Spočítej černé tečky :)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spočítej černé tečky :)
Advertisements

Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Určování zeměpisné polohy
CorelDRAW – dodatky (19). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Pokročilá animace Co se všechno naučíme??? „Rozřezání“ obrázku v programu.
GRAVITAČNÍ SÍLA. GRAVITAČNÍ POLE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Zoner Photo Studio – Editor I. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Předmět: ČESKÝ JAZYK Ročník: 3. Tematický okruh: JAZYKOVÁ VÝCHOVA Název učiva: VĚTA, SLOVO, SLABIKA, HLÁSKA Tato prezentace je spolufinancována Evropským.
Poledníky rovnoběžky.
ROVNOMĚRNÝ POHYB, PRŮMĚRNÁ RYCHLOST Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Přísloví a rčení Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu:
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín VY_32_INOVACE_M_11 Obrázkové řady, logika Zpracovala: Mgr. Květoslava Štikovcová Číslo.
Zrakové klamy. Lidský zrak je dokonale vyvinutý smysl. Přesto ho je snadné oklamat. Při pozorování obrázků vznikají tzv. zrakové iluze. Iluze - mylný.
VY_32_INOVACE_10_4_11.
Notopis – rytmické hodnoty not
Počítačová grafika.
Výstup na horu nápodoba historického pokusu
Věta se skládá ze slov Název školy
Poměr.
aneb Jak oklamat lidský mozek
Matematika pro 3. ročník – práce s kalkulačkou
GRAVITAČNÍ SÍLA. GRAVITAČNÍ POLE
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_04_DÝCHACÍ SOUSTAVA
Příběh 2 oblázků s obrázky z Číny!
Matematika Koule.
Souhrnné otázky, Světelné jevy
HRAJEME SI S PÍSMENKY O
Vesmír Co uvidíš, zvedneš-li svůj zrak k obloze? mraky, oblohu
VY_32_INOVACE_10_2_12.
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Poměr v základním tvaru.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
Už víme, jaký směr má gravitační síla, ale známe její velikost?
VY__III/2__INOVACE__124 Prvouka Jaro, léto – charakteristické znaky
Mystika 1.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Název prezentace (DUMu): Mocninná funkce – řešené příklady
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Kam se točí Tobě ?.
HRAJEME SI S PÍSMENKY K
Lidský mozek… … nás klame kdy může!.
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Času máš dost, tak se usaď, pust si zvuk a vyzkoušej si svůj postřeh.
Technologie přípravy pokrmů 2. ročník - kuchař
do třetího rozměru Cesta Pokud změníme způsob pohledu,
ŠABLONA III/2 Čtení s porozuměním
Poměr v základním tvaru.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Tvary a barvy Pexeso.
Spočítej černé tečky :)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Mgr. Jitka Vlková VY_32_INOVACE_17_12_vyjmenovaná slova
Soubor interaktivních her z českého jazyka II.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Lidský mozek… … nás klame kdy může!.
Feuersteinovo instrumentální obohacení
Beseda se s paní spisovatelkou Světlanou Glaserovou
Už víme, jaký směr má gravitační síla, ale známe její velikost?
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
OBVOD A OBSAH SLOŽITĚJŠÍCH OBRAZCŮ
POMĚR VE SLOVNÍCH ÚLOHÁCH
Počítačová grafika.
Rovnovážná poloha páky – opakování
Kolik sloupů vidíš? Dva čtvercové…. Nebo tři kulaté ?
Každý den jsme trochu starší…
Opakování na 4.písemnou práci
Transkript prezentace:

Spočítej černé tečky :)

Jsou vodorovné čáry rovnoběžné? nebo ne?

Kolik noh má ten slon?

Dívej se na černou tečku, po chvíli oblast kolem ní začne se zmenšovat.

Dívej se na černou tečku a pohybuj hlavou dopředu a dozadu. Kruhy kolem ní se budou otáčet.

Tohle je  nejzajímavější iluze. A to je postup. 1.Soustřed‘ se na čtyři tečky v prostředku obrázku asi na 30-40 vteřin. 2. Podívej se na zeď nebo jinou rovnou stejnobarevnou plochu. 3. Uvidíš světlý kruh… 4. Mrkni jednou nebo více krát, uvidíš obraz. 5. Koho teď vidíš?

Koukni na ten obrázek. To není animace. Je nepohyblivý Koukni na ten obrázek. To není animace. Je nepohyblivý. To tvůj zrak dělá, že se pohybuje. Aby ses přesvědčil soustřeď se na černou tečku v jednom kruhu. Bude nehybný a všechny kruhy se zastaví. Když koukneš jinde, zase se začne otáčet.

Jsou fialové čáry rovnoběžné ? Nebo ne?

Které kolečko v prostředku je větší ? Levé nebo pravé?

Vidíš ty šedivé tečky mezí kvádry? Odkud jsou???

Je tohle reální ???

Soustřed´ zrak na křížek v prostředku obrázku Soustřed´ zrak na křížek v prostředku obrázku. Po chvíli zjistíš že růžové tečký budou mizet a na konci uvidíš jenom zelenou tečku točící se dokola (která na začátku byla... růžová).