Ing. Ladislav Mišík TĚLESA 9. březen 2013

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jehlan povrch a objem.
Advertisements

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Jehlan autor VM:Ing. Slánská.
Tělesa Užití goniometrických funkcí
Jehlan výpočet povrchu
Povrch krajiny VY_III/2_inovace_10_ Povrch krajiny Autor: Mgr. Karin Cahlíková.
Anotace Jehlan: Prezentace je věnována jehlanům. Seznamuje žáky s vlastnostmi jehlanů a učí je počítat povrch a objem jehlanu. Předpokládá se využívání.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 1. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného čtyřbokého jehlanu na obrázku (vyjádřete pomocí odmocnin).
Jehlan Matematické dovednosti. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvořeníBřezen 2013 Ročník: 9. Tematická oblast:Matematická gramotnost.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
JEHLAN Popis, povrch, objem. JEHLAN Popis, povrch, objem.
J e h l a n Popis tělesa Výpočet povrchu Výpočet objemu
OPAKOVÁNÍ NA PÍSEMNOU PRÁCI Funkce Tělesa. Funkce 1. Lineární rovnicí vyjádři závislost: a) Obvodu rovnostranného trojúhelníku (y) na délce jeho strany.
ŘEZ JEHLANU ROVINOU OB21-OP-STROJ-KOG-MAT-S
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 2. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného trojbokého jehlanu vysokého 5 cm, s podstavnou hranou 6 cm (vyjádřete.
Jehlan Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu: VY_32_INOVACE_22_M9_jehlan.
Autor: Mgr. Radek Martinák Jehlan – popis, povrch, objem Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Základní škola Čelákovice
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
Tělesa –Hranol Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Matouš Bořkovec, ZŠ Suchdol
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
Stereometrie Povrchy a objemy těles.
Písemné sčítání a odčítání do milionu
- Výpočet povrchu příklady
Matematika a její aplikace - geometrie pro 1.stupeň.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
těleso skládající se z jedné kruhové podstavy a pláště
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí
Počítání se závorkami 15 + (9+6)+10 = (12-8) = = 56.
Hranoly Základní pojmy.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Popis kvádru:. Popis kvádru: Vlastnosti kvádru: Kvádr má 8 stěn. Kvádr má 8 vrcholů. Kvádr má 12 hran. Kvádr má 1 dolní podstavu. Kvádr má 1 horní.
Písemné dělení jednociferným dělitelem
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Matematika pro 9. ročník Povrch jehlanu.
VY_32_INOVACE_32_Zavedeni_nasobeni Matematika - 2. ročník
OBJEM JEHLANU VY_42_INOVACE_ 30_02.
Procvičování – složené zlomky, zlomky a desetinná čísla
Jehlan těleso skládající se z jedné podstavy, která má tvar mnohoúhelníku a pláště.
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
Přímá tělesa v úlohách z praxe
Tělesa –čtyřboký hranol
VY_32_INOVACE_35_Nacvik_deleni Matematika - 2. ročník
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1
Pythagorova věta – příklady
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_20_ Jednotky objemu
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
MATEMATIKA Objem a povrch jehlanu 2.
Jednotky hmotnosti Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Užití Pythagorovy věty
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Geometrie v rovině a v prostoru,
MATEMATIKA Objem a povrch hranolu 4.
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Transkript prezentace:

Ing. Ladislav Mišík TĚLESA 9. březen 2013 VY_42_INOVACE_1A_16_POVRCH_JEHLANU TĚLESA 9. březen 2013 Jehlan, objem jehlanu, povrch jehlanu, Pythagorova věta Výklad nového učiva, procvičování učiva, aplikace učiva

Pravidelný čtyřboký jehlan - popis V .... hlavní vrchol a …. podstavná hrana h v …. výška jehlanu va v va…. výška boční stěny h …. boční hrana a a

Spl Sp Síť pravidelného 4-bokého jehlanu V h v va a a a a h a a h h h

Sp Spl a va h Povrch jehlanu Obecný jehlan: Pravidelný 4-boký jehlan:

Pravidelný čtyřboký jehlan Pythagorova věta 2

Pravidelný čtyřboký jehlan Pythagorova věta 2

Pravidelný čtyřboký jehlan Pythagorova věta u h v u 2

Použité zdroje Obrázky vytvořené autorem