Kruhoústí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kruhoústí a paryby Mgr. Iva Havlíková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_303.
Advertisements

MLŽI.
ROZDĚLENÍ RYB Přírodopis 7 třída.
Opakování ryby.
Ryby.
Základní škola Kladruby
Digitalizace výuky Příjemce
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: ŽAHAVCI VY_inovace_32_PR6_18
Přírodní společenstvo řeky
OSTATNÍ DRUHY RYB v mimopstruhových vodách
Mnohobuněční živočichové Obr.1
Kroužkovci Seznámit se s stavbou těla, pozorováním vyvodit znaky, které dokazují přizpůsobení se životu.
Opakování ryb.
ÚVOD SYSTÉM BEZČELISTNATCI-KRUHOÚSTÍ ČELISTNATCI
VY_32_INOVACE_02_BĚLKOVICE-LAŠŤANY_OBRATLOVCI Mgr. Denisa Krausová
Obecná charakteristika + rozdělení.
Kruhoústí a paryby autor: David Hainall.
VY_52_INOVACE_13 Ryby pro 5. ročník ZŠ
18.1 Obratlovci Kdo jsou obratlovci?
Opakování strunatci, kruhoústí, paryby
KMEN Měkkýši Kmen měkkýši má 3 třídy Plži – hlemýžď zahradní
PIJAVICE (hirudinea).
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: září 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
Kruhoústí.
Živočichové rybníka KROUŽKOVCI.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s vnější stavbou těla ryb a mírně.
Strunatci Strunu hřbetní nebo páteř mají vždy na straně těla Strunu hřbetní nebo páteř mají vždy na straně těla Jsou dvoustranně souměrní Jsou dvoustranně.
Bezčelistnatci Agnatha.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
TAJENKY.
Kmen: STRUNATCI podkmen: OBRATLOVCI nadtřída: bezčelistnatci
KORÝŠI.
podkmen: žabernatí třída: korýši
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha-východ AUTOR: Ing. Ivana Fiedlerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_ F 08 TEMA: Přírodopis 6 - Kroužkovci.
Ryby Obratlovci vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
A-Z kvíz. genetických pojmů EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: AZ kvíz – bezobratlí rybníka I Číslo vzdělávacího materiálu: ICT 6/19.
Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorMgr. Marie Hanzlíková Datum NázevVY_52_INOVACE_23_ryby TémaŽivočichové.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice – Spořilov AUTOR: Věra Konířová NÁZEV: VY_52_INOVACE_PŘÍRODOPIS 6. – 9._28.KORÝŠI TÉMA: KORÝŠI ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy:Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace Autor: Datum tvorby: Mgr. Daniela Čapounová Název:VY_32_INOVACE_01B_05_Kruhoústí.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
Žahavci – žahaví dravci
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice – Spořilov
Živočichové u vody 3. ročník.
Obratlovci úvod; Kruhoústí
Ryby - opakování Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kršková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
PARYBY převážně mořští kostra
Kmen: Strunatci Podkmen Obratlovci Třídy Kruhoústí Paryby
PARYBY převážně mořští živočichové chrupavčitá kostra dýchají žábrami
RYBY VY_32_INOVACE_06-55 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
Kmen: Strunatci Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními informacemi a se základním systémem ostnokožců.
AZ KVÍZ Vodní strunatci
Ryby - opakování Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kršková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
zpracovaný v rámci projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VY_32_INOVACE_29_Prvoci - 2.část
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Kruhoústí, paryby Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 7. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se stavbou a základním systémem kruhoústých a paryb. Materiál.
Základní škola, Hradec Králové
VY_32_INOVACE_PŘZOO.04 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková
tř. KRUHOÚSTÍ (Cyclostomata)
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_118_Ryby
Prvoci.
Výukový materiál ZŠ Kovářov
Přírodopis – 7.ročník Kruhoústí VY_32_INOVACE_ Název školy
AUTOR: Mgr. Radoušová Marcela
Vyšší živočichové.
Transkript prezentace:

Kruhoústí

Kruhoústí Mají chrupavčitou kostru kruhovitou ústní přísavku ploutevní lem – k pohybu

Žijí ve vodě, dýchají žábrami Larva se nazývá MINOHA

Některé druhy se přisávají se na ryby a parazitují

Zástupci

Mihule potoční 15 – 20 cm Potrava: drobní živočichové, dospělá mihule potravu nepřijímá

Mihule potoční

Mihule říční 40 – 50 cm Žije v moři, tře se ve sladké vodě

Mihule mořská Dorůstá délky 60 – 75 cm. (Larvy žijí v bahně ve sladkých vodách a živí se mikroskopickými organismy. Dospělé mihule odplouvají do moře, po třech letech se vracejí třít do řek. Pak hynou.)

Mihule mořská

Mihule potoční, říční, mořská Zopakuj si: Jak se nazývá larva mihule? K čemu slouží ploutevní lem? V jakém prostředí mihule žijí? Co je na obrázku? Vyjmenuj zástupce mihulí. minoha k pohybu ve vodě kruhovitá přísavka Mihule potoční, říční, mořská

larva mihule žábrami ploutevní lem Mihule potoční Co je to minoha? Čím dýchají mihule? Co slouží mihulím k pohybu? Která z mihulí je nejmenší? larva mihule žábrami ploutevní lem Mihule potoční