Shody a rozdíly Vennův diagram

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kamila Kopecká Denisa Brusová DOMÁCÍ ZVÍŘATA. Kamila Kopecká Denisa Brusová DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Advertisements

VY_32_INOVACE_Př.4.01-domácí zvířata-prezentace
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_234_2TR_CJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
OPAKOVÁNÍ IV. Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_698_2TR_PRV Autor: Mgr.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Pes a kočka Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.32
Jméno autoraMgr.Eva Truxová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyV/2 Inovace.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
VY_32_INOVACE_PŘ.4.02-domácí zvířata-PREZENTACE
VY_32_INOVACE_Př.5.06_Krtek obecný-prezentace
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Prvouka, přírodověda Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_06_05.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_215_2TR_CJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM SAVCI ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Čeleď: šelmy kočkovité
Zpracovala Jitka Ciprová
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název projektu: Živá příroda ve škole
VY_32_INOVACE_09 Člověk a jeho svět Živočichové 3.ročník.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Pec pod Sněžkou, okres Trutnov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum: 24.
Ekosystém okolí lidských obydlí Domácí mazlíčci Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice,
ROK_BŘEZEN VY_32_INOVACE_4A_03 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Ekosystém okolí lidských obydlí Rostliny Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres.
Číslo přílohy VY_ 32_INOVACE_11_PODMĚT NĚKOLIKANÁSOBNÝ Škola, autor: ZŠ a MŠ s polským jazykem vyuč. Bukovec, Mgr. Aniela Jochymková Předmět: Český jazyk.
On, in, under, next to, between, behind.  III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  VY_32_INOVACE_20_ Předložky AJ  Zpracovala Mgr. Jitka.
Společné znaky rostlin.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Pes domácí Pes Fena Štěně Pes štěká: „Haf, haf.“ Hlídá, pomáhá, zachraňuje, vyhledává, bývá přítelem a společníkem.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Rozklad světla optickým hranolem
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_15_Kočka domácí
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
KOČKA DOMÁCÍ KOČKA DIVOKÁ
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Potravní vazby Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VY_32_INOVACE_03 – Krtek obecný Přírodověda - 5. ročník
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
ZŠ Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_14_Slovní úlohy
Digitální učební materiál
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_26_DOMÁCÍ ZVÍŘATA TÉMA: DOMÁCÍ ZVÍŘATA
Co jsou to podstatná jména?
Slova nadřazená a podřazená
Kočka domácí - opakování VY_32_INOVACE_34_Kocka_domaci_opakovani
Tělesa a látky NÁZEV ŠKOLY
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Zoologie bezobratlých a obratlovců
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_6C_10
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
STROM, KEŘ, BYLINA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
PODSTATNÁ JMÉNA III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Domácí mazlíčci Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_12_INOVACE_01_03_Člověk a příroda.
Živá příroda.
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
ZŠ Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
DUM I. / 4. domácí zvířata Bc. Zdeněk Klíma.
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa:
ŽIVOČICHOVÉ Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Transkript prezentace:

Shody a rozdíly Vennův diagram Mgr. Jitka Polášková

OP VK Peníze školám reg.č. CZ.1.07/1.4.00/21.0385 III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_15_ Shody a rozdíly, Vennův diagram Doporučeno pro: 3. - 5. ročník ZŠ Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Jitka Polášková

Co víme o zvířátkách na obrázku ? Poznáš je? Kočka Pes Srst, mléko, koťata, myši, zatažitelné drápky, vidí v noci, dobrý čich, šplhá po stromech, vrní, mňouká, dobrý sluch, domácí mazlíček Srst, kosti, maso, štěňata, dobrý čich, drápy, štěká, hlídá dům, dobrý sluch, dobrý čich, domácí mazlíček, aportuje

Vennův diagram srst domácí mazlíček dobrý čich dobrý sluch Kočka Pes koťata myši šplhá po stromech mléko vidí v noci vrní mňouká zatažitelné drápky štěňata štěká hlídá dům drápy kosti aportuje srst domácí mazlíček dobrý čich dobrý sluch rozdílné vlastnosti rozdílné vlastnosti shodné vlastnosti

Doplň Vennův diagram rostlina zvíře zelená různé barvy kořen tělo listy květ dýchá roste přijímá potravu rozmnožuje se různé barvy tělo kůže pohybuje se dýchá roste přijímá potravu rozmnožuje se

rostlina zvíře zelená kořen listy květ dýchá roste přijímá potravu Vennův diagram rostlina zvíře zelená kořen listy květ dýchá roste přijímá potravu rozmnožuje se různé barvy tělo kůže pohybuje se rozdílné vlastnosti rozdílné vlastnosti shodné vlastnosti

Úkoly: Vytvoř Vennův diagram 1. Porovnej lavici a židli 2. Porovnej medvídka a panenku 3. Porovnej rohlík a chleba

Zdroj: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/??Origin=EC790014051029&CTT=6&ver=12&app=powerpnt.exe