ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ANIMACE škol Šumperk, Slovníček pojmů „bruselština“ MAS – „místní akční skupina“ IROP – „integrovaný regionální operační program“ OP VVV –
Advertisements

SEMINÁŘ PRO ŽADATELE VÝZEV č. 02_16_023 a 02_16_023 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Animace škol (šablony). Termíny Schválení šablon – začátek dubna 2016 (vyjednávání s EK) Avízo výzvy – duben 2016 První výzva (vlna) – květen 2016 Právní.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Plánování ve školní TV Zpracoval: Ondřej Šimko. Plánování ve školní TV je záměrná a cílevědomá činnost učitele k stanovení co nejracionálnějšího způsobu.
EU peníze školám Čtenářská gramotnost - záměr  Zlepšování čtenářských dovedností a zvyšování čtenářské gramotnosti ve všech ročnících  Obnovit knižní.
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
 OP VVV, MŠMT ČR  Průběžná výzva – 3 vlny (r. 2016, 2018, 2020)  Úroveň reflektující potřeby území = Prolnutí s výstupy z MAP (2. vlna)  Alokace –
Řídící výbor MAP Českolipsko od hodin Program jednání: 1) MAP a harmonogram jeho zpracování 2) Volba předsedy ŘV 3) Statut řídícího výboru.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
1. veřejný workshop Místní akční plán ORP Sokolov
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Jednání pracovních skupin k tvorbě Ročního akčního plánu (RAP)
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Kraji Vysočina
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV

KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Průběh čerpání - Šablony pro SŠ/VOŠ I..
Gymnasium Jižní Město Praha
Návrhy možných inkluzivních opatření pro MAP ORP Litvínov
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Jak přispívat do Souborného katalogu ČR
ŠABLONY II. Výzva č. 02_18_06 OP VVV.
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
Animace škol (šablony)
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Aktuální informace o projektu IKAP
Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Model intenzivní podpory
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
ZŠ KRNOV, Janáčkovo náměstí 17
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Model intenzivní podpory
Strategické řízení a plánování
Šablony II Výzva č. 02_18_065 a 02_18_066.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Akční plán - plánované společné aktivity
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Šablony I a jejich realizace
Model intenzivní podpory
Model intenzivní podpory
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Transkript prezentace:

ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace Realizace projektu OP VVV podpora a profesní rozvoj 21. 11. 2018 Ostrava CZ.02.3.X/0.0/0.0/16_022/0004594

Základní škola , Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27

Základní škola , Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27

Nové hřiště

Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování (Šablony pro MŠ a ZŠ I) PO 3 - Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Cd,.-l-lk-kl

Období realizace září 2017 – červen 2019 Cd,.-l-lk-kl

Aktivity pro základní školy 1. Personální podpora ZŠ 2. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ZŠ 3. Extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ 4. Spolupráce s rodiči žáků ZŠ

II/2.9 Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ Varianty aktivit Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluze

Cíl a podmínky realizace vytvoření minitýmu 3 pedagogů realizace v průběhu 10 po sobě jdoucích měsíců 6 hodin společného plánování a reflexí 2 hodiny hospitací u kolegů 2 hodiny reflexe hospitovaných hodin

Výstup aktivity Vzdělávací cyklus se realizoval 2x Každý zapojený pedagog absolvoval 20 hodin spolupráce. Zápis o vzájemné spolupráci, kde je uvedeno datum konání společného plánování a reflexe z výuky, datum konání vzájemných hospitací.

Zkušenost školy Vytvoření týmů tak, aby byla spolupráce smysluplná. Vzájemné obohacení vyučujících, odlišné způsoby práce, využití postupů a forem práce. Podněty pro další práci. Suplování za hospitujícího pedagoga (pokryto z projektu). Možnost finančního ocenění pedagogů. Administrativně využití vzorů formulářů.

II/2.11 Tandemová výuka na ZŠ Aktivita pro 2 pedagogy, kteří vzájemně naplánují a zrealizují 10 vyučovacích hodin během 5 po sobě jdoucích měsíců.

Cíl a podmínky realizace Vytvoření minitýmu 2 ped. pracovníků. Cyklus tvoří: 10 hodin příprav a reflexe. 10 hodin výuky

Výstup aktivity Záznam z realizace tandemové výuky opět podle vzoru. Zajištění suplování za 1 z dvojice pedagogů. Označení vyučovacích hodin, ve kterých tandemová výuka proběhla.

Zkušenost školy Netypický způsob realizace výuky, kdy 2 učitelé působí najednou ve třídě. Dobrý plán a spolupráce učitelů je přínosem pro žáky. Maximálně efektivní využití času vyučovací hodiny. Realizace na 1. stupni. Možnost finančního ocenění učitelů.

Závěrečné shrnutí V každé z uvedených aktivit měla škola vytvořeny 3 týmy. Aktivní a pozitivní přístup učitelů. Mají zájem o tyto aktivity i z nové výzvy. U tandemové výuky osvěžení i pro žáky. Rizikem může být formální přístup při zpracování zápisu o spolupráci. V administrativní části kontrola třídních knih a zápisů a záznamů a následné nahrávání do zprávy o realizaci.

Děkuji za pozornost Mgr. Aleš Vodička, ř. š. ZŠ Klegova 27 tel Děkuji za pozornost Mgr. Aleš Vodička, ř.š. ZŠ Klegova 27 tel.: 596787663 sekretariat@zsklegova.cz CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_001/0000283