlohy – řezy těles 2 body v jedné stěně
Úvod do databázových systémů
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_762.
Tento digit á ln í učebn í materi á l (DUM) vznikl na z á kladě ře š en í projektu OPVK, registračn í č í slo CZ.1.07/1.5.00/ s n á zvem „ Výuka.
Dominik Šutera ME4B. NOR NAND je způsob grafického vyjádření příslušnosti prvků do množiny a vztahů mezi množinami.
Množinové pojmy – průnik, sjednocení, rozdíl množin
Úvod do databázových systémů
Databázové systémy Informatika pro ekonomy, př. 18.
Množiny.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Mlhavost Fuzzy logika, fuzzy množiny, fuzzy čísla
Úvod do logiky (presentace 2) Naivní teorie množin, relace a funkce
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Seznamy v jazyce Haskell Ing. Lumír Návrat  katedra informatiky, D-403 
DOK. FUZZY MNOŽINY ETC. Klasické množiny Klasická množina – Výběr prvků z nějakého univerza Podle nějakého pravidla – Každý prvek obsahuje nejvýše jednou.
SZŠ a VOŠZ Zlín ® předkládá presentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.
Tento digit á ln í učebn í materi á l (DUM) vznikl na z á kladě ře š en í projektu OPVK, registračn í č í slo CZ.1.07/1.5.00/ s n á zvem „ Výuka.
VY_32_INOVACE_22-01 Posloupnosti.
Teorie zpracování dat RELAČNÍ DATOVÝ MODEL.

INTERVALY SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
ZÁKLADY ČÍSLICOVÉ TECHNIKY
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Trojúhelník Geometrie pro 3. třídu.
Mlhavost Fuzzy logika, fuzzy množiny, fuzzy čísla
Operace s množinami Matematika Autor: Mgr. Karla Bumbálková
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_19 Název materiáluZákladní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 4 – Intervaly – teorie NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
MNOŽINY RNDr. Jiří Kocourek. Množina: skupina (souhrn, soubor) nějakých objektů.
Kartézský součin Binární relace
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
MNO ŽI NY Kristýna Zemková, Václav Zemek
MNO ŽI NY Kristýna Zemková, Václav Zemek
MATEMATIKA Obsah přednášky. Opakování, motivační příklady Funkce.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Pokus. konec.
MNOŽINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
MNOŽINY Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
MNOŽINY RNDr. Jiří Kocourek.
Rozklad mnohočlenů na součin
Analytická geometrie kvadratických útvarů
Transkript prezentace:

M-Ji-CU007-Mnozinove_operace Množinové operace cvičné úlohy

1. Jsou dány množiny : K = 1,3,5,6, L = 2,3,4,5 M = 1,2,3,4,5,6. Zapiš průnik množin K a L : Zapiš sjednocení množin L a M : výsledky

2. Jsou dány množiny : K = 1,3,5,6, L = 2,3,4,5 M = 1,2,3,4,5,6. Zapiš průnik množin K,L,M : Zapiš všechny tříprvkové podmnožiny množiny L: výsledky

3. Jsou dány množiny : K = 1,3,5,6, L = 2,3,4,5 M = 1,2,3,4,5,6. Je 1  M ? Je 2 L  M ? c) Je K  M ? výsledky

4. Jsou dány množiny : K = a,c,e L = b,c,d,e M = a,b,c,d,e,f. Zapiš průnik množin K a L : Zapiš sjednocení množin L a M : výsledky

5. Jsou dány množiny : K = a,c,e L = b,c,d,e M = a,b,c,d,e,f. Zapiš průnik množin K, L a M : Zapiš sjednocení množin K, L a M : výsledky

6. Jsou dány množiny : K = a,c,e L = b,c,d,e M = a,b,c,d,e,f. a) Je c  M ? b) Je a  L  M ? c) Je K  M ? výsledky

7. Jsou dány množiny : X=1,2,3,4, Y=2,4,3, Z=2,3,7,8,9 . Zapiš množinu X  Y: Zapiš množinu Y  Z: výsledky

8. Jsou dány množiny : X=1,2,3,4, Y=2,4,3, Z =2,3,7,8,9 . Zapiš množinu X  Z: Urči prvky množiny X  Y  Z : výsledky

9. Jsou dány množiny : X=1,2,3,4, Y=2,4,3, Z =2,3,7,8,9 . Je X Y ? b) Je Y X ? c) Je 6  Z ? výsledky

10. Jsou dány množiny : X=1,2,3,4, Y=2,4,3, Z =2,3,7,8,9 . Je 3X  Z ? Je 4  Y  Z ? c) Je 8  X  Y  Z ? výsledky

1. Jsou dány množiny : K = 1,3,5,6, L = 2,3,4,5 M = 1,2,3,4,5,6. Zapiš průnik množin K a L : Zapiš sjednocení množin L a M : další

2. Jsou dány množiny : K = 1,3,5,6, L = 2,3,4,5 M = 1,2,3,4,5,6. Zapiš průnik množin K,L,M : Zapiš všechny tříprvkové podmnožiny množiny L: další

3. Jsou dány množiny : K = 1,3,5,6, L = 2,3,4,5 M = 1,2,3,4,5,6. Je 1  M ? ano Je 2 L  M ? ano c) Je K  M ? ano další

4. Jsou dány množiny : K = a,c,e L = b,c,d,e M = a,b,c,d,e,f. Zapiš průnik množin K a L : Zapiš sjednocení množin L a M : další

5. Jsou dány množiny : K = a,c,e L = b,c,d,e M = a,b,c,d,e,f. Zapiš průnik množin K, L a M : Zapiš sjednocení množin K, L a M : další

6. Jsou dány množiny : K = a,c,e L = b,c,d,e M = a,b,c,d,e,f. a) Je c  M ? ano b) Je a  L  M ? ne c) Je K  M ? ano další

7. Jsou dány množiny : X=1,2,3,4, Y=2,4,3, Z=2,3,7,8,9 . Zapiš množinu X  Y: Zapiš množinu Y  Z: další

8. Jsou dány množiny : X=1,2,3,4, Y=2,4,3, Z =2,3,7,8,9 . Zapiš množinu X  Z: Urči prvky množiny X  Y  Z : další

9. Jsou dány množiny : X=1,2,3,4, Y=2,4,3, Z =2,3,7,8,9 . Je X Y ? ne b) Je Y X ? ano c) Je 6 Z ? ne další

10. Jsou dány množiny : X=1,2,3,4, Y=2,4,3, Z =2,3,7,8,9 . Je 3X  Z ? ano Je 4  Y  Z ? ne c) Je 8  X  Y  Z ? ano konec