MOOD FILM 13.1.2017 1_Film MOOD.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
der Jahreskalender Anotace
Advertisements

On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Golf & Country Club Piešťany
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Váš silný partner ve světě realit
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_105.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
VY_22_INOVACE_J-A-25 Aj pro 4.r./ snímek 1-7 /, 5. r. T I M E - ČAS Základní škola Ostrava, Gebauerova8, příspěvková organizace Autorka: Mgr. Daniela.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Dates
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Vytvořil: Dominik Maršík: Simona Hořavová: Daniel Slavětínský:
Podklady pro akvizici Lybar a Biolit - Marketing.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_11_Měsíce AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM: 4., 2. 2.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Ohlédnutí za konferencí. 3. ročník konference – základní informace více než 18 měsíců příprav náklady cca 2,5 mil. Kč více než 300 účastníků ( z toho.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Návrh komunikační strategie pro krémy
Řadové číslovky (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,8_16_MONATE.
Monate - měsíce, Jahreszeiten - roční doby Januar Februar März April Mai Juni Juli August September Oktober November Dezember leden únor Březen duben.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mediální plán.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
ORDINAL NUMBERS /MONTHS/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Anotace – Měsíce v roce Anotace Pracovní list k procvičení slovní zásoby – doplnění chybějících slov, spojování slov s čísly měsíců, křížovka, spojování.
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
KALENDÁŘ.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
Citroën select OJETÁ VOZIDLA
KONFERENCE Citroën HOTEL maXIMUS, BRNO
KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB A KONCESIONÁŘSKÉ SÍTĚ
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
Poprodejní servis a náhradní díly
Autor: Michaela Vráblíková Název : VY_32_INOVACE_40AJ_4tr_SLOVICKA13.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Dny − days Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nikola Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
VY_32_INOVACE_17_AJI_MĚSÍCE V ROCE
OBSAH: The names of the months
Společně pro Telč – Piráti a Zelení
Jazyk a jazyková komunikace Roční doby – angličtina 5. ročník Mgr
Transkript prezentace:

MOOD FILM 13.1.2017 1_Film MOOD

MARKETING 13.Ledna 2017 Martina Bedrnová

CITROËN OD 07/2016 Uvedení nového Citroënu JUMPY – 07/ 2016, uvedení Citroënu SpaceTourer 09/2016 884 GDO + 466% 798 konfigurací + 356% 45 449 návštěv +248% 307 objednávek + 115% Citroën Space Tourer – hvězdou Citroën Roadshow 09/2016 % nárůst ve srovnání s 1.pololetím 2016

CITROËN OD 07/2016 Nový Citroën JUMPY – nejpraktičtější užitkový vůz roku 2016 - ocenění

CITROËN OD 07/2016 CITROËN ROADSHOW – 09-10/2016 2 300 testovacích jízd 25 měst 12 vozů 160 hot leads 55 prodaných vozů 2_ klip_Citroën Roadshow

CITROËN OD 07/2016 Launch new C4 Picasso /Grand C4 Picasso – 08/2016 856 GDO + 170% 4 000 konfigurací 71 558 návštěv +71% % nárůst ve srovnání s 1.pololetím 2016

CITROËN OD 07/2016 105 000 návštěv webu Rekord 2016 1 095 GDO HAPPY DAYS – 10/2016 105 000 návštěv webu Rekord 2016 1 095 GDO 107% předaných vozů

DS OD 07/2016 CZECH DESIGN WEEK – 11/2016 - partnerství 200 000 návštěvníků

CITROËN since 07/2016 Nový Citroën C3 otevření objednávek, tisková konference – listopad 2016 Design Komfort Connected cam Férová cena Motory Spotřeba Technologie 60 novinářů První svezení První články velmi pozitivní

CITROËN 2016 – Digitální statistiky Total Visits Citroën.cz environment 2016 99 742 146 222 147 953 157 375 83 737 Citroen.cz January February Mars April May June July August September October November December Total Citroën.cz 2016 85 491 104 090 96 757 90 285 68 323 63 447 82 952 73 240 79 077 104 820 88 060 58 541 995 083 Citroën.cz 2015 73 758 82 770 108 571 107 296 92 481 109 533 60 660 63 195 84 223 95 653 110 512 76 655 1 065 307 Ratio 15,9% 25,8% -10,9% -15,9% -26,1% -42,1% 36,7% -6,1% 9,6% -20,3% -23,6% -6,6% www.akce.citroen.cz 37363 63 611 27 131 88 514 41 835 8 049 12 387 9 767 14 520 45 346 11 644 6 981 367 148 www.last-minute.citroen.cz 27992 9 850 31 741 4 971 5 572 50 333 3 491 16 455 18 311 10 652 46 374 8 931 234 673 Device Citroën.cz | Desktop 67324 80 990 74 861 70 440 53 044 48 896 60 982 53 747 57 903 75 312 59 092 41 309 743 900 Citroën.cz | Mobile 18 167 23 100 21 896 19 845 15 279 14 551 21 970 19 493 21 174 29 508 28 968 17 232 251 183 Mobile device rate 21,3% 22,2% 22,6% 22,0% 22,4% 22,9% 26,5% 26,6% 26,8% 28,2% 32,9% 29,4% 25,3% Téměř 1 mil návštěv Cca 30% z mobilních zařízení

CITROËN 2016 – Digitální statistiky GDO VN Total   Janvier Février Mars Avril Mai Juin Juillet Aout Septembre Octobre Novembre Décembre VN GDO 2016 829 837 932 1 139 905 942 316 383 1 158 1 095 1 546 266 10 348 VN GDO 2015 228 1 370 256 249 186 325 159 195 670 349 245 494 4 726 VAR 263,60% -38,91% 264,06% 357,43% 386,56% 189,85% 98,74% 96,41% 72,84% 213,75% 531,02% -46,15% 118,96% 10 348 GDO +119% Rekordman = Berlingo 2 585 GDO 1 800 GDO z FB

CITROËN 2016 – kampaně na FB 1 800 GDO z FB 18 prodaných vozů

Novinky, akce, komunikace 2017 – Co nás Čeká? Novinky, akce, komunikace CITROËN / Date / Service - Intervenant / Titre du document (personnaliser avec le menu "Insertion / En-tête")

03 - 04 Nový Citroën C-Elysée + Happy Days TIMING KOMUNIKACE 2017 01 – 03 Nový Citroën C3 03 LCV Range 03 - 04 Nový Citroën C-Elysée + Happy Days 05 - 06 C4 Picasso, Last minute 09 -10 Citroën roadshow s novým C3 10 happy days + LCV Range 11 Last minute

CITROËN 2017 – Nový Citroën c3 Nový Citroën C3 reklamní kampaň – Leden - Březen 2017 TV, print, OOH, on-line, kino Nový C3 hvězda 2017 20% mediálního rozpočtu 2017 3_Spot C3 Baby

CITROËN 2017 – Nový Citroën c3

CITROËN 2017 – Nový Citroën c3 Nový Citroën C3 dealerská prezentace na showroomech + mimo showroom Polepy výloha Vlajky, podium Plakáty Přelepky BB Nové barevníky Katalogy, mailing, letáky Ostrovní prezentace – OC atp.

CITROËN 2017 – Citroën Berlingo 1-3/2017 Citroën Berlingo XTR 1.6 BlueHDI 100 za 369 900 Kč Podpora: On-line Rádio pro dealery 4_Spot Berlingo rádio

CITROËN 2017 – Roadshow září/říjen 25 měst, přednost dealeři, co neměli Roadshow ve 2016, nahlásit účast do 31/3 Participace dealera = 15 tis Kč + povinná reklama (rádio, DM) Kamion, komfort, občerstvení Hvězda = nový C3, SpaceTourer

CITROËN 2017 – Oblečení citroën Nabídka oblečení Citroën – agentura BBA Možnost čerpání 30% mkt příspěvku

CITROËN 2017 – DIGITAL novinky Chceme být nejvíce digital friendly automobilovou značkou Novinka = live chat od 12/2016 Prosinec: 27 GDO leadů z chatu Plán GDO = 11 500 Nový CarStore Citroën Advisor: 1140 názorů 2016, 1 500 ve 2017 Novinka Product Advisor – zavedení jaro 2017 Využití Twitteru v kampaních – test na C3 5_spot_Advisor

CITROËN 2017 – DIGITAL novinky Nový CARSTORE od 20/12/2016

CITROËN 2017 – DIGITAL novinky Nový Live chat od 1/12/2016 26 GDO, 1 prodej

CITROËN 2017 – Nový Citroën c3 Prezentace mimo showroom Dealerská prezentace mimo showroom - NOVÉ Součástí dodávky setu je i tablet Lenovo Prezentace s novým C3 se soutěží: Sběr leadů Výhra zapůjčení dealerské C3 na 1 týden MKT příspěvek 30% na ostatní náklady Podmínky dodání setu zdarma: pronájem odpovídající plochy min. na 1 týden obsazení personálem 1 až 2 lidi

Děkuji ! CITROËN / Date / Service - Intervenant / Titre du document (personnaliser avec le menu "Insertion / En-tête")