DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TOWER_20.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_19_VIP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_01_ARTS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TATE_MODERN_12.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_18_.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Animals and Nature.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_BIG_BEN_05.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_09_SHOPPING.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu World of Art quiz Autor.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_14_CANADA.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_USAOLD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_3_FIG_01_HEALTH.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_NELSONS_COLUMN_13.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_Angličtina 9.ročník TEMA: Test revision, London –
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_04_FOOD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_FIG_17_HOLIDAYS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_TRAFALGAR_SQUARE_07.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Star Wars trivia quiz.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_14_LONDONOLD.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Jitka Jiřišťová NÁZEV:VY_32_INOVACE_04C_19_Prague TEMA:REÁLIE ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_10_TRADITIONSNEW.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název vzdělávacího materiálu
Název vzdělávacího materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název vzdělávacího materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
LIFE IN THE COUNTRY X LIFE IN THE CITY.
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
MASS MEDIA Mgr. Naďa Bisová.
Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum :
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_20_Počasí
London Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Autor: Mgr. Dana Šteflová Název : VY_32_INOVACE_6A02Aj5_London
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_LONDON_LONDON EYE_04 Autor Mgr. Věra Regulová Tematický okruh Anglický jazyk – London: Its Sights Ročník 4. ročník Datum tvorby 1. 8. 2013 Anotace Téma Londýn – místa přitažlivá pro turisty – interaktivní prezentace hlavního města Velké Británie a jeho pamětihodností spojená s nadstandardním procvičením lexikálních dovedností a porozumění textu, jakož i ujasněním základních geografických a historických souvislostí - pro práci ve dvojicích i skupinách, s prostorem pro brainstorming. Metodický pokyn Prezentace je určena jako východisko i obohacení výkladu a práce s textem, podpora samostatné práce dvojic u PC i domácího studia např. formou pracovního listu podle uvedených pokynů. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora.

It never stops London and Its Sights

Task 1: Read the description below and Task 1: Read the description below and – fill in the gaps, use one suitable word only. A giant Ferris wheel on the South Bank of the River (1) ……. near Westmister Bridge was erected in December 1999 and opened to the public in March next (2) …….. Since its opening, it has become a major landmark and the most popular tourist attraction with over 3.5 m visitors every year. With its height of 135 metres, the wheel´s diameter of 120 metres, it is Europe's tallest structure of its sort. It consists (3) ……. 32 sealed and air-conditioned passenger capsules, each of which can hold up to 25 visitors who are free to (4) ……. around inside it while getting wonderful views of the entire city in one 30-minute revolution. And it never stops!

Solution to Task 1 A giant Ferris wheel on the South Bank of the River (1) Thames near Westmister Bridge was erected in December 1999 and opened to the public in March next (2) year. Since its opening, it has become a major landmark and the most popular tourist attraction with over 3.5 m visitors every year. With its height of 135 metres, the wheel´s diameter of 120 metres, it is Europe's tallest structure of its sort. It consists (3) of 32 sealed and air-conditioned passenger capsules, each of which can hold up to 25 visitors who are free to (4) walk around inside it while getting wonderful views of the entire city in one 30-minute revolution. And it never stops!

Task 2: Read the description below and Task 2: Read the description below and – substitute the highlighted words. A giant Ferris wheel on the South Bank of the River Thames near Westmister Bridge was erected in December 1999 and opened to the public in March next year. Since its opening, it has become a major landmark and the most popular tourist attraction with over 3.5 m visitors every year. With its height of 135 metres, the wheel´s diameter of 120 metres, it is Europe's tallest structure of its sort. It consists of 32 sealed and air-conditioned passenger capsules, each of which can hold up to 25 visitors who are free to walk around inside it while getting wonderful views of the entire city in one 30-minute revolution. And it never stops!

Solution to Task 2 A giant Ferris wheel on the South Bank of the River Thames not far from Westmister Bridge was installed in December 1999 and opened to the public in March next year. Since its opening, it has become a major landmark and the most popular tourist attraction with over 3.5 m visitors every year. With its height of 135 metres, the wheel´s diameter of 120 metres, it is Europe's tallest structure of its sort. It consists of 32 sealed and air-conditioned passenger capsules, each of which can carry up to 25 visitors who can walk around inside it while getting wonderful views of the entire city in one 30-minute revolution. And it never stops!

Task 3: Read the description below and – give the article a heading ……. ……. ……. A giant Ferris wheel on the South Bank of the River Thames near Westmister Bridge was erected in December 1999 and opened to the public in March next year. Since its opening, it has become a major landmark and the most popular tourist attraction with over 3.5 m visitors every year. With its height of 135 metres, the wheel´s diameter of 120 metres, it is Europe's tallest structure of its sort. It consists of 32 sealed and air-conditioned passenger capsules, each of which can hold up to 25 visitors who are free to walk around inside it while getting wonderful views of the entire city in one 30-minute revolution. And it never stops!

Solution to Task 3 London Eye A giant Ferris wheel on the South Bank of the River Thames near Westmister Bridge was erected in December 1999 and opened to the public in March next year. Since its opening, it has become a major landmark and the most popular tourist attraction with over 3.5 m visitors every year. With its height of 135 metres, the wheel´s diameter of 120 metres, it is Europe's tallest structure of its sort. It consists of 32 sealed and air-conditioned passenger capsules, each of which can hold up to 25 visitors who are free to walk around inside it while getting wonderful views of the entire city in one 30-minute revolution. And it never stops!

London Eye Foto autorky

What can you do while taking a ride? How high can you get in it? Do you mind extra work? Why don´t you answer more questions about this sight? Why is it so popular? What can you do while taking a ride? How high can you get in it? Which important buildings can you see on the opposite bank of the river? Why is it called like that - London Eye?

Anglický jazyk a seminář anglické konverzace ve 4 Anglický jazyk a seminář anglické konverzace ve 4. ročníku a oktávě všeobecného gymnázia Metodický pokyn Tato prezentace je určena pro použití ve vyučovací hodině, pro samostatnou práci dvojic u PC i pro samostatné domácí studium prostřednictvím pracovního listu - jako doplněk výkladu či opakování tematických okruhů k maturitní zkoušce na všeobecném gymnáziu. Kromě uvedeného lexikálního cvičení – doplňování vhodných výrazů – a cvičení čtení s porozuměním nabízí rozšíření povědomí o geografických a historických souvislostech etap rozvoje této světové metropole i o různých aspektech kultury, umění, literatury a politického života tohoto kosmopolitního centra. Je užitečné, předchází-li jednotlivým aktivitám brainstorming – umožňuje ověřit, co žáci již znají, nabídnout, co mohou očekávat, podpořit kreativitu, soutěživost a týmovou práci. Závěrečná sada otázek umožňuje ověřit u žáků jejich míru vnímání i schopnost vyvozovat souvislosti z nápovědy. Obrázků lze využít nejen k ilustraci daného jevu, ale také k popisu a porovnání.

Zdroje: HUMPHREYS, Rob. London. London: Rough Guides Ltd, 2013, ISBN 978-1-84836-274-1. Obrázek na straně 9: Foto autorky