NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Semenné rostliny 4. ročník
Advertisements

Urči, o kterou rostlinu se jedná
Plody Přírodopis VY_32_INOVACE_179, 9. sada, Př3 ANOTACE
Rostliny 1.třída.
Rostliny rybníka a jeho okolí
Stonek Mgr. Helena Roubalová
ČÁSTI TĚLA ROSTLIN DÍL 2. Květy a plody.
Listnaté stromy a keře 4. ročník
Digitalizace výuky Příjemce
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.15 Anotace: Prezentace popisuje stavbu těla, vývoj kořene a stonku. Vzdělávací oblast: Krytosemenné rostliny, stavba těla, kořen,
Živá a neživá příroda 3. ročník
VYŠŠÍ ROSTLINY III. – jejich znaky krytosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Třídění rostlin - stonek
Opakování 7. ročníku 2 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Listy, květy a plody rostlin
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
Ovoce Mgr. Iveta Honzejková.
Rostliny podle stavby těla
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_32_INOVACE_04_PRVOUKA 3. ROČNÍK_LISTY ROSTLIN ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_170 Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
ČÁSTI TĚLA KVETOUCÍCH ROSTLIN
Stavba rostlinného těla Stonek
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Pří_059_Rozmanitost přírody – Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Podzemní a nadzemní části rostlin.
STONEK.
JSOU TO: DŘEVINY A BYLINY.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Člověk a jeho svět 4. ročník
Části stromů Strom v ročních obdobích Význam zeleně pro člověka
Rostliny.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV:VY_32_INOVACE_19_ŽIVÁ _LIDSKÉ TĚLO SOUTĚŽ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Blanka Kusá Název:VY_52_INOVACE_PR Téma:Rostliny Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
ROSTLINY.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
BOTANIKA Procvičování pojmů
Části rostlin podzemní části rostlin - kořeny nadzemní části rostlin
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Rostliny Prvouka – 3. ročník
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_112_List
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Anotace Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
VY_52_INOVACE_23_ Stavba těla semenných rostlin
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN (výklad)
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Rostliny - význam a jejich dělení.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Živá příroda.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Kostra člověka.
Živé organismy.
Stonek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR: Mgr. Pavel Jelínek NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_ŽIVÁ _ROSTLINY SOUTĚŽ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.3130

ANOTACE: Prezentace je určená k zopakování učiva o živé přírodě, skupiny žáků odpovídají formou hry riskuj na otázky týkajících se rostlin. JAZYK: Čeština KLÍČOVÁ SLOVA: květy, plody, stonky, listy, znaky rostlin DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: Prezentace DRUH INTERAKTIVITY: Aktivita CÍLOVÁ SKUPINA: Žák STUPEŇ A TYP VZDĚLÁNÍ: Základní vzdělávání – první stupeň TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA 8 – 12 let

RISKUJ - SOUTĚŽ

KVĚTY A PLODY STONKY A LISTY ZNAKY ROSTLIN CO VIDÍŠ NA OBRÁZKU 1 000 Kč 1 000 Kč 1 000 Kč 1 000 Kč 2 000 Kč 2 000 Kč 2 000 Kč 2 000 Kč 3 000 Kč 3 000 Kč 3 000 Kč 3 000 Kč 4 000 Kč 4 000 Kč 4 000 Kč 4 000 Kč

Proč rostliny kvetou? a) Aby mohly růst. b) Aby změnily barvu a nalákaly hmyz. c) Aby se mohly rozmnožovat. d) Aby je hmyz lépe našel. zpět

Který hmyz opyluje nejčastěji květy s hlubokými kalichy? a) motýli b) včely c) čmeláci d) vosy zpět

Jaký typ stonku má rostlina na obrázku? a) stvol b) lodyhu c) stéblo d) malvici zpět

Co vidíš na obrázku? a) listy lípy b) listy kaštanu c) listy jírovce d) strom zpět

Co vidíš na obrázku? a) plod cizokrajné rostliny b) uschlé dřevo c) oddenek rostliny d) horninu zpět

Jaký typ stonku má bylina na obrázku? a) stvol b) lodyhu c) stéblo d) kmen zpět

Co vidíš na obrázku? žilnatinu b) list javoru c) čepel d) koberec zpět

Čím rostliny dýchají? a) kořeny b) stonky c) listy d) květy zpět

O který druh dužnatého plodu se jedná na obrázku? a) o malvici b) o peckovici c) o bobuli d) o meruňku zpět

Jaký typ dužniny v podobě jablka vidíš na obrázku? a) suchou b) bobuli c) peckovici d) malvici zpět

Jak dlouho během dne rostliny dýchají? a) ve dne b)24 hodin c) v noci d) 8 hodin denně zpět

Jaký je rozdíl mezi stromem a keřem? a) Stromy jsou vyšší. b) Keře nemají kmen. c) Keře nekvetou. d) Stromy opylují včely a keře motýli. zpět

Pojmenuj vyznačenou část listu na obrázku. a) čepel b) řapík c) žilnatina d) stvol zpět

Co nepotřebuje rostlina, aby mohla do vzduchu uvolňovat kyslík? a) zelené barvivo b) světlo c) oxid uhličitý d) živiny zpět

Čím získávají rostliny živiny a vodu? a) listy b) kořeny c) hlínou d) plody zpět

Jak se nazývá část rostliny na obrázku ukryta pod číslem 3? a) prašník b) blizna c) čnělka d) nitka zpět

ZDROJE http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Gentiana_acaulis_calyx.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Lillium_Stamens.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Simple_photosynthesis_overview_cs.png http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Pome_Nos.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7/Gingembre.jpg galerie obrázků (cit. 7.2.2013)