MGR.LENKA NOVÁKOVÁ – 1.ZŠ HORNÍ SLAVKOV VY_32_INOVACE_260_RISKUJ!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Znáš všechny odpovědi?. 1. OTÁZKA Co nám zajišťuje pohyb celého těla?
Advertisements

Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : leden.
Krajinné sféry Země. Vnější vlivy nazýváme jako: EXOGENNÍ ENDOGENNÍ.
Pouště a polopouště.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_12_Vzduch Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 12 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu:CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada:Přírodní prostředí Země2 Ověření ve výuce:
VODA, VZDUCH - OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_EK02 Název školy Církevní střední odborná škola Bojkovice Husova 537, Bojkovice
Atmosféra 6. ročník. Motivující otázky Co je to atmosféra plynný obal Země Význam atmosféry umožňuje život na Zemi Vrstvy atmosféry Troposféra – Stratosféra.
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_ Předmět Zeměpis.
VY_32_INOVACE_07-44 Ročník:VIII. ročník Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Vzdělávací obor:Zeměpis Tematický okruh:Evropa Téma:Evropa – přírodní poměry.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_21_09_Z6_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina.
JAKÉ ZNÁŠ PODNEBNÉ PÁSY? 1.TEPLÝ, MÍRNÝ, STUDENÝ 2.TEPLÝ, TROPICKÝ, MÍRNÝ 3.TEPLÝ, SUBTROPICKÝ, STUDENÝ.
RISKUJ! Použité fotky – autor. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Eva Ježková Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_ZEMEPIS_09.
Název školy: Základní škola T. G
Základní škola Lednice Břeclavská 510
Témata: Klasifikace podnebí Globální změny klimatu Předpověď počasí
Savci biomů světa 8. ročník.
Krajina, krajinné složky, krajinotvorné procesy
Test Čtvrtek, 2.3..
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Atmosféra 4. února 2014 VY_52_INOVACE_230217
Název školy: ZŠ Netvořice
ATMOSFÉRA podnebí VY_32_INOVACE_07-10 Ročník: VI. r.
Po čem šlapeme AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Formáty výkresů Určeny normou ČSN ISO 5457 Tři druhy :
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
PODNEBÍ JIŽNÍ AMERIKY.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Základní škola Lednice Břeclavská 510
EU_32_sada 2_08_PV_Podnebí, podnebné pásy_Duch
Zeměpis pro 1. ročník Přírodovědného lycea Ročník 1. říjen 2013
Asie – klima, biomy Fyzická geografie Asie.
Neživá příroda vzduch a voda.
Název školy: Základní škola T. G
MGR.LENKA NOVÁKOVÁ – 1.ZŠ HORNÍ SLAVKOV VY_32_INOVACE_18_RISKUJ!
METEOROLOGIE Základní škola T. G. Masaryka Blatná, okr. Strakonice
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
9. ABIOTICKÉ PODMÍNKY ŽIVOTA
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Atmosféra Anotace: Materiál je určen k výuce zeměpisu v 6. ročníku základní školy. Seznamuje žáky s vlastnostmi a členěním atmosféry.
Pedosféra = půdní obal země.
HYDROSFÉRA vodní obal Země.
Čína - Peking 1,4 mld. oby. (1. na světě), 9,5 mil. km2 (4. na světě),
Atmosféra Země.
9. Atmosféra Vzdušný obal Země
Fenomén – Google Maps Secret Places
Podnebí Afriky.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr
11. PODNEBNÉ PÁSY.
VY_52_INOVACE_41_Hydrosféra-učební text
Molekulová fyzika Vlhkost.
VY_32_INOVACE_ZE6-05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
POČASÍ A PODNEBÍ.
Neživá příroda - vzduch
KRAJINNÁ SFÉRA.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Eduard Šram
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_Vac_I_19 AZ kvíz
Vzdělávací materiál: Dno oceánů Operační systém:
ATMOSFÉRA - vzdušný obal Země.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_11_Z7_Skála TÉMA: Atlantský oceán
Meteorologie.
8. HYDROSFÉRA VY_32_INOVACE_11_Z4
Transkript prezentace:

MGR.LENKA NOVÁKOVÁ – 1.ZŠ HORNÍ SLAVKOV VY_32_INOVACE_260_RISKUJ! Šablona III/2 RISKUJ! - Z MGR.LENKA NOVÁKOVÁ – 1.ZŠ HORNÍ SLAVKOV VY_32_INOVACE_260_RISKUJ!

ATMOSFÉRA ATMOSFÉRA ATMOSFÉRA ATMOSFÉRA ATMOSFÉRA 1000 1000 1000 1000 1000 2000 2000 2000 2000 2000 3000 3000 3000 3000 3000 4000 4000 4000 4000 4000 5000 5000 5000 5000 5000

1000 Co je atmosféra?

Z kterých částí se skládá vzduch? 2000 Z kterých částí se skládá vzduch?

K čemu slouží atmosféra? 3000 K čemu slouží atmosféra?

Jak se nazývá věda zabývající se atmosférou? 4000 Jak se nazývá věda zabývající se atmosférou?

5000 Co je to ozon?

1000 Co je to počasí?

2000 Kam patří jinovatka?

3000 Co je to podnebí?

Nejsušší místo na světě… 4000 Nejsušší místo na světě…

Nejstarší meteorologická stanice v Čechách? 5000 Nejstarší meteorologická stanice v Čechách?

Jak se jmenuje pás mezi obratníky? 1000 Jak se jmenuje pás mezi obratníky?

2000 Čím se liší pásy?

3000 Co je to podnebí?

Vyjmenuj vedlejší podnebné pásy 4000 Vyjmenuj vedlejší podnebné pásy

Vyjmenuj všechny podnebné pásy 5000 Vyjmenuj všechny podnebné pásy

1000 Co jsou srážky

Charakterizuj pevninské podnebí 2000 Charakterizuj pevninské podnebí

Charakterizuj oceánské podnebí 3000 Charakterizuj oceánské podnebí

4000 Jaké podnebí má ČR?

5000 Co je to troposféra?

Proč nejsou na Zemi rozmístěny všechny 1000 Proč nejsou na Zemi rozmístěny všechny organismy stejně?

2000 Co to jsou pasáty?

3000 Co to jsou monzuny?

Jak ovlivňuje podnebí nadmořská výška? 4000 Jak ovlivňuje podnebí nadmořská výška?

5000 Jak vzniká vítr?