Podmínky života na Zemi

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Zpracovala Jitka Ciprová
Rostliny 1.třída.
Potravní vazby rostlin a živočichů
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
Živá a neživá příroda 3. ročník
Světlo.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM VODA, VZDUCH, PŮDA
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Rostliny - význam a jejich dělení.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Podmínky života na Zemi
Živá příroda.
LES ŘASY.
Člověk a jeho svět 4. ročník
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY.
KOLOBĚH LÁTEK A TOK ENERGIE
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Růst a vývin rostlin - rozmnožování pomocí semen
a) galaxie galaxie b) Galerie Galerie c) Galaxie Galaxie.
Abiotické faktory Výukový materiál EK
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Tematická oblast: Život na Zemi Téma: Podmínky života na Zemi Předmět: Přírodověda Ročník: 5. Autor: Mgr. Alena Hrušková Datum: Druh výstupu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Společné znaky rostlin.
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
Předmět:chemie Ročník: 3. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Martin Metelka Anotace:Materiál slouží k výkladu učiva o fotosyntéze. Klíčová slova: fotosyntéza,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Stavba kvetoucí rostliny Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):04/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ROSTLINY.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Země – podmínky života.
Rostliny.
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_112_List
Součásti neživé přírody
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA Jasmína Dolejší,
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování učiva v přírodovědě ve 4. ročníku.
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ŽIVOTA
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN
Podmínky života na Zemi
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Říše: Rostliny Podříše: Nižší rostliny
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
NEŽIVÁ PŘÍRODA voda vzduch teplo a světlo horniny a nerosty půda.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.34_Živá_a_neživá_příroda.
Rostliny - význam a jejich dělení.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Živá příroda.
9. ABIOTICKÉ PODMÍNKY ŽIVOTA
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Les 2. hodina Řasy LES – složitý ekosystém = společenstvo různých organizmů a jejich neživé prostředí Organismy z prostředí potřebují: světlo + teplo.
Živé organismy.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Transkript prezentace:

Podmínky života na Zemi Voda Vzduch Světlo a teplo Živiny

TEPLO A SVĚTLO Co je největším zdrojem tepla na Zemi? Slunce Pokud by na Zemi nesvítilo Slunce, přestal by existovat život na Zemi. Zemřely by rostliny, živočichové, včetně člověka.

Podle potřeb světla dělíme rostliny: Stínomilné Světlomilné

VÍŠ ? Co je největším zdrojem tepla na Zemi? Měsíc Žárovka Kamna Slunce

VODA Rostliny přijímají vodu svými kořeny. Živočichové přijímají vodu přímo nebo je součástí jejich potravy.

Bez vody rostlina : Co se stane,když nebude mít rostlina vodu ? Voní Uvadne Rozkvete http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?ex=2&qu=slunce#ai:MP900289767|mt:0,citace1.9.2011|

Vzduch Živočichové potřebují ze vzduchu kyslík Rostliny potřebují oxid uhličitý a tvoří kyslík

ŽIVINY Rostliny přijímají živiny rozpuštěné ve vodě z půd.y Živočichové přijímají živiny z potravy.

Rostlina a živočichové Opakujeme Rostlina a živočichové světlo a teplo živiny voda vzduch

OPAKUJEME ---------- ----------- ------------ Podmínky života

Výborně